Vervolg van "man 5 maanden zwanger"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jaimyliefje

Re: Vervolg van "man 5 maanden zwanger"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:38

het is gewoon een man met een kind, nou, leuk toch?
Veel erger om geadopteerd te worden omdat die kinderen hartstikke vaak hechtingsproblemen krijgen, dat is voor zo'n kind ook geen fijn leven.
En stel nou dat meneer gewoon kort haar had, een amnnelijk uiterlijk en borst opvulling inplaats van het hele ombouw zooitje, was het dan ook erg geweest? nahh.
voor zo'n kind is dat een hartstikke normaal leven, net als wanneer mensen zo moeilijk doen over homo's en lesbiënnes die kinderen krijgen, vind ik ook zo'n onzin. We zijn allemaal maar mensen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:40

Tellie schreef:
Suziej schreef:
Een man die een kind baart. Lekker officieel.

Frusty

Voor de wet is het een man ja.

en een man baart geen kinderen...klaar einde topic Tong uitsteken Clown

jammer dat ze het knoopje in de eileiders zijn vergeten bij de transformatie...

was deze discussie niet nodig geweest...leermomentje voor de doktoren waar je begint bij een ombouwplan Tong uitsteken

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:41

Tellie schreef:
Dus ouders met bijvoorbeeld een andere lichamelijke handicap zouden ook geen kinderen mogen krijgen omdat dat een vergrootte kans op pesten geeft?

Volgensmij gaat het daar nu niet over. En persoonlijk vind ik dat heel wat anders. Een moeder met een lichamelijk handicap blijft een moeder, en is niet stiekem een man, of andersom.

milou123

Jaimyliefje schreef:
het is gewoon een man met een kind, nou, leuk toch?
Veel erger om geadopteerd te worden omdat die kinderen hartstikke vaak hechtingsproblemen krijgen, dat is voor zo'n kind ook geen fijn leven.
En stel nou dat meneer gewoon kort haar had, een amnnelijk uiterlijk en borst opvulling inplaats van het hele ombouw zooitje, was het dan ook erg geweest? nahh.
voor zo'n kind is dat een hartstikke normaal leven, net als wanneer mensen zo moeilijk doen over homo's en lesbiënnes die kinderen krijgen, vind ik ook zo'n onzin. We zijn allemaal maar mensen.

Ik heb niets tegen adopteren en daar wil het ook helemaal niet bij zeggen dat ze hechtingsproblemen krijgen, juist is het dan goed dat ze in een liefdevol gezin komen (waar we even vanuit gaan) want je krijgt alleen hechtingsproblemen wanneer je niet in een liefdevolgezin opgroeit. Geadopteerde kinderen worden (ook) met liefde opgevoed, dat zal dit kind ook heus wel worden, daar niet van. Maar ik ben van mening dat dit leven voor dit kind ook niet normaal is, ze ziet toch hoe het wel 'normaal' is?!

Adil

Tellie schreef:
Adil18 schreef:
En dat te spreken voer de praktische dingen...

Hoe moet een homosexueel paar en meisje uitleggen wat er allemaal in haar lichaam gebeurd in de puberteit? Ze kennen de theorie maar niet de praktijk...kan het homosexuele paar over de misschien hetrosexualiteit van hun dochter wegkijken. Zou ik als dochter met mijn vaders over sex kunnen praten terwijl ik er vroeg of laat toch achter kom dat het zij alleen sex door het anale verkeer (ik bedoel dus echt DE DAAD) kunnen hebben? ...of beter: hun zoon....Staan twee mannen niet bevooroordeeld in de opvoeding qua sexualiteit...? De meeste heteroparen hebben dit immers ook. Ja, vele accepteren homosexualiteit van het kind, maar geven het aan raar te vinden en vaak tast het de relatie negatief aan (niet altijd).
En wat te denken van het veilige thuisgevoel. Niks aan de hand tot de puberteit en het kind zich begint te storen aan het feit dat zijn ouders anders zijn (immers is dat zo). En dat in de ontwikkelingscrisis, die iedere puber doormakt....Wat voor impact heeft dit? Dit is nog niet bewezen en heeft men ook nog niet kunnen bewijzen omdat homo-paren slechts sinds een paar jaar kinderen kunnen adopteren (of via welke weg dan ook).

Ik blijf erbij dat het niet optimaal is. Maar goed, beter twee liefhebbende mannen dan slechte ouders. Daarom zei ik ook al dat ik ze het gun, maar blijf het raar vinden. En dat is godzijdank mijn goed recht...

Ik denk dat juist homostellen niet bevooroordeels zijn over de gaardheid.

Natuurlijk wel, net als bijna alle heterosexuele stellen dat zijn. Immers wijkt men af van elkaar en dat riept altijd wrijving op.

En over voorlichting bestaan genoeg boeken ed, bovendien denk ik dat homostellen heus wel weten hoe de voortplanting van hetero's in elkaar zit. Clown

En nog SNAPT hij het niet....mag wel weten dat hij weet hoe voortplanting in elkaar zit maar bij wie kan de dochter terecht als het om sex gaat....Voor het geval je het niet wist: sex bij twee mannen verloopt anders dan bij een vrouw en een man Knipoog
Laatst bijgewerkt door Adil op 14-07-08 14:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Adil18 schreef:
Ik aanvaard dat mannen vrouwen willen worden en andersom...maar dan moet je "the whole package" accepteren en niet een man willen worden maar toch ergens een vrouw willen blijven. Overduidelijk weet je dus niet wat je wilt of wie je bent...En dat moet een kind opvoeden en een stabiele thuissituatie aan kunnen bieden?

Gelukkig maar dat al die 'gewone' man-vrouw paren allemaal weten wat ze willen en wie ze zijn. Clown
Ik denk juist dat iemand die ertoe besloten heeft om zo'n ingrijpende serie operaties te ondergaan heel goed weet wie hij is.

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:42

Tellie schreef:
Suziej schreef:
Een man die een kind baart. Lekker officieel.

Frusty

Voor de wet is het een man ja.

En het kind is geen wet volgensmij.

Tellie

Suziej schreef:
Volgensmij gaat het daar nu niet over. En persoonlijk vind ik dat heel wat anders. Een moeder met een lichamelijk handicap blijft een moeder, en is niet stiekem een man, of andersom.

Dit is toch ook een lichamelijke handicap (geweest?)
In mijn ogen is het precies hetzelfde.

Tellie

Suziej schreef:

??

Ik volg je niet helemaal.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:43

Tellie schreef:
Suziej schreef:

Nou imo is dat hééél anders dan een lichamelijke handicap hoor! Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:43

Adil18 schreef:
En nog SNPAT hij het niet....mag wel weten dat hij weet hoe voortplanting in elkaar zit maar bij wie kan de dochter terecht als het om sex gaat....Voor het geval je het niet wist: sex bij twee mannen verloopt anders dan bij een vrouw en een man Knipoog

Mijn ouders snappen ook zoveel niet. Desondanks zijn het geweldige ouders, ze steunen me en geven liefde, wat wil ik nog meer? For the record; mijn ouders kunnen me niks vertellen over vrouw-vrouw sex, maar dat vind ik zelf allemaal wel uit Knipoog

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:44

Citaat:
Beatie kreeg zaad van een onbekende spermadonor. Hij is gelukkig getrouwd met Nancy, die geen moeder kan worden. „Als ze dat wel kon, deed ik dit niet”, aldus de bebaarde 'moederman' eerder.

Als we de beste man/vrouw nu eens konden vragen waarom...maar ik denk dat ik weet waar het mee te maken heeft....

TopLadyI

Tellie schreef:
Suziej schreef:

Ik vind een man die een been mist om maar iets te noemen toch wel heel wat anders dan een vrouw die een man word en vervolgens toch een kind op de wereld zet.

Anoniem

Tellie schreef:
Suziej schreef:

en daarin besloten dat hij als man door het leven ging Ja

En een man krijgt geen kinderen...dat hoort bij die beslissing, bij zijn handicap als je het zo wilt omschrijven. (maar vind het heeeeel wat anders)

Dat zijn vrouw een kind had gekregen had ik geen moeite mee gehad...ook al was hij ooit een vrouw.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:45

RedPassion schreef:
Adil18 schreef:
En nog SNPAT hij het niet....mag wel weten dat hij weet hoe voortplanting in elkaar zit maar bij wie kan de dochter terecht als het om sex gaat....Voor het geval je het niet wist: sex bij twee mannen verloopt anders dan bij een vrouw en een man Knipoog

Mijn ouders snappen ook zoveel niet. Desondanks zijn het geweldige ouders, ze steunen me en geven liefde, wat wil ik nog meer? For the record; mijn ouders kunnen me niks vertellen over vrouw-vrouw sex, maar dat vind ik zelf allemaal wel uit Knipoog

Daarover praten we niet...jouw ouders zijn heterosexueel en vallen daarmee buiten deze discussie toch?

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:46

Ik word serieus misselijk van de reacties hier, jeetje wat een kortzichtige mensen hebben we in de wereld. En zij zijn dan ook de reden waarom dit kind dus idd gepest kan worden.

Adil18: Het gaat hier niet eens over 2 mannen. Maar een man en een vrouw.

Daarnaast, hij weet gezien die operatie blijkbaar wél wat hij wil. Ze willen alleen graag een kind. Helaas kan zijn vrouw niet zwanger worden en kan hij voor een oplossing zorgen.
Laatst bijgewerkt door Calanddra op 14-07-08 14:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:47

Suziej schreef:
Ik vind een man die een been mist om maar iets te noemen toch wel heel wat anders dan een vrouw die een man word en vervolgens toch een kind op de wereld zet.

Ik vind in het verkeerde lichaam zitten toch ook echt een vorm van een lichamelijke handicap. Die misschien op een makkelijkere manier kan worden verholpen dan bijvoorbeeld verlamt zijn.

En ik denk dat wanneer een ouder in bijvoorbeeld een rolstoel zit, of geen armen heeft, het net zoveel aanleiding geeft om gepest te worden dat wanneer een kind een omgebouwde ouder heeft.

Jaimyliefje

@ adil18: voor die diepere vragen gaan ze toch niet naar pappie of mammie, en daarnaast is het big fat onzin wat je zegt omdat een ex klasgenoot (en daarbij ook eerdere vriendin) van mij heeft lesbische moeders, en zij ontwikkeld zich ook gewoon normaal hoor..
nogmaals, we zijn allemaal maar mensen. En wie zijn wij om te beslissen wat wel 'moet' en wat niet 'moet' als wij zoiets niet zouden willen betekent het niet dat een ander dat niet mag..

Anoniem

Adil18 schreef:
RedPassion schreef:

Daarover praten we niet...jouw ouders zijn heterosexueel en vallen daarmee buiten deze discussie toch?

Ja, mijn ouders zijn heteroseksueel, maar ik niet. Volgens jouw theorie heb ik dan een probleem, want ik kan dan niet over seks praten omdat mijn ouders niet weten hoe het is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:49

wat heeft dat met kortzichtig te maken...?
wat eerder kortzichtig is, is mensen met een ander idee daar maar ff voor uit maken....

Hij wild e man zijn...dus waarom een oplossing bieden?
Mannen baren geen kinderen... hij had ooit besloten man te zijn dus optie kinderen baren is daarmee van de baan Haha!
Je kunt imo niet beide zijn.
Hij moe al blij zijn dat de "techniek" tegen woordig zo ver is dat hij uit zijn vrouwen lichaam verlost kon zijn...omdat hij dat geestelijk niet vond kloppen.
Om dan vervolgens toch ineens maar weer vrouw te zijn.... sorry maar ergens gaat er dan toch wat mis bij zo;n persoon

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:49

Adil18 schreef:
Citaat:
Beatie kreeg zaad van een onbekende spermadonor. Hij is gelukkig getrouwd met Nancy, die geen moeder kan worden. „Als ze dat wel kon, deed ik dit niet”, aldus de bebaarde 'moederman' eerder.

Als we de beste man/vrouw nu eens konden vragen waarom...maar ik denk dat ik weet waar het mee te maken heeft....

@ Calanddra, lees het bovenstaande eens Dromen

En het gaat hier om twee vrouwen. Het heeft vrouwelijke voortplantingsorganen en geen mannelijke dus hij/zij mag zich zo mannelijk voelen als ik weet niet wat, rein wetenschappelijk gezien is "t een vrouw...

@RedPassion: je kunt zeker wel over sex praten, maar jouw ouders zullen jou waarschijnlijk nooit zo begrijpen als een andere lesbienne. Jij bent homosexueel en zij hetero. Het verschil tussen begrip en begrijpen kan groot zijn...
Laatst bijgewerkt door Adil op 14-07-08 14:51, in het totaal 2 keer bewerkt

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:50

wat ik trouwens ook heel debiel vind is dat ik al een aantal keer voorbij heb zijn komen 'is die vrouw dan hetero, lebienne of bi' en 'is het nou een man, vrouw of manwijf'
geen van alles! het is een vrouw die in een fout lichaam geboren is. Een man dus. En zijn vrouw valt dus op hem, wat haar heteroseksueel maakt. dóhh.

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:50

Tellie schreef:
Suziej schreef:

??

Ik volg je niet helemaal.

Die man kan voor de wet dan wel officieel man zijn, denk je nou echt dat een kind volgens de wet denkt. Ooh de wet vind mijn vader een man laat ik hem dan ook maar een man vinden terwijl hij dat eigenlijk niet is. En och, laten we hem/haar maar niet pesten want volgens de wet is zijn/haar vader een man en ookal is zijn/haar vader eigenlijk omgebouwd omdat de wet hem een man vind laten we hem maar niet plagen daarom. Haha, laat me niet lachen.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:51

runningkawa schreef:
wat eerder kortzichtig is, is mensen met een ander idee daar maar ff voor uit maken....

Mannen baren geen kinderen... hij had ooit besloten man te zijn dus optie kinderen baren is daarmee van de baan Haha!
Hij moe al blij zijn dat de "techniek" tegen woordig zo ver is dat hij uit zijn vrouwen lichaam verlost kon zijn...omdat hij dat geestelijk niet vond kloppen.
Om dan vervolgens toch ineens maar weer vrouw te zijn.... sorry maar ergens gaat er dan toch wat mis bij zo;n persoon

En daar zeg je precies dat het niet een lichamelijke handicap is (als je het een handicap wil noemen) maar een geestelijke. Ja

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:52

runningkawa schreef:

Hij probeert toch echt geen vrouw meer te zijn. Ja. Hij baart een kind, maar dat maakt hem niet opeens vrouw.