Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Eline_ schreef:Ik heb wel een eigen tv op mijn kamer. Maar om eerlijk te zijn, gebruik ik hem zelden. Het is meer om een programma te kijken die mijn moeder nou net weer niet wil zien en ik weer wel. (Bijv. ANTM)
Ukkiee schreef:Ik vind het eigenlijk onzin. Het zal voor sommige jongeren wel gelden en er zijn ook zeker jongeren die verslaafd zijn aan de tv, maar wij hebben toch wel erg veel tv's in huis en ik kijk er eigenlijk vrij weinig naar. Wij hebben in elke kamer, behalve in de badkamer en keuken, een tv. Mijn cijfers gaan er niet van achteruit sinds we meer tv's hebben en ook eet en drink ik gewoon gezond. Eerlijk gezegd kijk ik alleen tv na het eten, 's ochtends met het ontbijt en in het weekend.
Toad schreef:_Eline_ schreef:Ik heb wel een eigen tv op mijn kamer. Maar om eerlijk te zijn, gebruik ik hem zelden. Het is meer om een programma te kijken die mijn moeder nou net weer niet wil zien en ik weer wel. (Bijv. ANTM)
klinkt bekend. heb geen eigen tv, en baal daar wel eens van, als ik bijvoorbeeld antm wil kijken en mn ouders niet. maar voor de rest... ik kijk echt bijna nooit tv, dus mis niet erg veel...
Laurens1987 schreef:Nah nooit tv op kamer gehad, anders zou ik nog minder studeren
Bovendien vind ik het ergens ook best asociaal om in je leuke eentje alleen op je kamer te vertoeven terwijl de rest van het gezin beneden naar iets anders zit te kijken.
darkmoona schreef:Ik heb een tv op mijn kamer.
Beweeg voldoende, en eet meer dan genoeg fruit.
Slechte cijfers, dat komt niet door mijn tv maar dat komt door mijn o zo goede zelfdicipline.
Het is ook echt niet zo dat ik elke avond tv lig te kijken.
Meestal als ik de volgende dag later moet beginnen of in het weekend kijk ik tv.
Blue_Eyes schreef:Dan is het maar goed dat je mijn kind niet bent... dan was je die tv kwijt en mocht je beneden op de pc komen werken!
Daar kan ik dus echt met mijn pet niet bij, dat ouders dat goed vinden. Ik was een jaar of 18, denk ik, dat ik een tv op mijn kamer kreeg. Dat wil zeggen, ik kocht hem zelf en mijn vader was wel bereid om de kabel door te trekken naar boven.