Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cleo schreef:http://frontpage.fok.nl/nieuws/93408/-T ... ut-in.html
Cabaretier Theo Maassen is weer in opspraak. Dit keer heeft hij stampij gemaakt met een cameraploeg van Campus TV, een televisiekanaal voor studenten. De cameraploeg wilde Maassen om een reactie vragen, waarop hij de camera uit handen van de cameraman griste en het bandje eruit haalde.
Campus TV heeft het management van de cabaretier tot morgenmiddag 12:00 uur de tijd gegeven het bandje terug te geven, anders doen ze aangifte. Het televisiekanaal stelt geen hoge eisen of vergoedingen. "We willen de beelden terug, dan is voor ons de zaak afgedaan", zegt hoofdredacteur Wouter Lauman.
Afgelopen weekend kwam Maassen al in opspraak doordat hij de peperdure camera van een fotografe op het podium kapot gooide tijdens het Amsterdam Comedy Festival. De organisatie heeft samen met Maassen de fotografe beloofd de schade te vergoeden. Hierop trok de fotografe haar reeds gedane aangifte in.
Shadow0 schreef:Ik krijg hier sterk het gevoel bij dat de journalisten hun eigen nieuws aan het creeren zijn.
essie79 schreef:Shadow0 schreef:Ik krijg hier sterk het gevoel bij dat de journalisten hun eigen nieuws aan het creeren zijn.
Dat had ik ook, of in ieder geval dat wanneer dat 1e incident met de fotocamera niet gebeurd zou zijn, dit ook niet het nieuws had gehaald.
detour schreef:Denk je dat het invloed zal hebben op zijn imago als cabaretier? Of hij minder bezoekers zal trekken?
Vind zijn rol als stiefvader in Dunya en Desie trouwens heel soft dus hij kan het wel; kennelijk moet hij dan toch meer toneelspelen.
Shadow0 schreef:Detour: zou er nog een optie 4 zijn: het is gewoon een incident, in eerste plaats gewoon een fout, zoals mensen die wel eens vaker maken zonder dat ze gelijk uitgekookt, verwend of labiel zijn. En ik denk niet dat het incident uit iemands duim gezogen is, maar wel dat het erg is uitvergroot.
Citaat:Maassen brak enkele try-outs voortijdig af, onder meer doordat mensen in de zaal mobiel belden,
Citaat:In 1999 toonde hij zijn geslachtsdeel aan een reclamekaravaan in Eindhoven, om vervolgens de stekkers uit de geluidsinstallatie van de wagen te trekken. In 2000 betastte hij een vrouw, die te laat de zaal binnenkwam, tijdens een scène over vingeren, op het podium[4]. Hij werd hiervoor veroordeeld tot een boete van duizend gulden, met 1500 gulden voorwaardelijke straf
Citaat:Maassen verbaasde vervolgens vriend en vijand toen hij op 16 maart 2001 in een uitzending van Studio Sport de UEFA-cup die PSV won in 1978 in zijn bezit bleek te hebben.[7]. Hij overhandigde de beker, die hij ontvreemdde tijdens de opnames van All Stars, aan medegast Stan Valckx. PSV kon de grap niet waarderen en deed aangifte, wat Maassen op een taakstraf kwam te staan.
Citaat:Op 30 april 2007 was Theo Maassen te gast in Studio Voetbal van de NOS. Hierin bekende hij dat hij wederom een PSV-relikwie, een plaquette van deelname aan de Europese Supercup 1988, ontvreemd had uit het PSV-stadion, ditmaal in samenwerking met Hans Teeuwen.