nickyu schreef:terwijl de microgynon 30 een der gevaarlijkse is
door deze pil ben ik nu een hele dure klant van de regering ..
mag ik vragen waarom dan?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nickyu schreef:terwijl de microgynon 30 een der gevaarlijkse is
door deze pil ben ik nu een hele dure klant van de regering ..
nickyu schreef:laten we zeggen dat ik er een beetje ziek van geworden ben ..
heb de staat al tonnen gekost ..
Barmat schreef:Overigens heb ik mijn limiet al lang en breed overschreden, met twee- en een halve week ziekenhuis, een spiraal, een echo, vijf recepten, een vulling, verdoving en een huisartsenbezoek in 2008.
nickyu schreef:laten we zeggen dat ik er een beetje ziek van geworden ben ..
heb de staat al tonnen gekost ..
xxxmarexxx schreef:alleen de mycroginon 30 word nog vergoed alle ander pillen of middelen moet je gewoon zelf betalen
Manon88 schreef:xxxmarexxx schreef:alleen de mycroginon 30 word nog vergoed alle ander pillen of middelen moet je gewoon zelf betalen
Diane 35 word ook vergoed.
Chiqa schreef:[
Vervelend dat je zo ziek bent geworden maar laten we nu wel bij de werkelijkheid blijven half Nederlans slikt mycroginon en dat gaat wel goed...Als het zo'n gevaarlijk middel is wordt het wel uit de handel gehaalt.
Maar goed ga off topic geloof ik.
Trennie schreef:Hoorde net op het neiuws dat als je ziek wordt in je privetijd, je dit dan apart mag gaan verzekeren. Terwijl we dit al doen, waar is anders je ziektekostenverzekering voor? Want als er iets op je werk gebeurd, ben je al verzekerd via een ongevallenverzekering. Weer dubbelop plukken van de burger! Het is te gek voor woorden!!!
Chiqa schreef:http://www.zorgplanet.nl/maatschappij/4 ... _extra.htm Bij anzerzorg zit de pil anders nog wel in het pakket als ik het zo zie...
quintusgl schreef:Ik werk hiermee en je wilt niet weten hoeveel boze mensen we krijgen die denken dat de verzekeraars het verplicht eigen risico in hun zak stoppen..........Veel mensen komen in geld problemen.