Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PollyB schreef:Mijn haat voor de regering groeit alleen maar door dit soort kwallen. Jeetje wat doen dit soort mensen in een partij ? Die horen, op zijn minst, in het gesticht.
xKatleentjex schreef:Nouks schreef:Jazz word ik ook niet blij van inderdaad... Maar dat is muziek voor intellectuelen dus dat hoef je dan weer niet te verbieden denk ik
Ik heb een tijd terug eens een onderzoek in de krant gelezen waaruit bleek dat de studenten met de beste resultaten over het algemeen veel naar metal luisterden.
Nouks schreef:Niet doen joh, Sharons stem tast je hersens aan
PollyB schreef:Mijn haat voor de regering groeit alleen maar door dit soort kwallen.
BraveSpots schreef:Ik gok dat punkrock ook niet geapricieerd zal worden dan? nah jammer
amondi schreef:Idd een hele grote emmer graag!!! Spakenburg, Urk etc, daar zitten hele grote cocaïne gebruikers, juist onder SGP jonegeren met hun drankketen etc....
Wanneer krijgen we eens een Fitna film over deze griezelige partij?
Robyn schreef:Het wordt hoog tijd dat we staat en kerk gaan scheiden. Die leven in een fantasiewereld.
Blue_Eyes schreef:Ik geloof dat niemand maar dan ook niemand die hier zo op reageert, zelfs maar heeft geprobeerd te bedenken wat de SGP nou eigenlijk probeerde te zeggen.... het ligt namelijk heel wat genuanceerder dan de titel wil doen vermoeden.
....En nee, ik stem geen SGP.
Citaat:De SGP in de Provinciale Staten van Gelderland wil popmuziek verbieden, omdat deze zou aanzetten tot drank- en drugsgebruik. Dat meldt De Pers donderdag. "Popmuziek heeft de intentie de mens los te maken van God", aldus Statenlid Nelis Zondag.
De SGP wil dat de overheid alleen evenementen subsidieert die een educatieve waarde hebben. Popmuziek valt daar niet onder, zo zei Zondag tijdens een debat over subsidie voor Gelderse popcentra. "Bij popmuziek gaat het om opzwepen."
De politicus wuift het argument dat poppodia jongeren van de straat houdt, weg. "Na afloop kunnen ze ook vandalisme plegen." Verder wijst Zondag op het gebruik van drugs onder bezoekers van houseparty's. "Mensen gebruiken daar drugs en leven zich uit op de muziek", zo zegt hij op de website van de krant.
Verbod
De SGP'er zegt zelf te betwijfelen of het ooit tot een verbod zal komen. "We zijn maar een klein partijtje. Maar we kunnen wel onze beginselen uitdragen en de mensen laten nadenken."
Citaat:Maar kan je popmuziek niet zien als verzamelnaam? Misschien voor de kenners niet, maar dat ze alleen het woord popmuziek gebruiken snap ik wel. Je kan moeilijk alle muziekstijlen opnoemen lijkt mij...
En ik kan er ook wel inkomen dat ze geen geld willen vrijmaken voor evenementen waar ook weer veel geld nodig is om iedereen rustig te houden. Of ben je dat niet met me eens?