whitje schreef:.....pleonasmes en tautolgies en contaminities nou ja enzovoort enzovoort ........

T'is maar goed dat ik Nederland volgende week verlaat, want dit had voor mij net zo goed chinees kunnen zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
whitje schreef:.....pleonasmes en tautolgies en contaminities nou ja enzovoort enzovoort ........
Thokkadisje schreef:whitje schreef:.....pleonasmes en tautologie en contaminaties nou ja enzovoort enzovoort ........
![]()
![]()
T'is maar goed dat ik Nederland volgende week verlaat, want dit had voor mij net zo goed chinees kunnen zijn
Citaat:Citaat:.....pleonasmes en tautolgies en contaminities nou ja enzovoort enzovoort ........
![]()
![]()
Citaat:Citaat:.....pleonasmes en tautolgies en contaminities nou ja enzovoort enzovoort ........![]()
![]()
Zwerte schreef:valt mee hoor Elke, alleen is het topic en niet toppic (een veel gemaakte fout hier waar ik me af en toe aan kan ergeren hahahah)
MandyR schreef:Het is mij opgevallen dat het lidwoord "het" ook nog wel eens erg moeilijk kan zijn om juist toe te passen. Ik heb meerdere keren "ut" voorbij zien komen. En gisteren las ik een post van iemand die blijkbaar niet kon kiezen tussen "het" en "ut" en daardoor voor het gemak maar gewoon "t" gebruikte. En niet zomaar 1 keer, nee, gewoon constant. Dat is toch erg vervelend lezen hoor!
Zwerte schreef:valt mee hoor Elke, alleen is het topic en niet toppic (een veel gemaakte fout hier waar ik me af en toe aan kan ergeren hahahah)
Lavien schreef:Iedereen maakt wel eens een fout maar van sommige fouten krijg ik echt de kriebels.Zoals bijv. : 'zecht' , 'het licht niet aan mij' enz.Dat is toch basis?
En dan willen ze kinderen in groep 3 al Engels gaan leren.Laat ze eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands gaan leren.Dat schijnt al bijzonder moeilijk te zijn.