Dus als je een mens dood ben je een moordenaar en als je een dier doodt niet? Ben ik het niet mee eens.
Ik vind slagers ook moordenaars klaar en eerlijk gezegt mensen die vlees eten ook.
Dat slaat nergens op? Nu ineens ben je voor de dieren sorry ik snap je niet meer hoor

Eerst is het dat mensen meer zijn dan dieren en nu is het dat als je vlees eet je hett proces helpt enzo?
Mhh goed, ik vind overigens dat er ook niks van medicijnen mag getest worden op mensen, krijg ik zo'n heel verhaal dat we anders geen dit geen dat hebben blablabla, nou ja leuk .. maar ik heb liever dat ze het op mensen testen daar is het uberhaupt voor en als ik mensen tegenkom die proefdieren dat aandoen scheld ik ze helemaal verrot

Fitch; ben het totaal niet eens dat die hond er uit word gegooit, dan spring ik er liever zelf uit.
Jaja krijg ik weer 'dan doe je dan toch niet' nou dan geloof je het maar lekker niet maar het is wel zo, ik laat geen dier voor mij sterven.
'Als we dieren als waardige wezens zouden zien'. dat is dus het probleem, de helft van de bevolking voelt zich (belachelijk) te goed voor dieren

Want wij zijn beter, nou geweldig beter wij vernielen alles die dieren tenminste niet.