Ik heb alleen wat moeitje met Gaya achtige verhalen......
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:even voor de duidelijkheidik ben absoluut geen voorstander van ritueel slachten hoor
![]()
![]()
Ik heb alleen wat moeitje met Gaya achtige verhalen......
Citaat:In mijn allereerste post in dit topic had ik het over GOED ritueel slachten en niet over wat idioten in hun badkuip doen....... Ik ben geen voorstander van ritueel slachten, maar als het dan toch moet dan gewoon in het slachthuis door daarvoor opgeleide mensen onder toezicht van de AID. DAN heb ik er MINDER problemen mee.
Hier in Nederland zijn de Normen hoog mbt slachten...... dus aan voorbeelden over Marokko heb ik niks aan, want zo gebeurd dat hier niet, en dat bedoel ik met Gaya achtige voorbeelden
Citaat:een ding weet je zeker, het slachten zal niet stoppen......... zullen ze nooit mee ophouden.
Dan kan je het beter onder toezicht doen dan inderdaad 10 hoog op het balkon toch?
Dat iets verboden wordt betekend niet dat mensen ermee op gaan houden. En een ding is ondertussen wel bewezen en dat is dat aardig wat moslims menen niet zo heel veel waarde te hechten aan de Nederlandse wetgeving
een ding weet je zeker, het slachten zal niet stoppen......... zullen ze nooit mee ophouden.
Citaat:dat kan ik me voorstellen, prettig is geheel anders........... kan je nagaan hoe het eruit ziet zonder supervisie...... zolang de AID erbij is gaat het nog netjes en wordt het goed gedaan door slagers die hier speciaal een opleiding voor gevolgd hebben......... en wordt er alles aan gedaan de leidensweg zo kort mogelijk te houden.....
op het balkon of in de badkuip zal het er zeker anders aan toe gaan........ dat begrijp ik ook wel
]Citaat:goed ritueel geslacht leeft het dier klinisch nog geen paar seconden......... wat youssef doet op zijn balkon of badkuip is geen vergelijking met Yassar in het slachthuis
Citaat:
krak schreef:en nogmaals, ik heb hier geen enkel voorbeeld gegeven van Marokko, wel voorbeelden van België.
als iedereen zomaar zen ogen sluit voor het feit dat ze iets onwettellijk doen, ja dan zullen ze nooit stoppen. elke pv is er een, en elke pv is weer een gezin dat volgende keer netjes de wet zal volgen. de boete is al zeker niet iets om 2 keer voor te hebben![]()
ik heb juist heel goed jou berichten gelezen, vandaar mijn reacties![]()
wat ik me nu ff afvraag, zouden jullie allemaal hetzelfde reageren, moesten ze geen schapen, maar paarden slachten op deze manier? dus ook onder de omstandigheden zoals ik je ondertussen al voorbeelden heb gegeven, maar dan bij schapen.
Miryamk schreef:Maar er heeft toch niemand gereageerd die een voorstander is van ritueel slachten?
Rienn schreef:Mijn buurman, is een Turk en hij vindt het ook altijd nodig om een schaap te slachten in zijn achtertuin. En jammer genoeg is hij niet meer de enige die dat doet hier in deze buurt. Prima dat dit bij hun ritueel hoort, maar blijf van ander mans dieren af.
KiWiKo schreef:krak schreef:en nogmaals, ik heb hier geen enkel voorbeeld gegeven van Marokko, wel voorbeelden van België.
als iedereen zomaar zen ogen sluit voor het feit dat ze iets onwettellijk doen, ja dan zullen ze nooit stoppen. elke pv is er een, en elke pv is weer een gezin dat volgende keer netjes de wet zal volgen. de boete is al zeker niet iets om 2 keer voor te hebben![]()
ik heb juist heel goed jou berichten gelezen, vandaar mijn reacties![]()
wat ik me nu ff afvraag, zouden jullie allemaal hetzelfde reageren, moesten ze geen schapen, maar paarden slachten op deze manier? dus ook onder de omstandigheden zoals ik je ondertussen al voorbeelden heb gegeven, maar dan bij schapen.
Lief......... ik heb het over ritueel slachten in het SLACHTHUIS onder TOEZICHTen jij blijft doorgaan over wat IDIOTEN doen ILLIGAAL
![]()
![]()
Zit een wezelijk verschil in.
KiWiKo schreef:Lief......... ik heb het over ritueel slachten in het SLACHTHUIS onder TOEZICHTen jij blijft doorgaan over wat IDIOTEN doen ILLIGAAL
![]()
![]()
Zit een wezelijk verschil in.