Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:als je donor bent en je overlijd ga je per direct de tafel op... dat heb ik al meerdere malen gehoord. bovendien als ik donor ben en ik lig in het ziekenhuis een paar maanden in coma, heb ik t gevoel dat ze sneller de stekker eruit trekken. en ik zou maar net de volgende dag wakker worden
xDramaQueen schreef:als je donor bent en je overlijd ga je per direct de tafel op... dat heb ik al meerdere malen gehoord. bovendien als ik donor ben en ik lig in het ziekenhuis een paar maanden in coma, heb ik t gevoel dat ze sneller de stekker eruit trekken. en ik zou maar net de volgende dag wakker worden
Guinevere schreef:xDramaQueen schreef:als je donor bent en je overlijd ga je per direct de tafel op... dat heb ik al meerdere malen gehoord. bovendien als ik donor ben en ik lig in het ziekenhuis een paar maanden in coma, heb ik t gevoel dat ze sneller de stekker eruit trekken. en ik zou maar net de volgende dag wakker worden
Of je donor bent of niet, heeft niks te maken met wanneer ze de stekker er uit trekken.
Ik ben zelf wel donor. Sommige mensen "verdienen" niet echt een donororgaan, maar als ze op de lijst staan kan je daar verder niks aan doen. Ja, ik kan zeggen dat ik geen donor wil zijn, maar dat betekent dat de andere mensen die op de lijst staan nog langer moeten wachten. Stel dat mijn lever naar Fordham zou gaan, en de volgende naar een jonge moeder ... als ik dan geen donor zou zijn, dan zou er voor die moeder misschien niet op tijd een andere lever zijn. Door geen donor te zijn, straf je niet alleen mensen zoals Fordham, maar ook de andere mensen op de lijst.