Jongen kondigt eigen euthanasie aan op radio bij Giel Beelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_wijh

Re: Jongen kondigt eigen euthanasie aan op radio bij Giel Beelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 11:27

Zo'n reactie's kreeg ik toen ook.... Leuk hé?
Of vinden jullie het nu opeens kinderachtig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 11:28

nicole_wijh schreef:
Pagina's terug zei ik ook al dat het om een grap zou gaan....ik kreeg meteen kritiek van verschillende mensen....<bijv. nananana heb ik jullie toch gezegd>
Zij wilde toen meer bewijs.... eigenlijk als ik het zo bekijk heb je nog niets,....je hebt een beeldfragment waarin iemand de telefoon opneemt hallo zegt en dan neer gooit.....nou nou jullie zijn ook makkelijk te overtuigen zeg,.

Als je even terugleest/denkt, zul je zien dat het "bewijs" dat toen werd aangehaald helemaal geen "bewijs" was. Het verbaast me niet dat het een grap is, dat verbaasde me zondag/maandag al niet meer, maar "bewijs" in de richting van "waarschijnlijk Ceriel" is dus GEEN bewijs want het WAS niet Ceriel. Dan kun je hoog of laag springen, maar dan is dat geen bewijs dat het "dus" een grap is.

slimmerik

nicole_wijh schreef:
Pagina's terug zei ik ook al dat het om een grap zou gaan....ik kreeg meteen kritiek van verschillende mensen....<bijv. nananana heb ik jullie toch gezegd>
Zij wilde toen meer bewijs.... eigenlijk als ik het zo bekijk heb je nog niets,....je hebt een beeldfragment waarin iemand de telefoon opneemt hallo zegt en dan neer gooit.....nou nou jullie zijn ook makkelijk te overtuigen zeg,.

Tjonge wat kinderachtig van je. Omdat jij niet geloofd werd (je had geen concrete bewijzen voor het bedrog) ga je nu zielig lopen doen? Wij kennen je niet. Giel Beelen gaat zijn baan er niet aan wagen door te liegen. Simpel zat.

MISTRAL94

Ik vind idd dat je erg kinderachtig doet

Karin

nicole_wijh schreef:

Wat een heerlijk constructieve reactie.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 11:29

nicole_wijh schreef:

Ja, je doet ontzettend kinderachtig.

nicole_wijh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 11:29

slimmerik schreef:
nicole_wijh schreef:

Tjonge wat kinderachtig van je. Omdat jij niet geloofd werd (je had geen concrete bewijzen voor het bedrog) ga je nu zielig lopen doen? Wij kennen je niet. Giel Beelen gaat zijn baan er niet aan wagen door te liegen. Simpel zat.

Wat je nu hebt is toch ook geen bewijs????
Er wordt nu gezegd dat het JOOST is....zou zou...volgende week is het jantje...dan pietje...dan karel....lekker zo...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 11:30

nicole_wijh schreef:

Ik vind je zelfs erg kinderachtig overkomen persoonlijk.

Ja, het blijkt nu idd een grap te zijn, maar ik ben toch blij dat ik "Otto" het voordeel van de twijfel heb gegeven. Ik ga namelijk nog steeds uit van het goede in de mens.
Dat het nu een grap is, is ziek en absoluut niet grappig, maar dat zegt alles over Otto en niets over ons.

Ik vind het nog het ergste voor de mensen die wel met kanker te maken hebben Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 11:30

nicole_wijh schreef:

Het is dat je het zelf zegt Huilen van het lachen

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 11:33

Grappige jongen dan..

nicole_wijh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 11:33

Als die 'otto' werkelijk dood was gegaan, zoals ik al eerder had verteld, dan hadden zijn ouders wel contact opgenomen met Giel, of de media.....wie wil anders dat zijn zoon (welke inmiddels al overleden is) als een leugenaar wordt uitgemaakt?

Het is wel goed dat iemand dit heeft gedaan...misschien wordt er dan wat meer stilgestaan bij mensen met deze ziekte!
Alleen de manier, tsja.....blijkbaar verschillen daar de menigen over..

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 11:34

Wat knap dat jij weet hoe zijn ouders in elkaar steken dan?
Als je kind of dierbare net overleden is heb je wel wat anders aan je hoofd dan contact op te moeten nemen met 3 fm.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 11:36

MISTRAL94 schreef:
Wat knap dat jij weet hoe zijn ouders in elkaar steken dan?
Als je kind of dierbare net overleden is heb je wel wat anders aan je hoofd dan contact op te moeten nemen met 3 fm.

True, maar ik kan me goed voorstellen dat je er niet op zit te wachten dat je dooie zoon voor leugenaar wordt uitgemaakt omdat jij als ouder zijde even geen zin hebt om z'n dood (waarvoor je zoon zelf de media heeft opgezocht) te bevestigen.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 11:39

Maar jij bent niet verantwoordelijk voor wat een ander doet (in dit geval dan je zoon) Als zij daar geen behoefte aan hebben dan ben je niets verplicht om te vertellen dat het wel waar is. Maar goed buiten dat om het blijkt dus niet waar te zijn dus is deze hele discussie eigenlijk zinloos Vork

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 12:01

hmm nou nou, poppetje gezien kastje dicht...
nee maar even serieus, ok het is nog niet definitief opgelost..
ze weten dat 't ene Joost is, hoeveel zouden dr wel niet zijn met die naam? maar goed.. maar 't valt wel op dat nadat hij oppakt en meteen daarna ophangt als ie hoord dat 't Giel is, dat z'n telefoon daarna uit staat...
maar met 1 ding ben ik 't wel eens, zo'n grap uit halen is gewoonweg ZIEK!!
Ik ben dr ook ingetuint denk zoals ook nog wel meer mensen, juist omdat 't ergens geloofwaardig klonk maar ergens godzijdank niet zo is...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 12:08

Wat je in de uitzending op YouTube ziet, is volgens het stukje niet het eerste contact dat er is geweest nadat Otto zijn verhaal had gedaan:

Citaat:
(...)
Dit weekend belde Giel Beelen, die samen met Gerard Ekdom in het verhaaltje trapte, met het nummer van Otto en kreeg ene Joost aan de lijn. Eerder die week had Beelen het nummer al gebeld en had zich voorgedaan als iemand van een cateringbedrijf. Toen Beelen hem tijdens deze freaknacht belde nam 'Otto' op, maar verbrak meteen de verbinding toen hij hoorde dat het Giel was. Ook zette hij meteen de telefoon uit.
(...)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 12:19

Verschikkelijk dat iemand zo'n grap uithaalt... Ik gaf "Otto" eerst ook het voordeel van de twijfel maar nu Misselijk

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 14:57

MISTRAL94 schreef:
crossmonster schreef:

Inderdaad ... bahbah
Hopelijk krijgt ie toch een dikke straf hiervoor....

Eigenlijk moeten ze hem met naam en toenaam bekendmaken , wat een smerige grap zeg ...

De straffen in nederland stellen niets voor dus reken er maar niet op Haha!

Hij heeft toch uberhaupt niets gedaan dat strafbaar gesteld is?

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 15:04

Cayenne schreef:
nicole_wijh schreef:

Ik vind je zelfs erg kinderachtig overkomen persoonlijk.

Ja, het blijkt nu idd een grap te zijn, maar ik ben toch blij dat ik "Otto" het voordeel van de twijfel heb gegeven. Ik ga namelijk nog steeds uit van het goede in de mens.
Dat het nu een grap is, is ziek en absoluut niet grappig, maar dat zegt alles over Otto en niets over ons.

Ik vind het nog het ergste voor de mensen die wel met kanker te maken hebben Scheve mond

Niets aan toe te voegen. Lachen Maar goed, je zou de mensen die goedgelovig waren naïef kunnen noemen en de ongelovigen achterdochtig.. Het beste is dus om gewoon geen mening te hebben tot er meer duidelijkheid is. Of het bij oppervlakkige speculaties houden zonder ergens vanuit te gaan. Anyway, maar van de 2 opties - buiten het geen oordeel vellen - vind ik naïef zijn en van het beste in de mens uitgaan inderdaad de beste.

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 15:18

Wat een verschrikkelijke mensen lopen er toch rond.
Kan hier zeker niet om lachen.
Ik ben namelijk vrijdag middag nog op een begrafenis geweest.
Die vrouw had ook kanker, en heeft ook euthanasie gehad. Verdrietig

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 16:37

Ik vind het ziekelijk van die jongen, het spijt me.

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 19:32

Waarom spijt je dat Nagelbijten / Gniffelen
Ik denk dat er heel veel mensen die mening delen Knipoog

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 22:52

nicole_wijh schreef:
Als die 'otto' werkelijk dood was gegaan, zoals ik al eerder had verteld, dan hadden zijn ouders wel contact opgenomen met Giel, of de media.....wie wil anders dat zijn zoon (welke inmiddels al overleden is) als een leugenaar wordt uitgemaakt?

Het is wel goed dat iemand dit heeft gedaan...misschien wordt er dan wat meer stilgestaan bij mensen met deze ziekte!

Nou moet ik je wel eerlijk zeggen, tis dat ik bokt heb en per toeval op NM terecht kwam, anders had ik hier nooit vanaf geweten, want a luister nooit naar Giel Beelen en B heb de media en kranten deze week ook niet gevolgd...en als je zoon op sterven ligt en een tijd en datum vastgelegd is, dan heb je wel wat anders aan je hoofd denk ik om dit te horen? (ok ok, je hebt ook nog mensen om je heen die wel op de hoogte kunnen zijn maar puur ff ter vorbeeld die reden gaat voor mij niet op)

nicole_wijh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 09:16

Amy77 schreef:
nicole_wijh schreef:

Nou moet ik je wel eerlijk zeggen, tis dat ik bokt heb en per toeval op NM terecht kwam, anders had ik hier nooit vanaf geweten, want a luister nooit naar Giel Beelen en B heb de media en kranten deze week ook niet gevolgd...en als je zoon op sterven ligt en een tijd en datum vastgelegd is, dan heb je wel wat anders aan je hoofd denk ik om dit te horen? (ok ok, je hebt ook nog mensen om je heen die wel op de hoogte kunnen zijn maar puur ff ter vorbeeld die reden gaat voor mij niet op)

Maar wat als je zoon zelf de media hiervoor heeft opgezocht?
<Nouks schreef al> True, maar ik kan me goed voorstellen dat je er niet op zit te wachten dat je dooie zoon voor leugenaar wordt uitgemaakt omdat jij als ouder zijde even geen zin hebt om z'n dood (waarvoor je zoon zelf de media heeft opgezocht) te bevestigen.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 09:52

Dus omdat een ander dat doet ben je verplicht een reactie te geven?