Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Michel_ schreef:Hilda79 schreef:Of wat ik ook al eens heb geopperd.
Geef spelers de kans om zelf de gestolen foto's er af te halen.
Voer een beloningssysteem in voor spelers die succesvol misbruik hebben gemeld. Zo gaat men op elkaar letten en van elkaar leren.
Foto's verwijderen is al gratis dus dat is het probleem niet.
Michel_ schreef:@Hypofocus: Nee, dat krijgen ze niet aangezien ze onze Algemene voorwaarden niet naleven.
Hypofocus schreef:Wat gebeurd er dan wel mee... gaat dat geld naar de politie toe?
Want je bent er dan immers van op de hoogte dat het om onrechtmatig verkregen materiaal ging. En zonder het betreffende materiaal hadden die inkomsten nooit verworven kunnen worden. Oftewel; er is geen recht op de verworven inkomsten.
En inkomsten werven uit illegaal verkegen materiaal is heling, dat is strafbaar...
Dus vandaar mijn vraag...
Want ik neem aan dat je je daar niet schuldig aan wil maken?
Michel_ schreef:@Hilda: Sorry hoor, ik reageer wel niet meer op jou
Michel_ schreef:Hypofocus schreef:Wat gebeurd er dan wel mee... gaat dat geld naar de politie toe?
Want je bent er dan immers van op de hoogte dat het om onrechtmatig verkregen materiaal ging. En zonder het betreffende materiaal hadden die inkomsten nooit verworven kunnen worden. Oftewel; er is geen recht op de verworven inkomsten.
En inkomsten werven uit illegaal verkegen materiaal is heling, dat is strafbaar...
Dus vandaar mijn vraag...
Want ik neem aan dat je je daar niet schuldig aan wil maken?
Dat geld blijft gewoon van ons en de belastingdienst.
Mocht je daar toch anders over denken zul je toch een rechtzaak moeten starten want hier ga ik verder niet over discussieren.
Michel_ schreef:Ik geef volgens jou alleen maar loze opmerkingen dus dan ben ik daar wel klaar mee.
Puur omdat ik iets verkeerd lees hoef je me niet meteen zo af te kaffen.
Michel_ schreef:Ligt er maar net aan hoe jullie het willen. En we moeten er ook weer een heel systeem achter bouwen dat ze verwijderd kunnen worden he.
Het is niet alleen even weergeven.
KiWiKo schreef:simpel gedacht misschien.............. maar hoe komen die mensen aan die foto's?
omdat de fotograaf ze online zet toch???
misschien een omweg, maar wellicht is het handiger om op een evenement kenbaar te maken dat je er bent en als een potentiele koper de foto's wil kopen dat die dan contact met je op kan nemen?