Mindim schreef:Nou DenK4ever, dat ben ik helemaal met je eens. Mijn hond gaat als je hem op zijn rug kriebelt of hij vindt iets leuk, binnensmonds murmelen van plezier en buigt zijn hoofd naar zijn achtereind, heerlijk vindt ie dat. Het lijkt op grommen, maar dat is het niet. (het is een keel geluid en hij tuit zijn lippen, ziet er best koddig uit bij een boxer, haha)
Men roept dan, dat hij agressief is of vals! Als hij kijkt en zijn staart kwispelt, vinden ze dat hij vals kijkt, de staart wordt niet naar gekeken. Heel irritant hoor. Want het is een enorme goedzak. It's in the eye of the beholder, denk ik dan maar weer.
Tja.. ik heb tijdens training met met mijn hond (Duiste dog van nu 20 maanden) een tijdje met een Gentle leader geloper.. ja hoor, de hele buurt wist het zeker... mijn hond was vals, beet en daarom had ie een muilkorf om 
Ik wordt er zo ongelooflijk schijtziek van dat de grote honden altijd gediscrimeerd worden... als er twee honden (een herder en een terrier) aan het vechten zijn en ik loop toevallig aan de overkant van het veld is het bij wijze van spreke nog mijn hond zijn schuld want ze zijn allemaal bang voor hem
Laatst bijgewerkt door DenK4ever op 16-08-08 22:57, in het totaal 2 keer bewerkt