Cyntje schreef:Wat betekend dat dan?![]()
@ Paardje2005: kinderen komen van de ooievaar, wist je dat niet
Zo lang jij denkt dat ooievaars de kindjes brengen kan ik dat beter niet vertellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyntje schreef:Wat betekend dat dan?![]()
@ Paardje2005: kinderen komen van de ooievaar, wist je dat niet
Cyntje schreef:@ Paardje2005: kinderen komen van de ooievaar, wist je dat niet
IKbenEllen schreef:Nannes schreef:whaha, nou, ik zat een hele tijd geleden naar zo'n kraamprogramma te kijken en daar was een Belgische vrouw die moest bevallen. De verloskundige zat anders ook heel hard te schreeuwen: POEPEN POEPEN!
sorry, ik ga nu wel heel erg offtopic
Dat betekent in Belgie iets heel anders, denk dat dat het LAATSTE was waar die vrouw trek in had
Tieneke schreef:Ooit dat stukje uit Oprak gezien over de Amish? Die mensen waren toch wel heel normaal ontwikkeld en op bepaalde vlakken waren ze nog pakken verstandiger dan een hoop andere mensen die ik ken.
Miss_m schreef:Achterlijk zeg.
Wat voor bedrijf zou die vader hebben als ie tegen computers en tv enz is.
is welk bedrijf werkt er tegenwoordig niet met computers enz?
Tieneke schreef:Miss_jumpy, daar heb je idd gelijk in. Maar ik doelde meer op het feit dat mensen die zo leven niet noodzakelijk minder goed ontwikkelen. Ook in een gezin hoeft dat niet zo te zijn.
Suzanne_k schreef:Miss_m schreef:Achterlijk zeg.
Wat voor bedrijf zou die vader hebben als ie tegen computers en tv enz is.
is welk bedrijf werkt er tegenwoordig niet met computers enz?
een voegbedrijf.
Citaat:Ook is er seksuele voorlichting, video en internet. Dat wil ik niet",
miss_jumpy schreef:Sizzle schreef:Kan je nog sterker vertellen. Toen mijn moeder voor het eerst gezoend had (op haar 17e of zo) was ze bang dat ze zwanger zou zijn![]()
Op TV was sex toen nog taboe uiteraard en dan zag ze zoenende mensen op tv die daarna ineens een kind hadden. Zo dacht zij dus dat je van zoenen zwanger werd
en toch gewoon gaan zoenen he?!!
Miss_m schreef:Citaat:een voegbedrijf.
Zelfs daar heb je wel eens een computer nodig(offertes enz.)
Denken ze dat die dingen bijten ofzo.
Achja ze moeten het zelf weten maar voor mij is het niks
Suzanne_k schreef:Het schijnt dat die man aardig de baas is daar in huis en dat vrouw en kinderen weinig te zeggen hebben. Maar of dit waar is weet ik natuurlijk niet. Ik ken ze niet persoonlijk.