Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beantsje schreef:Weet je wat ik mij weleens afvraag?
Er zijn heel wat mensen die eigenlijk helemaal niet zoveel op hebben met Wilders' anti-moslimhouding maar die de rest van zijn standpunten wél goed vinden. Ik vind ook dat hij best goede dingen heeft; stoppen met JSF, weg uit Afghanistan, AOW op 65 houden, criminaliteit keihard aanpakken, meer geld naar de zorg.
Maar ik zal principieel nevernooitniet op hem stemmen vanwege zijn discriminerende houding.
Maar hoeveel mensen zullen dat wel doen? In de gedachte; hij heeft zoveel goede standpunten en ach, dat antimoslimgedoe zwakt wel af? Of dat op de koop toenemen omdat bijv. de AOW op 65 hun heilig is?
Eng idee hoor, principes verkwanselen...
sarabande schreef:pharagirlke schreef:Misschien omdat dat degene zijn die zich weigeren aan te passen? Face it, de moslims van hier zijn ouderwetser dan die in moslimlanden.
Ik paste me op school ook aan door geen gothic kleding te dragen. Heb daar nooit een ramp van gemaakt, maar ooooh wee als ze hoofddoeken willen verbieden, gelijk half europa op zijn kop. Ik snap niet dat "men" dat niet ziet.En als je het aanhaalt, word je nog uitgemaakt voor racist ook.
Topic gaat niet over moslims maar over Wilders persoonlijk.
pharagirlke schreef:Kennelijk ben je slecht in lezen, de persoon boven me had het over moslims en wilders. Waarom hij daar zo op gefocussed is, ik geef een mogelijkheid.
sarabande schreef:pharagirlke schreef:Kennelijk ben je slecht in lezen, de persoon boven me had het over moslims en wilders. Waarom hij daar zo op gefocussed is, ik geef een mogelijkheid.
Ik lees alleen dat iemand het over de uitspraken van Wilders heeft inzake burka's waarna jij direkt jouw hoofddoekjes fobie weer komt toelichten.
pharagirlke schreef:Daar kan ik wel met je meegaan... Als je kijkt hoe het er daar aan toe gaat... Er is een documentaire van de zwaarste gevangenis van Amerika... Daar moorden ze gewoon elkaar uit ipv "onschuldigen".
pharagirlke schreef:Hoofddoekjes fobie?![]()
Mij is geleerd recente voorbeelden te gebruiken.Spijt me dat jij dat op vat als een fobie.
Als ik een hoofddoeken fobie had had ik er meteen agora fobie bij vrees ik en ik kom nog steeds buiten
joostvangestel schreef:pharagirlke schreef:een gehele manier van leven/denken.
behoorlijk OT, maar ook gehele manieren van leven/denken kunnen modeverschijnselen zijn. Er zijn nog maar verrekt weinig hippies over op deze planeet, om maar iets te zeggen.