Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nicole_wijh schreef:Pagina's terug zei ik ook al dat het om een grap zou gaan....ik kreeg meteen kritiek van verschillende mensen....<bijv. nananana heb ik jullie toch gezegd>
Zij wilde toen meer bewijs.... eigenlijk als ik het zo bekijk heb je nog niets,....je hebt een beeldfragment waarin iemand de telefoon opneemt hallo zegt en dan neer gooit.....nou nou jullie zijn ook makkelijk te overtuigen zeg,.
nicole_wijh schreef:Pagina's terug zei ik ook al dat het om een grap zou gaan....ik kreeg meteen kritiek van verschillende mensen....<bijv. nananana heb ik jullie toch gezegd>
Zij wilde toen meer bewijs.... eigenlijk als ik het zo bekijk heb je nog niets,....je hebt een beeldfragment waarin iemand de telefoon opneemt hallo zegt en dan neer gooit.....nou nou jullie zijn ook makkelijk te overtuigen zeg,.
nicole_wijh schreef:Zo'n reactie's kreeg ik toen ook.... Leuk hé?
Of vinden jullie het nu opeens kinderachtig?
slimmerik schreef:nicole_wijh schreef:Pagina's terug zei ik ook al dat het om een grap zou gaan....ik kreeg meteen kritiek van verschillende mensen....<bijv. nananana heb ik jullie toch gezegd>
Tjonge wat kinderachtig van je. Omdat jij niet geloofd werd (je had geen concrete bewijzen voor het bedrog) ga je nu zielig lopen doen? Wij kennen je niet. Giel Beelen gaat zijn baan er niet aan wagen door te liegen. Simpel zat.
MISTRAL94 schreef:Wat knap dat jij weet hoe zijn ouders in elkaar steken dan?
Als je kind of dierbare net overleden is heb je wel wat anders aan je hoofd dan contact op te moeten nemen met 3 fm.
Citaat:(...)
Dit weekend belde Giel Beelen, die samen met Gerard Ekdom in het verhaaltje trapte, met het nummer van Otto en kreeg ene Joost aan de lijn. Eerder die week had Beelen het nummer al gebeld en had zich voorgedaan als iemand van een cateringbedrijf. Toen Beelen hem tijdens deze freaknacht belde nam 'Otto' op, maar verbrak meteen de verbinding toen hij hoorde dat het Giel was. Ook zette hij meteen de telefoon uit.
(...)
MISTRAL94 schreef:crossmonster schreef:
Inderdaad ... bahbah
Hopelijk krijgt ie toch een dikke straf hiervoor....
Eigenlijk moeten ze hem met naam en toenaam bekendmaken , wat een smerige grap zeg ...
De straffen in nederland stellen niets voor dus reken er maar niet op
Cayenne schreef:nicole_wijh schreef:Zo'n reactie's kreeg ik toen ook.... Leuk hé?
Ik vind je zelfs erg kinderachtig overkomen persoonlijk.
Ja, het blijkt nu idd een grap te zijn, maar ik ben toch blij dat ik "Otto" het voordeel van de twijfel heb gegeven. Ik ga namelijk nog steeds uit van het goede in de mens.
Dat het nu een grap is, is ziek en absoluut niet grappig, maar dat zegt alles over Otto en niets over ons.
Ik vind het nog het ergste voor de mensen die wel met kanker te maken hebben
nicole_wijh schreef:Als die 'otto' werkelijk dood was gegaan, zoals ik al eerder had verteld, dan hadden zijn ouders wel contact opgenomen met Giel, of de media.....wie wil anders dat zijn zoon (welke inmiddels al overleden is) als een leugenaar wordt uitgemaakt?
Het is wel goed dat iemand dit heeft gedaan...misschien wordt er dan wat meer stilgestaan bij mensen met deze ziekte!
Alleen de manier, tsja.....blijkbaar verschillen daar de menigen over..
Amy77 schreef:nicole_wijh schreef:Als die 'otto' werkelijk dood was gegaan, zoals ik al eerder had verteld, dan hadden zijn ouders wel contact opgenomen met Giel, of de media.....wie wil anders dat zijn zoon (welke inmiddels al overleden is) als een leugenaar wordt uitgemaakt?
Het is wel goed dat iemand dit heeft gedaan...misschien wordt er dan wat meer stilgestaan bij mensen met deze ziekte!
Alleen de manier, tsja.....blijkbaar verschillen daar de menigen over..
Nou moet ik je wel eerlijk zeggen, tis dat ik bokt heb en per toeval op NM terecht kwam, anders had ik hier nooit vanaf geweten, want a luister nooit naar Giel Beelen en B heb de media en kranten deze week ook niet gevolgd...en als je zoon op sterven ligt en een tijd en datum vastgelegd is, dan heb je wel wat anders aan je hoofd denk ik om dit te horen? (ok ok, je hebt ook nog mensen om je heen die wel op de hoogte kunnen zijn maar puur ff ter vorbeeld die reden gaat voor mij niet op)