liever niet op tv bij Peter R. de Vries

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: liever niet op tv bij Peter R. de Vries

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 08:12

Ik vond die Alex nou zelf ook niet bepaald een lieverdje hoor Clown

Die Paul van O. maakte er wel een heel verhaal van zeg Bloos! Ik snapte eigenlijk niet dat zijn advocaat hem zo in een slachtofferrol kon blijven plaatsen. Hoe kun je dan goed blijven praten dat Paul schreef dat hij voor het ministerie werkt enzo? Tuurlijk is het zijn advocaat, maar dat raakte kant noch wal qua argumenten.
Sorry, maar dat ging mijn pet te boven Bloos

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 15:42

heb het wel gezien.. vond het een beetje dubbel

alsof iemand die in de gevangenis heeft gezeten nooit meer een vrouw mag hebben.. oke het is echt erg wat hij gedaan heeft maar hij heeft er wel voor gezeten..
en dat hij niet direct verteld dat hij zijn vrouw heeft vermoord... ja duh dat zeg je toch ook niet als je diegene nog nooit irl heb gezien? zoiets blaas je toch niet van de hoogste toren na het 1e contact?

vind peter arrrr een beetje doorslaan soms..

_loekie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 18:05

Tsja dat had ie dan maar moeten bedenken voordat hij zijn vrouw vermoordde toch? Ik vind inderdaad dat hij geen recht meer heeft om een vrouw te hebben maar wie ben ik he. Knipoog En die vrouwen kiezen daar natuurlijk wel zelf voor

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 09:01

ja, daarom. niemand mag hem ontnemen een vrouw te krijgen...
zelfs criminelen mogen trouwen in de gevangenis volgens mij.

eva_dunya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 15:51

Ik vind het totaal onnodig wat Peter R. de Vries hier heeft gedaan. De advocaat in de uitzending banketstaaf hem dan ook mooi onder tafel Tong uitsteken. Dit heeft niks met goede journalistiek te maken ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 14:33

Juist Eva_Dunya...

Als Peter hier zijn geld mee moet verdienen is hij nog lager gezakt, dan de wereld in rep en roer te zetten over een bekentenis van een Patalogische leugenaar..

Ben benieuwd of hij dit bij alle veroordeelden doet...

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 12:27

Ik vind dit wel een goede zaak. Ik heb hier wat over gezien en hij doet zich op internet heel anders voor als hoe hij echt is.
Ik vind wel dat mensen moeten weten wat deze man gedaan heeft. Geen vrouw wil toch een kerel die iemand vermoord heeft? Zowel moeten ze daar zelf voor kiezen en het dus weten.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-08 17:23

dus moet peter alle kriminelen maar op tv laten zien zodat iedereen ze zal herkennen? waarom dan nog verbieden foto`s van verdachten of criminelen ongecensureerd in kranten enzo te plaatsen? en namen af te korten etc.?

als iedereen ze zou moeten kennen.herkennen is dat toch een taak voor de regering?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 12:17

Het zal mij eigenlijk een rotzorg zijn hoe of wat. Daar moeten ze maar over na denken voor ze iemand vermoorden.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 17:30

Hij heeft de straf ondergaan die de rechter (en daarmee de maatschapij) hem opgelegd heeft. Dan moet het ook klaar zijn. De straffen zijn zo ingericht dat je daarna eigenlijk weer 'blanco' wordt geacht te zijn. En dat zal echt niet in alle gevallen zo zijn, maar veel wel, en mensen hebben recht op een normaal leven. Je kunt iemand niet zijn hele leven blijven vervolgen voor 1 misstap.

En daarbij zitten we hier met het punt van privacy. Wie is Peter om zomaar het hele leven van iemand anders op straat te gooien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 17:33

Wat een vreselijke vent is die Peter R. de Vries toch, gadver.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 18:09

K vindt t gewoon een gigantisch arrogante slijmbal.

Net als met dat meisje wat verdwenen was. T eerste wat ik zei: die is zelf meegegaan voor een blowtje ofzo, ff naar de waterkant gelopen, gestruikeld en verdronken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:29

Vjestagirl schreef:
Hij heeft de straf ondergaan die de rechter (en daarmee de maatschapij) hem opgelegd heeft. Dan moet het ook klaar zijn. De straffen zijn zo ingericht dat je daarna eigenlijk weer 'blanco' wordt geacht te zijn. En dat zal echt niet in alle gevallen zo zijn, maar veel wel, en mensen hebben recht op een normaal leven. Je kunt iemand niet zijn hele leven blijven vervolgen voor 1 misstap.

En daarbij zitten we hier met het punt van privacy. Wie is Peter om zomaar het hele leven van iemand anders op straat te gooien?

Eens Ja

Peter denkt soms dat hij God is....

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 06:07

Yamcha schreef:
Vjestagirl schreef:

Eens Ja

Peter denkt soms dat hij God is....

en ja, die straf heeft hem ook echt "beter" gemaakt... liegen, bedriegen, verdraaien... alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

ik vind heus wel dat iemand die iets gedaan heeft, straf uitgezeten heeft, de kans moet krijgen om een normaal leven op te bouwen hoor, maar vind je nu werkelijk dat andere mensen niet beschermd mogen worden tegen zo'n leugenaar? dat hij niet direct verteld wat er gebeurt is, kan ik ook nog wel inkomen, maar alles wat hij erbij verzint, dat geeft toch aan dat hij gewoon niet spoort?
op welke basis leg je dan contact? eerst zo en na een paar maanden, oja trouwens, alles wat ik verteld heb over mijzelf, wie ik ben, wat ik doe, dat klopt niet hoor... maar je vind me toch nog steeds wel leuk he? zoiets?

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 08:01

baroen schreef:
op welke basis leg je dan contact? eerst zo en na een paar maanden, oja trouwens, alles wat ik verteld heb over mijzelf, wie ik ben, wat ik doe, dat klopt niet hoor... maar je vind me toch nog steeds wel leuk he? zoiets?

Genoeg mensen zonder strafblad doen precies hetzelfde. Jezelf ophemelen komt in alle kringen voor. Zullen we dan maar voortaan alles van iedereen op straat gooien/op tv laten zien. Of ja, misschien handiger. Laat iedereen met een bordje rondlopen waar je levensverhaal op staat geschreven. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 08:07

Ik vind de Vries niet te ver gaan, je zal maar als argeloze vrouw met zo een vent te maken gaan krijgen. Hij doet zich voor als modelvent, zo uit een boeketreeksboekje. Vrouwen trappen daar in, omdat hij zo goed alles kan verwoorden.

Ik geloof er geen snars van dat hij op een later tijdstip gaat vertellen dat hij zijn vrouw vermoord heeft omdat hij ziekelijk jaloers is. Aard van een beestje kan je niet veranderen, hooguit wat bijschaven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 14:57

baroen schreef:
en ja, die straf heeft hem ook echt "beter" gemaakt... liegen, bedriegen, verdraaien... alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

ik vind heus wel dat iemand die iets gedaan heeft, straf uitgezeten heeft, de kans moet krijgen om een normaal leven op te bouwen hoor, maar vind je nu werkelijk dat andere mensen niet beschermd mogen worden tegen zo'n leugenaar? dat hij niet direct verteld wat er gebeurt is, kan ik ook nog wel inkomen, maar alles wat hij erbij verzint, dat geeft toch aan dat hij gewoon niet spoort?

't Zal gerust nog steeds een klootzak zijn, maar het feit staat er dat hij zijn straf heeft uitgezeten.

Maar het een maakt het ander nog niet goed.
Het werkt gewoon niet zo dat als de een iets slechts doet, de ander dan iets ander slechts mag doen.

Je mag gewoon geen inbreuk maken op iemands privacy. Dat is een kwestie van fatsoen, en Peter R. de Vries heeft alle mogelijke fatsoensnormen overschreden...

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:01

Yamcha schreef:
Dat is een kwestie van fatsoen, en Peter R. de Vries heeft alle mogelijke fatsoensnormen overschreden...

Je vrouw niet vermoorden is ook een kwestie van fatsoen. Heeft deze meneer niet veel ergere fatsoensnormen overschreden?

saskia23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:07

Ik vind je bloedeigen vrouw vermoorden wel even wat meer dan een 'misstap'. Het gaat hier om moord, hoeveel idioten komen er vrij waarvan er later (na een volgend delict) wordt gezegt 'die had nooit meer vrij mogen rondlopen'? Helaas zal dat wel zo blijven maar ik zou blij zijn met een waarschuwing voor dat soort figuren.
Een moordenaar is een mens en heeft dus ook rechten maar de familie van degene die vermoord is heeft levenslang, denk dat dat weleens wordt vergeten. wtf dat het leven van een moordenaar is geruineerd! Had ie maar niet moeten moorden. Kan me trouwens ook niet voorstellen dat zijn leven door zo'n uitzending wordt geruineerd, daar had meneer zelf al voor gezorgd, nl door ervoor te zorgen dat iemand te vroeg moest overlijden

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:10

Precies, daar ben ik het helemaal mee eens.

Het is ook al zo vaak gebeurd dat bijv. die tbs-ers verlof krijgen (omdat ze het zogenaamd wel aan kunnen) en het eerste wat ze doen, is moorden.
Nee, als iemand dat eens gedaan heeft, word ik liever voor zo'n persoon gewaarschuwd.

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:11

wacht maar dat er iets naars gebeurd in je eigen omgeving met familie, kinderen of vrienden, dan ben je blij met types als Peter R de Vries en praat je wel anders ALS HET HET JOUW OVERKOMT, ik word niet goed van dat slappe gedoe, breng zo'n vent nog een taart en bloemen, wat zielig voor hem....

edit: hij mag van mij elke dag met zijn toet op de tv, zodat we allemaal waakzaam kunnen zijn voor zo'n idioot

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:12

Sok schreef:
Ik vind die de Vries een walgelijke, geldbeluste bal, maar dit is dan wel weer een goeie actie! Je zou maar zoiemand treffen op een blind date zeg.. Scheve mond Denk niet dat ie eerlijk zou toegeven dat ie z'n vrouw vermoord had ofzo. Linke zooi allemaal! Scheve mond

En als nou blijkt dat justitie heeft geblunderd? Het vonnis is immers vernietigd.

Je zal zo'n Peter R tegenkomen die je dan even net dat extra beetje stigma geeft waardoor je je hele leven niet meer aan een vrouw komt, terwijl je eigen vrouw vermoord is en niet door jou. Nou nee dank je.

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:14

tita schreef:
Die kennis zal het wel verdient hebben.

Overigens vind ik Peter nu ook tever gaan maar aan de andere kant ook weer niet.
Iemand die zijn eigen vrouw vermoordt heeft, waarom zou ie het geen 2e keer doen.

Ik zou het wel weten...ik was weg...dus al met al geen slechte actie van Peter...had die vent maar normaal moeten doen

Ja klopt. Ik weet nu dat er ook vast mensen zeggen je moet een 2e kans geven etc. Maar als ik in haar schoenen zou staan zou ik blij zijn met die uitzending en meteen zijn vertrokken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:15

Diablo schreef:
Yamcha schreef:
Dat is een kwestie van fatsoen, en Peter R. de Vries heeft alle mogelijke fatsoensnormen overschreden...

Je vrouw niet vermoorden is ook een kwestie van fatsoen. Heeft deze meneer niet veel ergere fatsoensnormen overschreden?

Dat is het hele punt dus: het een maakt het ander niet goed, als Peter echt iets wil doen, moet hij rechter worden of voor het OM gaan werken... of mss voor de Binnenlandse Veiligheidsdienst. Maar op de plek waar hij nu zit, heeft hij zulke dingen gewoon niet te doen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:15

Nou ik ben niet zoekende Clown , maar ik ben wel blij als ik als vrouw zoekende ben en die aflevering heb gezien, hem iig geen mailtje stuur Haha! , een kans minder op een gebroken hart. Je zou toch maar smoor op zo een vent worden en gaat hij bij een goed glas wijn even vertellen dat hij helemaal geen zakenman is, helemaal geen goedlopende zaken heeft verkocht, helemaal niet in het buitenland heeft gewoond, maar jaaaarenlang in de bak heeft gezeten omdat hij zijn vrouw de nek heeft omgedraaid en in de grond heeft gestopt en pas toen hij geen kant meer op kon de plaats van het lijk heeft aangewezen.

Kortom een bankroete, niks in de maatschappij betekende schoft die verzorging en onderdak zoekt bij een argeloze vrouw.

Hij kan zich ook aanmelden op site waar gevangen met vrouwen in kontakt komen, vrouwen die kicken op foute mannen. Dán is hij eerlijk en heeft hij hetzelfde bereikt, nl de liefde van zijn leven en ondertussen wordt die vrouw lekker g** bij de gedachte dat ze misschien wel de nek wordt dichtgeknepen.., wie weet wat zulke vrouwen zo laten zijn.