Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:Heeft er ooit in een Bus van het OV een toilet gezeten? Misschien heb ik dat gemist, ik ga al in geen tijden met het OV...
Cassidy schreef:Mystica schreef:Wat dachten jullie van kinderen? Die kunnen het doorgaands ook niet lang ophouden...
Mijn zus heeft 2 kinderen en vertelde me over het noodtoilet. Dat zou iedere ouder eigenlijk bij zich moeten hebben.
http://www.medicalcareproducts.nl/site/ ... b0d0c8ab2f
Diablo schreef:Overigens kan ik best begrijpen dat de NS toiletten schrapt. Ten eerste zijn die dingen echt té goor, ten tweede vind ik het idee dat alles op de rail beland ook niet echt fris en ten derde kunnen dan die zwartrijders zich niet meer opsluiten op het toilet.
Unwritten schreef:WC wordt bij elk eindpunt (mits groot station) schoongemaakt. Groningen - Rotterdam wordt zowel op Rotterdam als Groningen schoongemaakt
zap schreef:En wat dacht je van alle andere duistere praktijken zich afspelen op het toilet...... oa snuiven van drugs![]()
En het is inderdaad te goor voor woorden als je staat te wachten op de trein en de wc wordt geleegd.. je gaat bijna spontaan kokhalzen..gadzie![]()
LiNdA1986 schreef:Ik ga sowieso nooit naar het toilet in de trein, die zijn echt goor.
Diablo schreef:Ja klopt. Mijn vader was (voordat hij met de vut ging) conducteur, heb heel wat verhalen van 'm gehoord.
Maarre, als de trein stilstaat, mag je dus níet naar het toilet in de trein.