Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MandyR schreef:Nu zit ik me nog af te vragen waar die moeten. Zijn dat niet die strookjes die onder je deur zitten waar je tegen aan schopt om de sneeuw ed. van je schoenen te krijgen?
Nouks schreef:Mag ik een poging wagen? Dorpel
Uppojono schreef:En er zijn dus meerdere mensen die over drempels praten, het is dus de onderkant van de auto
sarabande schreef:Je hoeft niet te schorsen, zoals ik al zei je mag 2 maanden over tijd met een auto die stilstaat. Het lijkt erop dat je dat maar niet wil lezen.
Nouks schreef:....Ik rijd momenteel ongekeurd rond.
Waarom? Ik heb geen brief thuis gehad dat 't weer moest. Zul je zien dat ik straks wel een boete krijg. Keek met toeval op 03-09 eens op die sticker en zag tot m'n verbazing dat m'n APK tot 04-09 liep. Afspraak gemaakt, maar zit ook nog met verhuizing dus kon niet voor 15-09.
Als ik nu een boete krijg, ga ik die dus écht niet betalen. Ze zoeken het maar uit hoor
Chiqa schreef:Sorrie heb het nu drie keer gelezen maar je bent erg onduidelijk
Chiqa schreef:Nouks schreef:Mag ik een poging wagen? Dorpel
Dat klinkt me bekender in de oren
Uppojono schreef:En er zijn dus meerdere mensen die over drempels praten, het is dus de onderkant van de auto
Dat zijn dorpellijsten, maar voor mensen die dr niet zoveel verstand van hebben...okay drempels.
sarabande schreef:Je hoeft niet te schorsen, zoals ik al zei je mag 2 maanden over tijd met een auto die stilstaat. Het lijkt erop dat je dat maar niet wil lezen.
Nou mss omdat je verschrikkelijk onduidelijk bent, wat bedoel je nu, dat hij automatisch geschorsd wordt als hij in een werkplaats staat of dat je hem 2 maanden later pas mag keuren?
Sorrie heb het nu drie keer gelezen maar je bent erg onduidelijk
Chiqa schreef:Sarabande, na een paar keer je berichten terug te lezen snap ik nu eindelijk wat je probeert
te vertellen![]()
Alleen wat jij verteld klopt niet het maakt namelijk niet uit hoelang een auto over de APK heen is (Dus die 2 maanden kloppen niet)