Miryamk schreef:Detour je maakt me depri...
Ook naar jou heb ik inmiddels spijt wegens het gevoel dat ik je gegeven heb bji mijn berichten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miryamk schreef:Detour je maakt me depri...
ElCid schreef:Ik ga er eigenlijk van uit dat ik de 10e de staatsloterij ga winnen![]()
Maar misschien is zo'n zwart gat ook wel spannend
detour schreef:Ik denk dat het het einde is voor ons allen.
mooney schreef:Gaan we alweer dood, dat andere topic ook al.
Ik hoop dat ze weten wat ze doen
suus_toes schreef:he dan mag ik net niet meer jarig worden ..![]()
ben op 13-09 jarig
Jelleee schreef:detour schreef:Ik denk dat het het einde is voor ons allen.
Hahahadetour je bent vreselijk ernstig bezig
Jelleee schreef:detour schreef:Ik denk dat het het einde is voor ons allen.
Hahahadetour je bent vreselijk ernstig bezig
Pluizebolpum schreef:Ik zag gisteren een aardig stukje op National Geographic Channel, Human Extinction heette dat. Als die zwarte gaten het 'm niet gaan doen zijn er zo nog wel een legio andere mogelijkheden om met z'n allen het loodje te leggen (gammastraling, kometen, grote lavauitbarstingen, kosmischestralingswolken bijvoorbeeld, oja en een zon die poef kan doen of een heelal dat uitdijt).
Conclusie: uiteindelijk gaat de mensheid er sowieso aan, vroeg of laat.
Enfin, mochten die zwarte gaten toch nog eerder langskomen...Zij die sterven gaan, groeten u!![]()
(daar was een mooie latijnse vertaling van, maar die was ik even kwijt)
En anders staan we 11/9 gewoon weer op...en wordt het toch winkeldienst draaien...
Maartje1990 schreef:als ik al die keren dat ik dood zou hebben moeten gaan ook daadwerkelijk dood zou zíjn gegaan.. dan was ik ondertussen al 10x doodgegaan.. wat een onzin zeg...
detour schreef:Pluizebolpum schreef:Ik zag gisteren een aardig stukje op National Geographic Channel, Human Extinction heette dat. Als die zwarte gaten het 'm niet gaan doen zijn er zo nog wel een legio andere mogelijkheden om met z'n allen het loodje te leggen (gammastraling, kometen, grote lavauitbarstingen, kosmischestralingswolken bijvoorbeeld, oja en een zon die poef kan doen of een heelal dat uitdijt).
Conclusie: uiteindelijk gaat de mensheid er sowieso aan, vroeg of laat.
Enfin, mochten die zwarte gaten toch nog eerder langskomen...Zij die sterven gaan, groeten u!![]()
(daar was een mooie latijnse vertaling van, maar die was ik even kwijt)
En anders staan we 11/9 gewoon weer op...en wordt het toch winkeldienst draaien...
ben benieuwd naar dat Latijn!![]()
CandyQueen schreef:@ PLuizebolpum .. Bedoel je Morituri te salutant
Edit: Weet niet of er nog een andere latijnse vertaling voor is, maar deze is de correcte vertaling.
detour schreef:Maartje1990 schreef:als ik al die keren dat ik dood zou hebben moeten gaan ook daadwerkelijk dood zou zíjn gegaan.. dan was ik ondertussen al 10x doodgegaan.. wat een onzin zeg...
Misschien heb jij maar 11 levens..