Soldaat gooit puppy in ravijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AaronYve

Re: Soldaat gooit puppy in ravijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 19:30

Sorry hoor juul, maar jij zit hem te verdedigen dat zijn gekheid hem hiertoe heeft gedreven Dat weet jij niet!!
Net zoals niemand weet waarom hij dit heeft gedaan, wij keuren het af en snappen niet dat iemand zoiets kan doen. Nooit niet!

Ik zit iedere dag al met een veteraan opgescheept, ik weet er genoeg van Knipoog

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:30

Da's hun vak. Mensen in de gezondheidszorg maken ook veel mee. Mensen die bij een uitkeringsinstantie werken maken ook veel mee. De politie maakt ook veel mee, of een brandweerman die doden uit een huis moet halen. Daarmee praat je dit toch niet goed hoop ik Juul???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:31

Anthea schreef:
[naam] schreef:
Daarom, niemand weet wat voor vent het is. Niemand weet wat die gozer meegemaakt heeft etc. Dus om dan te zeggen 'Gooi hem er lekker achteraan.' vind ik onwijs achterbaks. Als een Bokker die gast erachteraan gooid, mag die Bokker er dan ook achteraan? Want die vermoord ook iemand.. Niemand weet de situatie, dus ga geen agressieve dingen zeggen.

Van mij mag je wel meer dingen doen met die vent dan alleen maar erachter aan gooien, bah. Boos!
Zieke, zieke gast. Van mij mogen ze al z'n botten breken, ophangen, neerknallen, wurgen.. En gooi hem dan maar lekker erachter aan. Boos!

Okee, sorry dat ik het zeg maar als je zulke dingen zegt zit er bij jou ook een steekie los. Nagelbijten / Gniffelen

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:32

sorry, ik kan hier niet bij...

Bah.. Ik hoorde gister al iets op het nieuws, maar niet gekeken. Wist niet dat ie zo ver gegooid werd Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:32

Ik keur niks goed, 3e keer dat ik dat zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:33

paars schreef:
Da's hun vak. Mensen in de gezondheidszorg maken ook veel mee. Mensen die bij een uitkeringsinstantie werken maken ook veel mee. De politie maakt ook veel mee, of een brandweerman die doden uit een huis moet halen. Daarmee praat je dit toch niet goed hoop ik [naam]???

Die mensen hebben vaak ook trauma's van hier tot Tokio waardoor ze gekke dingen gaan doen.... Niet iedereen kan er even goed tegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:33

Juul schreef:
Okee, sorry dat ik het zeg maar als je zulke dingen zegt zit er bij jou ook een steekie los. Nagelbijten / Gniffelen

Had ik al verwacht dat je dat zou zeggen, maar je moet van weerloze dieren afblijven, klaar, punt uit.
Bah, zo'n soort mensen zijn het leven niet waard. Word er gewoon misselijk van.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:34

oorlog doet gekke dingen met een mens, maar dit laat wel het totale disrespect voor het leven zien.. als je dit al met een arme weerloze pup doet... afschuwelijk Boos!

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:35

Juul schreef:
Die mensen hebben vaak ook trauma's van hier tot Tokio waardoor ze gekke dingen gaan doen.... Niet iedereen kan er even goed tegen.

Volgens mij word je er ook echt wel op uitgezocht hoor. Hier in Nederland in elk geval wel. Je moet echt rotsvast in je schoenen staan anders kom je er sowieso al niet door. Knipoog Ik kan er nog steeds met m'n hoofd niet bij hoor, ongeacht wat voor redenen jij geeft. Ik denk gewoon dat die man een beetje ziek in z'n hoofd is en ik denk ook dat dat los staat van de oorlog. Knipoog

silvia83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:35

vind het echt niet normaal Boos! . wat bezield zo'n vent Hamer . zit gewoon met tranen in mn ogen. ze moeten zich daar bezig houden met de dingen waar ze daar voor zijn!!! echt walgelijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:36

Anthea schreef:
[naam] schreef:

Had ik al verwacht dat je dat zou zeggen, maar je moet van weerloze dieren afblijven, klaar, punt uit.
Bah, zo'n soort mensen zijn het leven niet waard. Word er gewoon misselijk van.

Je moet overal van afblijven, ook van mensen. Het maakt jou geen beter mens als je zulke ideeën hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:36

Juul schreef:
Je moet overal van afblijven, ook van mensen. Het maakt jou geen beter mens als je zulke ideeën hebt.

Als je niet van een ander (in dit gevul dus een kleine puppy..) kan afblijven, hoeft een ander ook niet van jou af te blijven. Actie reactie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:38

Ilzjuh schreef:
[naam] schreef:

Volgens mij word je er ook echt wel op uitgezocht hoor. Hier in Nederland in elk geval wel. Je moet echt rotsvast in je schoenen staan anders kom je er sowieso al niet door. Knipoog Ik kan er nog steeds met m'n hoofd niet bij hoor, ongeacht wat voor redenen jij geeft. Ik denk gewoon dat die man een beetje ziek in z'n hoofd is en ik denk ook dat dat los staat van de oorlog. Knipoog

In Nederland is dat zeker niet zo. Ik zag laatst nog een docu over een man die een ongelooflijk trauma had van de oorlogen waar hij in werkte als dokter. Zijn collega's hadden er weinig tot niks aan overgehouden.

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:38

Juul schreef:

Maar het maakt je ook geen beter mens dat je een weerloze pup het ravijn in gooit!

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:39

Juul schreef:
In Nederland is dat zeker niet zo. Ik zag laatst nog een docu over een man die een ongelooflijk trauma had van de oorlogen waar hij in werkte als dokter. Zijn collega's hadden er weinig tot niks aan overgehouden.

Nou dan is de opleiding waar wij laatst zijn wezen kijken met school zeker een uitzondering. Knipoog Daar kwam je sowieso niet door als je niet "hard genoeg" was. Lachen

Anoniem

Hier nog een achterbakse Lachen

Hem in het ravijn gooien is een heel goed idee
Opruimen zo'n gast...
Wat hij mee heeft gemaakt zal vast niet leuk zijn, maar dat weet je als je militair wordt.
Kun je daar niet tegen...kantoor baantje zoeken

En verder, als die militair alleen gedacht had dat bij het hondje te gaan doen, was er geen woord over hem geweest.
Helaas was hij zulke ass om het niet alleen te denken...zoals waarschijnlijk wel half bokt, die laat het bij denken

Anoniem

Anthea schreef:
[naam] schreef:

Als je niet van een ander (in dit gevul dus een kleine puppy..) kan afblijven, hoeft een ander ook niet van jou af te blijven. Actie reactie.

Dat is zó kinderachtig weet je dat. Dan kun je ook alle kleine kinderen gaan schieten die een slak doodzouten. Ja, die kinderen weten niet wat ze doen. Deze vent dan 100 % zeker wel?

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:40

Lavien schreef:
Maar het maakt je ook geen beter mens dat je een weerloze pup het ravijn in gooit!

Het maakt jou ook geen beter mens als je hem er daadwerkelijk achteraan zou gooien. Maar als je het alleen maar zegt, dat kan ik zeker begrijpen, ik denk ook niet dat dat te maken heeft met een "steekje los hebben", maar gewoon met het feit dat waarschijnlijk niemand kan begrijpen dat iemand zoiets kan doen. Daarom vind ik het feit dat het hier gezegd wordt ook niet vreemd, of ziekelijk.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:41

Wtf, !!!! is die man niet goed?
ik las overigens een discussie toen ik snel na beneden scrolde ..
Hier kan geen reden voor zijn, zal straks eens lezen maar meende dat deze man verdedigd werd? vind dit ronduit ziek

blacklight

Vind het hoe dan ook zielig voor dat hondje! En wat een oorlog ook met mensen doet, naar mijn mening hoor je dat gewoon niet te doen

Anoniem

Juul schreef:
Dat is zó kinderachtig weet je dat. Dan kun je ook alle kleine kinderen gaan schieten die een slak doodzouten. Ja, die kinderen weten niet wat ze doen. Deze vent dan 100 % zeker wel?

Volgens mij is een volwassen vent die een puppy het ravijn in gooit en een klein kind dat een slak 'doodzout'(?) iets heel anders. Scheve mond

Toogfilosoof

Ilzjuh schreef:
Lavien schreef:

Het maakt jou ook geen beter mens als je hem er daadwerkelijk achteraan zou gooien. Maar als je het alleen maar zegt, dat kan ik zeker begrijpen, ik denk ook niet dat dat te maken heeft met een "steekje los hebben", maar gewoon met het feit dat waarschijnlijk niemand kan begrijpen dat iemand zoiets kan doen. Daarom vind ik het feit dat het hier gezegd wordt ook niet vreemd, of ziekelijk.

Jij hebt mij niet horen zeggen dat ik hem erachteraan wil gooien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:42

Anthea schreef:
[naam] schreef:

Volgens mij is een volwassen vent die een puppy het ravijn in gooit en een klein kind dat een slak 'doodzout'(?) iets heel anders. Scheve mond

Die man gedraagd zich eerlijk gezegt ook als een klein kind. Ja Nagelbijten / Gniffelen
Volgens mij weet hij hélemaal niet waar hij mee bezig is. Knipoog

Anoniem

Een kind weet niet wat er gebeird, wat de gevolgen zijn
Die vent wel...
Is hij zo ver heen dat hij dat niet meer weet... is een geweer in zijn handen dan niet héél gevaarlijk... Daar weet hij dan ook niet meer goed van wat de gevolgen zijn

Ilzjuh

Lavien schreef:
Jij hebt mij niet horen zeggen dat ik hem erachteraan wil gooien.

Je hebt mij niet horen zeggen dat deze reactie persoonlijk naar jou bedoeld was. Knipoog