Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Die aanslagen komen toch wel, de wereld veroveren is het doel van de islam.
jameyskatje schreef:en dezelfde mensen discusieren weer heerlijk verder over een geloof die ze nooit hebben geroken, laat staan bestudeerd.
en er word weer heeelijk gesproken over ZE en over moslimS. ziekelijk vind ik dat, moslims zijn ook individuen, mensen met een eigen geweten en een eigen verantwoording.(ja echt waar hoor) het is slechts een kleine groep die hapt naar Wilders(en dat is direct ook wat heel nederland tezien krijgt. lekker koren op de molen). vele moslims zwijgen deze man dood omdat ze beter weten.
en is dat raar.. wanneer hij 1 grote bevolkingsgroep binnen Nederland beledigd dat er misschien 0.2% opstaat en zegt: dit gaat tever. en dat er misschien een hand vol 'moslims' acties ondernemen die niet door de beugel kunnen,. is dat dan direct een terugkoppeling naar de Islam??
nee kan ik je vertellen. en denken jullie ook aan de moslims die zich wel goed gedragen? neeeee, want dat is niet interessant, het verkoopt niet, enz enz
'Wilders doet bizarre uitspraken >>> Nederlanders zijn moslimhaters.'
dat is toch een scheve zin? ik schuif de acties van Wilders (1 individu) ook niet af op ons hele land!!! en ik schuif het zeker niet af op zijn christelijke/joodse achtergrond!!
maar andersom gebeurd het wel! Mohamed B steekt iemand neer.. >> 'de islam is slecht, want moslims vermoorden mensen'
en is het raar wanneer je nagaat dat het grootste deel van de Moslims in Nederland hun eigen geloof niet eens kennen of praktiseren. is het dan raar dat er een enkeling over de streep gaat??? hoeveel procent zal dat zijn van alle moslims??faye schreef:Die aanslagen komen toch wel, de wereld veroveren is het doel van de islam.
nog zo'n Islamprofessor. *![]()
ik kan je vertellen.. Islam betekent slechts de gehoorzaamheid aan God.
en de gehoorzaamheid aan God leid in ons geloof naar het paradijs. de hemel. (en in de hemel zitten geen moordenaars, geen zelfmoordenaars, geen oneerlijke, enz enz)
de wereld veroveren is totaal onzinning wanneer je na gaat (als je echt zo veel verstand van alles hebt) dat ons geloof gebasseerd is op 'het laatste uur'. de wereld en dit leven zijn in ons geloof slechts tijdelijk. en er is maar 1 Heerser!! en dat is God.
dus jou uitspraak is totaaal nutteloos.
ik vind dat je verderf zaait met dat soort uitspraken! je twijfelt niet eens. je zegt gewoon dat dat het doel is..
wat is jou doel eigenlijk??
faye schreef:Wilders blijft wel binnen de lijnen, hij is nog nergens voor veroordeeld.
De gastarbeiders hebben er zelf voor gekozen, bovendien waren dat voornamelijk zuid europeanen.
faye schreef:Mijn doel is om geloof bij jezelf te houden en er niet een ander mee lastig te vallen. De democratie en vrijheid van meningsuiting is iets waar hard voor gevochten is in Nederland, de gelijke positie van de vrouw ook. Dat wil ik behouden. Ik word kotsmisselijk van de ophef over Wilders, zolang hij binnen de juridische grenzen blijft mag hij doen en zeggen wat hij wil. En als je het daar niet mee eens bent moet je verhuizen naar een land waar censuur heerst.
Dat overdreven gedoe over belediging. Het wordt tijd dat de homobeweging eens wat moslims gaat aanklagen en bedreigen met de dood.
jameyskatje schreef:je hebt namelijk ook niet gereageerd op de tekst die door feliciaa is gequote
faye schreef:Mag jij bij de mannen bidden?
yousra schreef:faye schreef:Mag jij bij de mannen bidden?
Ja
Jennylicious schreef:Of ik bang ben voor terrorischtische aanslag? Nou half, ik ben bang dat er veel doden gaan vallen, en ook bang omdat ik niet weet waar en wanneer het gebeurd.
Maar aan de andere kant weet ik dat als ze een aanslag plegen, de oorlog verklaard is, en Nederland terugvecht.
jameyskatje schreef:faye,. ik ga niet met jou in discussie over de positie van de vrouw binnen mij geloof. .want ik kies toch voor mijn eigen onderdrukking, mishandeling en ondergang. want zo dom ben ik. zucht..
en wilders blijft niet binnen de lijnen. en hij beledigd wel
en moslims die homo's wat aandoen moeten worden aangepakt.
en niet alle moslims zijn homohaters.
en veel moslims hebben ook geholpen aan het opbouwen van Nederland. denk maar aan de arbeiders die Nederland zelf heeft binnengehaald. thank you voor de goede economie in ons land
faye schreef:Maar wel achter de mannen toch?