Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xx_Horsiex schreef:Het is gewoon weer typisch Amerika, die leggen je regeltjes voor en vinden dat dat allemaal zo maar kan de meerderheid van de mensen die moeten afvallen in hun ogen heeft daar egwoon hulp bij nodig, maar die bieden ze dan weer niet!
Snoevie schreef:nou je kan het ook wel anders neerzetten he sarah_m.
afvallen is niet zo makkelijk als jij zegt(hoef je alleen maar wat af te vallen)
ook roken stop je niet zomaar mee.
lekker makkelijk oordelen
sarah_m schreef:xx_Horsiex schreef:Het is gewoon weer typisch Amerika, die leggen je regeltjes voor en vinden dat dat allemaal zo maar kan de meerderheid van de mensen die moeten afvallen in hun ogen heeft daar egwoon hulp bij nodig, maar die bieden ze dan weer niet!
Het lijkt alsof je het hebt over een hersenoperatie, zo moeilijk is het toch niet om i.p.v. taarten etc. eens wat gezonds te eten.
kom op zeg, het enige wat je daar voor nodig hebt is een betje doorzettings vermogen
danielle1981 schreef:vind t wel erg gemakkelijk om iedereen maar over een kam te scheren. er zijn genoeg dunne mensen die veel ongezonder leven als menig persoon met een paar kilo overgewicht. Dus denk dat ze niet zo algemeen mogen denken
xx_Horsiex schreef:Het is gewoon weer typisch Amerika, die leggen je regeltjes voor en vinden dat dat allemaal zo maar kan de meerderheid van de mensen die moeten afvallen in hun ogen heeft daar egwoon hulp bij nodig, maar die bieden ze dan weer niet!
Marjo_Wystan schreef:Het idee erachter is denk ik wel goed, ze proberen denk een stimulans te kweken om af te vallen... maar je kan geen onderscheid maken... Er zijn mensen die veel slechter leven dmv drugs etc. dus nee...
En er zijn ook genoeg mensen die heel dun zijn, en drie keer bij de mac eten ?
danielle1981 schreef:ik ken mensen die soms wel 5 keer in de week bij de mac eten en die zijn ook nog steeds slank! Ongelofelijk he!
Snoevie schreef:danielle1981 schreef:vind t wel erg gemakkelijk om iedereen maar over een kam te scheren. er zijn genoeg dunne mensen die veel ongezonder leven als menig persoon met een paar kilo overgewicht. Dus denk dat ze niet zo algemeen mogen denken
en dat is ook het probleem,ieder persoon is anders,je kan ook hartstikke ongezond zijn zonder overgewicht.
je moet,als die regel ingevoerd word,iedere persoon individueel bekijken en dat is niet haalbaar.
trouwens sarah_m als het zo makkelijk is als jij stelt,wil ik je graag inhuren als afval coach,vliegen de kg's er vast af bij me
Citaat:Het is gewoon weer typisch Amerika, die leggen je regeltjes voor en vinden dat dat allemaal zo maar kan de meerderheid van de mensen die moeten afvallen in hun ogen heeft daar egwoon hulp bij nodig, maar die bieden ze dan weer niet!
Citaat:Het lijkt alsof je het hebt over een hersenoperatie, zo moeilijk is het toch niet om i.p.v. taarten etc. eens wat gezonds te eten.
kom op zeg, het enige wat je daar voor nodig hebt is een betje doorzettings vermogen
Citaat:Echt weer een reactie van iemand met het verstand op nul, laat me raden, je hebt zeker ook maatje nul? Vindt dit een erg egiostische reactie als je het mij vraagt. Als het zo makkelijk was dan waren er nog maar heel weinig dikkere mensen hoor. Nee, jouw reactie is echt top!
sarah_m schreef:Snoevie schreef:
en dat is ook het probleem,ieder persoon is anders,je kan ook hartstikke ongezond zijn zonder overgewicht.
je moet,als die regel ingevoerd word,iedere persoon individueel bekijken en dat is niet haalbaar.
trouwens sarah_m als het zo makkelijk is als jij stelt,wil ik je graag inhuren als afval coach,vliegen de kg's er vast af bij me
Ik vind het goed
Voor mij is het wel zo makkelijk. Als ik 5 kilo wil af vallen dan ga ik 2 weken lang alleen maar groentes eten en elke dag hardlopen en dan is die 5 kilo binnen 2 weken er af