Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
darwin schreef:Maar ik denk A en B zijn zeker fout dus dan moet het wel antwoord C zijn, en misschien gaan mensen dan toch nadenken van : misschien moet ik hem geen draai om zijn oren geven ,maar het eens met een goed gesprek proberen en dat is dan toch weer een stap in de goede richting.
oudehinken schreef:Ik weet dat in sommige gevallen, als mensen gaan trouwen in Amerika, dat daar een hoop gesprekken aan vooraf gaan. HOe denken ze dat het huwelijk zal zijn, wat voor problemen er op hun weg zouden kunnen komen, hoe ze dat denken op te lossen.
Eigenlijk zouden mensen die kinderen willen ook zoiets moeten ondergaan. Dan kunnen ze er nog eens goed over nadenken en weten ze wat ze te wachten staat. Want ik krijg wel eens de indruk bij sommigen dat het een beetje tegenvalt allemaal.
oudehinken schreef:Het papiertje voegt verder niets toe, maar van te voren nadenken toch wel?
Kinderen krijgen is op een aantal vlakken voor iedereen hetzelfde.
- Alle kinderen hebben het nodig dat aangegeven wordt waar de grens ligt (daar zijn ouders dus bar slecht in)
- ouders moeten op 1 lijn zitten naar de kinderen toe
- kinderen leggen je echt veel beperking op in je leefwijze. Je moet je aanpassen
- ze kunnen problemen veroorzaken
- ze maken dat vader en moeder minder toe komen aan elkaar.
- slaapgebrek.
Nu spreek ik met name over de jongste jaren. Tevens beschouwd als de mooiste jaren, maar ook als de zwaarste. IN fysiek opzicht.
faye schreef:En dan gaan we vrouwen dwingen te aborteren als ze geen diploma gehaald hebben, of we pakken de baby af?
odetteke schreef:faye schreef:En dan gaan we vrouwen dwingen te aborteren als ze geen diploma gehaald hebben, of we pakken de baby af?
En daarna verplicht de prikpil tot het diploma gehaald is![]()
Nee, laat de overheid zich er alsjeblieft zo min mogelijk mee bemoeien en zorgen dat mensen die bij een consultatiebureau etc. werken zodanig opgeleid zijn dat ze probleemgevallen kunnen signaleren.