KiWiKo schreef:ik snap je heel goed hoor Holly, ik vind het ook helemaal niet grappig allemaal...........
Redrumfox schreef:Hier gaat het mij ook om holly, hij bepaald dingen voor ons en op deze manier is er een kans dat hij onze levens een negatieve wending geeft. Ik wil niét dat anderen zo'n grote invloed op mijn leven hebben want uiteindelijk wil ik degene zijn die de grote lijnen in mijn leven bepaald, en niet 1 of andere kneus die toevallig een stoel heeft in de 2e kamer.
Ik wil nou niet zeggen dat hij ook daadwerkelijk zo'n grote invloed heeft, maar de kans is er wel.
Precies. Het geeft een angstig gevoel gedwongen te worden ergens midden in te komen zitten. Iets waar ik zelf absoluut nooit voor gekozen had omdat ik zo nu eenmaal niet in elkaar zit. Wie dat gevoel bij mij veroorzaakt maakt mij dan geen drol uit verder.
Ik wil er op kunnen vertrouwen dat de kamertjes beslissingen nemen die verantwoord zijn waardoor ik een goed leven kan hebben, maar dit vind ik daar niet bij passen. Mijn vertrouwen in meneer wilders is er dan ook niet.
Hoe haal je het in je hoofd, als 'verzorger van de mensen in nederland', zo je mensen te negeren?
Zo kom ik dus op 2 aparte dingen die toevallig met elkaar te maken hebben.