zolang het de vrijheid van de mensen maar niet beperkt, want het zijn natuurlijk wel roofdieren xD
dus ik vraag me (ook) af of ze wel in Nederland passen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Senja_x schreef:Super raar voorstel, Die beesten zijn hier weggetrokken. Nu komt er weer zo een interlectueel die zegt laten we wolven in Nederland zetten en dan heeft die het over 100 stuks.
De natuurgebieden in Nederland zijn veredelde parken, een roedel wolven in Canada bestaat uit zo een 15 tot 25 wolven dus dat betekend dat je dus minimaal vier kopples wolven op een klein stukje hebt lopen.
Als je het mij vraagt een onrealistisch plan van een droom denker
ThreeFingers schreef:Wolven, helemaal niks mis mee, een wolf valt echt niet zomaar een mens aan, denk dat we banger zouden moeten zijn voor een ietwat opgewonden wildzwijn![]()
Wolven zijn van nature zeer schuwe dieren, en zouden een goede oplossing kunnen zijn in een natuurlijk selectie proces, hier door overleven ook weer de sterkste enz.
Alleen hebben helaas veel mensen last van het zogenaamde "roodkapje syndroom".
rommulus schreef:die beesten komen toch wel vanzelf deze kant uit
berichten uit duitsland geven aan dat ze steeds verder naar de nl grens toe trekken
dus die beesten komen er vanzelf
als er tenminste geen randebielen zijn die het nodig vinden ze af te schieten
Mindim schreef:rommulus schreef:die beesten komen toch wel vanzelf deze kant uit
berichten uit duitsland geven aan dat ze steeds verder naar de nl grens toe trekken
dus die beesten komen er vanzelf
als er tenminste geen randebielen zijn die het nodig vinden ze af te schieten
Moeten ze alleen nog even het hekje van de oostvaardersplassen open zetten, anders kunnen de wolven er niet in