Menino schreef:_Tivoli_ schreef:Niet te begrijpen.Nu snap ik pas waarom oudere mensen het hebben over 'de jeugd van tegenwoordig' .
Nu ik zelf de jeugd voorbij ben,zie ik inderdaad dat er binnen een tijdsbestek van 20 jaar,een compleet nieuwe jeugd is ontstaan.
11 jaar en iemand verkrachten,ook nog het benul hebben om het met zijn tweeën te doen omdat je het meisje anders niet aan kunt...
Ik ben benieuwd wat ze met deze twee jochies gaan doen...
nounou...
Ik denk nu niet dat dit geval echt representatief is voor ' de jeugd van tegenwoordig' ...
Dan zouden we echt diep gezakt zijn...
hartstikke erg natuurlijk
Ik denk het dus wel.
In een rap tempo is de grens van '18 jaar en voor het eerst een string aantrekken',
schandalig snel naar beneden gedoken!
Sterker nog,vorig jaar heb ik met scherende verbazing naar het jeugdjournaal zitten kijken..
Twee meisjes van tien (!) die van hun moeder nog geen string aanmochten,dat vonden ze heel erg,want 'met een onderbroek ziet je kont er niet uit'.Dat is toch niet te geloven?
Dat dat op het jeugdjournaal wordt uitgezonden,vind ik onacceptabel.Alle meisjes die er op dát moment nog niet bezig waren,worden hiertoe nu aangezet.
Videoclips op bijvoorbeeld TMF...zet de tv eens een willekeurig kwartiertje op die zender.
Hoeveel halfnaakte,kontendraaiende,opgepomte (vooral ) dames zag je voorbij komen?
Ik heb er geen goed woord meer voor over

Mensen gaan steeds jonger aan de gang met alles; drinken,sex en drugs.
Deze middelen worden beschouwd als zijnde stoer,en verstrekken de betreffende jonkies kennelijk aanzien en macht.
Werd ik in 'mijn tijd' jong gevonden toen ik op mijn 16e voor het eerst sex had...Tegenwoordig ben je dan een laatbloeier.Kinderen van 12 die met elkaar bespreken hoe ze een jongen moeten pijpen etc etc.
Zo kan ik eeuwig doorgaan.
Het zal ongetwijfeld met de opvoeding te maken hebben,maar geloof me,deze twee jochies zijn in de tijd van nu geen uitzondering meer