Lichaam Zegers lag in auto

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: Lichaam Zegers lag in auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 11:24

Wanted2003 schreef:
Wie zegt dat hij niet gewoon gezond was en gewoon kwaad. Kennen wij die familie? Nee.

Ik wil alleen zeggen dat mensen tegenwoordig als verklaring geven: ik ben depressief, ik ben dit, ik ben dat. Als je de aflevering van Oprah goed hebt gevolgd dan zou je dus ook moeten weten dat Oprah+deskundige zei: Bij ieder ernstig misdrijf wordt tegenwoordig al gauw als motief gegeven: ik hoorde stemmen, ik was depressief.

Tuurlijk ontoerekeningsvatbaar worden verklaart is veel positiever Lachen

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 11:26

Achja voor deze man heeft het toch geen nut meer. Maar idd: wordt je ontoerekeningsvatbaar verklaard scheelt je (hopelijk) een paar jaar.

racekater

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 11:28

Citaat:
Wie zegt dat hij niet gewoon gezond was en gewoon kwaad

Als deze man inderdaad 'gewoon kwaad' is geweest dan heeft hij dat in ieder geval op een dusdanige manier geuit die psychisch niet gezond is. Voor mij blijft het een feit dat deze man psychisch zeer zeker niet in orde is geweest. Een 'gezond' persoon uit niet op deze manier zijn kwaadheid.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 11:39

racekater schreef:
Citaat:
Wie zegt dat hij niet gewoon gezond was en gewoon kwaad

Als deze man inderdaad 'gewoon kwaad' is geweest dan heeft hij dat in ieder geval op een dusdanige manier geuit die psychisch niet gezond is. Voor mij blijft het een feit dat deze man psychisch zeer zeker niet in orde is geweest. Een 'gezond' persoon uit niet op deze manier zijn kwaadheid.

Hij kon ook onder invloed zijn van alcohol, kan je dit wel uiten terwijl je psychisch heel gezond bent Lachen niet dat dit gebeurd is louter een voorbeeld.

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 11:57

Van mij mag iedereen deze man toewensen wat ie wil, als je tot zoiets in staat bent, verdien je imo niet beter.
Wat er dan ook met de man gebeurd is, dit is nooit en op geen enkele manier goed te praten. Leuk dat er dan gelijk gezegd wordt: hij is ziek in zijn hoofd. Ja dat is ie zeker, maar voor mij praat dit die daad ECHT NIET goed hoor, dit is nooit goed en mag je in mijn ogen op geen enkele manier goed praten, wat voor reden hij dan ook had!!!
Er zijn 2 kinderen dood, die een hele toekomst hadden. Stel dat die vrouw niet spoorde, wat dan nog? Dan had ie zijn kinderen toch ook kunnen helpen door ze naar een of andere instantie te brengen. Als hij dood wil, ja is heel erg, maar hou het bij jezelf in godsnaam.

Dan vergelijk mij ook maar met een moordenaar hoor Lips are sealed maarre iemand die 2 kinderen vermoord om welke reden dan ook, hoeft op geen enkele manier goed gepraat te worden. Het is altijd fout en verkeerd!

De moeder zal het wel nooit kunnen verwerken, net als de familie van de duiker. Al met al een verschrikkelijke gebeurtenis Scheve mond

Dautsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 12:12

Deze vent een paar maanden terug zijn vrouw nog zien uitschelden op een parkeerplaats bij het winkelcentrum in Roosendaal. Kindjes in de auto ernaast. Dit gezin had al enorm veel problemen!
Die kerel moet gewoon altijd al een kronkel in z'n kop hebben gehad, want een normaal persoon met hersens zou nooit zo kunnen doorslaan (opeens). Iedereen hier in Roosendaal had al voorspeld: die ligt in het water met z'n auto.
Ik kan me niet voorstellen hoe die moeder nu door een hel moet gaan. Ik kan me ook niet voorstellen dat zij nog wil heeft om te leven :S.

Toch vind ik het altijd jammer dat dit soort verschrikkelijk zieke mensen er zo makkelijk vanaf komen, door gewoon zelfmoord te plegen. Hij heeft nu niet eens kunnen boeten voor zijn daden!!!

Riaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 12:12

xtostarlight schreef:
Wat er dan ook met de man gebeurd is, dit is nooit en op geen enkele manier goed te praten. Leuk dat er dan gelijk gezegd wordt: hij is ziek in zijn hoofd. Ja dat is ie zeker, maar voor mij praat dit die daad ECHT NIET goed hoor, dit is nooit goed en mag je in mijn ogen op geen enkele manier goed praten, wat voor reden hij dan ook had!!!
Er zijn 2 kinderen dood, die een hele toekomst hadden. Stel dat die vrouw niet spoorde, wat dan nog? Dan had ie zijn kinderen toch ook kunnen helpen door ze naar een of andere instantie te brengen. Als hij dood wil, ja is heel erg, maar hou het bij jezelf in godsnaam.

Volgens praat ook helemaal niemand het goed wat hij gedaan heeft, want dat is het ook helemaal niet. En goed praten zal hij zeker niet meer doen...

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 12:18

Dautsen schreef:
Toch vind ik het altijd jammer dat dit soort verschrikkelijk zieke mensen er zo makkelijk vanaf komen, door gewoon zelfmoord te plegen. Hij heeft nu niet eens kunnen boeten voor zijn daden!!!

Ik hoop nog steeds op iemand aan de poort boven waar je verantwoording aan moet afleggen Nagelbijten / Gniffelen

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 12:35

Dautsen schreef:
Deze vent een paar maanden terug zijn vrouw nog zien uitschelden op een parkeerplaats bij het winkelcentrum in Roosendaal. Kindjes in de auto ernaast. Dit gezin had al enorm veel problemen!
Die kerel moet gewoon altijd al een kronkel in z'n kop hebben gehad, want een normaal persoon met hersens zou nooit zo kunnen doorslaan (opeens). Iedereen hier in Roosendaal had al voorspeld: die ligt in het water met z'n auto.
Ik kan me niet voorstellen hoe die moeder nu door een hel moet gaan. Ik kan me ook niet voorstellen dat zij nog wil heeft om te leven :S.

Als hij moest boeten voor zijn daden had hij na een paar jaar weer in de maatschappij gestaan bij goed gedrag enz..

Dat lijkt me als nabestaanden zijnde pas een hel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 13:13

Wanted2003 schreef:
Waarom heeft deze man meteen psychologische problemen? Daarvoor is echt wel wat meer nodig hoor. Ik ben ook wel eens gewoon kwaad of heb ook weleens een dag een dip. Als ik ontslagen zou worden zou ik ook gruwelijk kwaad zijn.. maar van psychologische problemen is dan geen sprake hoor.

Volgens mij heb je, op het moment dat je je kinderen en jezelf van het leven beroofd, toch echt wel psychische problemen hoor Verward Of begrijp nou even iets verkeerd?

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 13:18

Citaat:
Bij de bergingsoperatie kwam woensdag een 38-jarige duiker van de brandweer in Terneuzen om het leven.

Deze man was onze vriend Wim.
Wij proberen er nu zoveel mogelijk te zijn voor zijn vrouw en zijn 2 kinderen.
Ben nog steeds compleet in shock.. zon mooi mens, altijd vrolijk, goede vriend.. en dan ineens is hij
er niet meer...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 13:20

FitzChivalry schreef:
Citaat:
Bij de bergingsoperatie kwam woensdag een 38-jarige duiker van de brandweer in Terneuzen om het leven.

Ben nog steeds compleet in shock.. zon mooi mens, altijd vrolijk, goede vriend.. en dan ineens is hij
er niet meer...

Veel sterkte aan jou en de familie.
Verschrikkelijk dat deze man het leven heeft moeten geven voor de berging van zo een man

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 13:58

Ik vind het het ergste voor die arme kinderen en dan nu vooral voor de moeder!

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 13:59

FitzChivalry schreef:
Citaat:

er niet meer...

gecondoleerd en onwijs veel kracht en sterkte de komende tijd.

Ook bovenstaand verdriet is een gevolg van die SOB...maakt dat ik nog steeds vol achter mijn woorden sta en hoop dat hij nog flink geleden heeft voordat het lampje uitging

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 16:26

Ook ik kan er absoluut niet met mijn pet bij dat sommige mensen het excuus gebruiken 'deze man had problemen'..Iedereen heeft weleens problemen, maar ik vermoord toch ook niet zomaar iemand..Als je het psychisch moeilijk hebt, kunnen ze je ook helpen en terug op de rails brengen.. Ik heb dit ook van dichtbij meegemaakt, kleinkindje van een goede kennis, is vermoord door de vriend van hun dochter/stiefdochter. Op zo een moment, als je zoiets meemaakt, dan hoop je dat diegene lijd, en lijd voordat het aan een eind komt.. Ik zou me als zijn vrouw zijnde, ook niet verdrietig voelen vanwege het feit dat hij overleden is, maar om het feit dat hij het leven van mijn kinderen afgenomen heeft...

Dat je zo diep in de problemen zit, oke maar dat je dan je kinderen zo "afslacht" ..VErschrikkelijk ....Zulke mensen verdienen het niet om ten eerste vader te worden en ze verdienen geen snelle pijnloze dood...

Dautsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 20:26

Ik vind dat hij had moeten boeten voor z'n daden en niet op de manier waarop je hier in Nederland voor je daden moet boeten laat dat even duidelijk zijn! Het nederlandse rechtssysteem slaat nergens op, maar dat even ter zijde.
Wat verschrikkelijk dat die duiker is omgekomen! Gecondoleerd voor iedereen die hem gekend heeft!

smano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 20:29

Had hij niet beter bij zichzelf kunnen beginnen dat had 3 onschuldige mensen gescheeld plus een hoop ellende bij de nabestaande Boos!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 20:32

Inge_83 schreef:
Djuno en Brenda, ik vind dat jullie wel heel hard oordelen.
Weten jullie wat die man heeft meegemaakt?
Volgens mij niet.
Het kan niet anders dan dat hij zo erg in de put zat dat hij geen andere uitweg zag.
Dat hij zo kapot was gemaakt dat hij niet meer normaal kon nadenken.
Als je je kinderen meeneemt in de dood, zit je wel heel diep in de put.
In mijn ogen heeft dit verhaal alleen maar slachtoffers.

dit is echt totaal geen excuus, zal mij aan me kont roesten wat die gozer heeft meegemaakt, kan hier zo kwaad om worden Stoom uit je oren maak jezelf dan alleen van kant en niet de kinderen. walgelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 20:43

Elk jaar rond het voorjaar zijn er weer ouders die zo depressief zijn dat ze er een einde aan maken en hun kinderen mee nemen omdat ze denken dat hun kinderen beter af zijn, omdat ze niet meer met de wereld kunnen leven en hun kinderen de zelfde ellende willen besparen. Het is geen moord, het is iemand die zo diep in de ellende zit dat hij geen uitweg meer weet. Eigenlijk heel triest. Het vereist heel erg veel moed om je kinderen van het leven te beroven en voorts met je auto de vaart in te rijden, is niet zomaar iets.

Ik vind dat er zijn die erg hard oordelen en meteen van moord praten. Moord is je kinderen vermoorden en vrolijk verder leven. Wellicht heeft hij bij verschillende mensen geprobeerd zijn ei kwijt te raken en kwam voor dichte deuren. Deze maatschappij is erg ver-ikt. Ik merk het nu sinds ik na 5 jaar weer in de maatschappij werkzaam ben, ben er nog elke dag sinds de weken dat ik weer werk, van onder de indruk..Alles draait om geld en het IK.

smano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 20:47

Sorry maar IK vind dat er tegenwoordig wel heel makkelijk een labeltje aan word gehangen met hij/zij heeft het zo moeilijk gehad of heeft een slechte jeugd gehad. Ik vind dat nog steeds geen excuses om je kinderen om te brengen. En als jij iemand opzettelijk van het leven beroofd is dat in mijn ogen moord. Zoals ik al zei hij had met zichzelf moeten beginnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 20:55

Toch vind ik dat je het te gemakkelijk bekijkt. Het kan ook wel eens liefde zijn om je kinderen niet in de "boze" wereld achter te laten.

Een slechte jeugd kan in je hele verdere leven doorwerken en kan juist daardoor je in je verdere leven steeds in ongewild negatieve ervaringen/contacten brengen. Mensen met een liefdevolle, onbezorgde jeugd hebben meer fundament voor het verdere leven. Je pikt ze er altijd weer uit als je in een groep kijkt.

smano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 21:10

Zeg je dat ook tegen die kinderen dan papa bedoelt het goed maar het is nu echt beter als je dood gaat.

Iedereen draagt in zijn leven een rugzak mee met leuke maar ook minder leuke ervaringen en soms zelfs hele vervelende ervaringen. Als ik het zo opvat had ik ook al wat mensen moeten beroven van het leven. Als dat een excuus daarvoor is. "Door mijn verleden sta ik niet sterk in het leven" Dus kan ik er niks aan doen dat ik zo ben en zo handel. Mensen schieten tegenwoordig wel heel snel in hun hokje zelfmedelijde en handelen daar ook uit. Zeg je dat dan ook tegen de nabestaande tegen de moeder bijvoorbeeld die haar kinderen nooit op zal zien groeien en die waarschijnlijk nooit oma al worden. Of tegen de grootouders die hun kleinkinderen moeten missen.

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 21:27

djuno schreef:
Triest????? Ik vind het walgelijk!!!!!!! Als die zonodig de plomp in wilde rijden om er een einde aan te maken, had dat ook gekund zonder zijn kids te vermoorden.
Hoop dat hij een strijd heeft gehad onder het water voordat zijn lampje uitging!!!

Sorry als ik TE hard overkom voor sommigen maar dit is hoe IK erover denk...alhoewel velen hetzelfde zullen denken maar het niet uitspreken.

Mijn hart gaat uit naar de moeder van deze kindertjes en naar iedereen die om ze gaf.

ik ben het volkomen met je eens, en vind je dus ook niet te hard overkomen,
tuurlijk eht is verschrikkelijk als iemand er geen zin in heeft, maar om je kinderen daarin mee te nemen?
dat gaat mij te ver.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 10:13

Mensen ik denk dat jullie nog nooit echt het eindje hebben gezien en wees daar maar heel erg blij mee.....

Het verhaal naar de nabestaanden is iets heel anders, dat is een verhaal op zich.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 11:50

Rosalie schreef:
Ach, mild. Ik denk dat er niets mis is met een beetje nuance.
"als het iemand betrof die me heel na zou staan". Als mijn ex-man (waar ik dus op een punt in mijn leven heel van heb gehouden) mijn kinderen zou vermoorden? Hm. Ik zou overladen zijn met emoties, maar geen ervan zou wrok zijn. Ik zou me afvragen waarom ik niets van zijn labiliteit heb gemerkt. Ik zou in shock en heel verdrietig zijn, maar ik zou ab-so-luut niet wensen dat hij nog een lekkere lijdensweg heeft gehad, kom nou zeg.

Ik denk dat je dat niet kunt weten. Het is je (goddank) niet gebeurd. Zoiets is zó verschrikkelijk en niet te bevatten en ik denk zomaar dat je wel eens heel anders zou kunnen reageren als het je wél zou gebeuren.
Ik heb in ieder geval helemaal geen medelijden met deze man. Altijd maar dat begrijpende, meelevende geleuter....je zou de moeder maar zijn, waarvan de kindjes vermoord zijn, of erger nog.....je zal maar één van die kinderen zijn....