Net zoals niemand weet waarom hij dit heeft gedaan, wij keuren het af en snappen niet dat iemand zoiets kan doen. Nooit niet!
Ik zit iedere dag al met een veteraan opgescheept, ik weet er genoeg van

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:[naam] schreef:Daarom, niemand weet wat voor vent het is. Niemand weet wat die gozer meegemaakt heeft etc. Dus om dan te zeggen 'Gooi hem er lekker achteraan.' vind ik onwijs achterbaks. Als een Bokker die gast erachteraan gooid, mag die Bokker er dan ook achteraan? Want die vermoord ook iemand.. Niemand weet de situatie, dus ga geen agressieve dingen zeggen.
Van mij mag je wel meer dingen doen met die vent dan alleen maar erachter aan gooien, bah.
Zieke, zieke gast. Van mij mogen ze al z'n botten breken, ophangen, neerknallen, wurgen.. En gooi hem dan maar lekker erachter aan.
paars schreef:Da's hun vak. Mensen in de gezondheidszorg maken ook veel mee. Mensen die bij een uitkeringsinstantie werken maken ook veel mee. De politie maakt ook veel mee, of een brandweerman die doden uit een huis moet halen. Daarmee praat je dit toch niet goed hoop ik [naam]???
Juul schreef:Okee, sorry dat ik het zeg maar als je zulke dingen zegt zit er bij jou ook een steekie los.
Juul schreef:Die mensen hebben vaak ook trauma's van hier tot Tokio waardoor ze gekke dingen gaan doen.... Niet iedereen kan er even goed tegen.
Anthea schreef:[naam] schreef:Okee, sorry dat ik het zeg maar als je zulke dingen zegt zit er bij jou ook een steekie los.
Had ik al verwacht dat je dat zou zeggen, maar je moet van weerloze dieren afblijven, klaar, punt uit.
Bah, zo'n soort mensen zijn het leven niet waard. Word er gewoon misselijk van.
Juul schreef:Je moet overal van afblijven, ook van mensen. Het maakt jou geen beter mens als je zulke ideeën hebt.
Ilzjuh schreef:[naam] schreef:Die mensen hebben vaak ook trauma's van hier tot Tokio waardoor ze gekke dingen gaan doen.... Niet iedereen kan er even goed tegen.
Volgens mij word je er ook echt wel op uitgezocht hoor. Hier in Nederland in elk geval wel. Je moet echt rotsvast in je schoenen staan anders kom je er sowieso al niet door.Ik kan er nog steeds met m'n hoofd niet bij hoor, ongeacht wat voor redenen jij geeft. Ik denk gewoon dat die man een beetje ziek in z'n hoofd is en ik denk ook dat dat los staat van de oorlog.
Juul schreef:Je moet overal van afblijven, ook van mensen. Het maakt jou geen beter mens als je zulke ideeën hebt.
Juul schreef:In Nederland is dat zeker niet zo. Ik zag laatst nog een docu over een man die een ongelooflijk trauma had van de oorlogen waar hij in werkte als dokter. Zijn collega's hadden er weinig tot niks aan overgehouden.
Anthea schreef:[naam] schreef:Je moet overal van afblijven, ook van mensen. Het maakt jou geen beter mens als je zulke ideeën hebt.
Als je niet van een ander (in dit gevul dus een kleine puppy..) kan afblijven, hoeft een ander ook niet van jou af te blijven. Actie reactie.
Lavien schreef:Maar het maakt je ook geen beter mens dat je een weerloze pup het ravijn in gooit!
Juul schreef:Dat is zó kinderachtig weet je dat. Dan kun je ook alle kleine kinderen gaan schieten die een slak doodzouten. Ja, die kinderen weten niet wat ze doen. Deze vent dan 100 % zeker wel?
Ilzjuh schreef:Lavien schreef:Maar het maakt je ook geen beter mens dat je een weerloze pup het ravijn in gooit!
Het maakt jou ook geen beter mens als je hem er daadwerkelijk achteraan zou gooien. Maar als je het alleen maar zegt, dat kan ik zeker begrijpen, ik denk ook niet dat dat te maken heeft met een "steekje los hebben", maar gewoon met het feit dat waarschijnlijk niemand kan begrijpen dat iemand zoiets kan doen. Daarom vind ik het feit dat het hier gezegd wordt ook niet vreemd, of ziekelijk.
Anthea schreef:[naam] schreef:Dat is zó kinderachtig weet je dat. Dan kun je ook alle kleine kinderen gaan schieten die een slak doodzouten. Ja, die kinderen weten niet wat ze doen. Deze vent dan 100 % zeker wel?
Volgens mij is een volwassen vent die een puppy het ravijn in gooit en een klein kind dat een slak 'doodzout'(?) iets heel anders.
Lavien schreef:Jij hebt mij niet horen zeggen dat ik hem erachteraan wil gooien.