Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arian_wolf schreef:Jeetje nog nooit heb ik gehuild bij een filmpje/film maar dit raakt echt diep me hartIk voel me zo machteloos.. Er is gewoon niks wat ik kan doen. Ik heb er echt geen woorden voor. Verschrikkelijk zeg! Wat gebeurd er nu verder met die kinderen dan?
Amy77 schreef:Al een aantal dagen zie ik deze titel staan en keek maar niet in het topic, tot ik gisteren de docu op Belgie één de docu had gezien en meteen je titel herkende. Heb zitten janken...Tis notabene een EUland, schandalig wat er daar allemaal gebeurd en t ergste was nog toen de directrice haar woordje deed op het einde "ik doe mijn taken goed, de fout ligt bij het personeel" Ze hoort gvd dat personeel te begeleiden en ervoor te zorgen dat de kinderen gezond zijn en de liefde krijgen.
Echt te vreselijk wat daar gebeurd, wat kost een beetje liefde nou, houd die kinderen tegen elkaar, doe spelletjes met ze, help ze ontwikkelen tot jonge volwassenen...heb hier echt geen woorden voor. Als ik zulke dingen zie hoop ik altijd zo dat meerdere mensen dit hebben gezien er hopelijk wat aan gedaan kan worden..je bent toch geneigd om wat van die kinderen te adopteren voor een fijne toekomst.
suus_ schreef:Amy77 schreef:Al een aantal dagen zie ik deze titel staan en keek maar niet in het topic, tot ik gisteren de docu op Belgie één de docu had gezien en meteen je titel herkende. Heb zitten janken...Tis notabene een EUland, schandalig wat er daar allemaal gebeurd en t ergste was nog toen de directrice haar woordje deed op het einde "ik doe mijn taken goed, de fout ligt bij het personeel" Ze hoort gvd dat personeel te begeleiden en ervoor te zorgen dat de kinderen gezond zijn en de liefde krijgen.
Echt te vreselijk wat daar gebeurd, wat kost een beetje liefde nou, houd die kinderen tegen elkaar, doe spelletjes met ze, help ze ontwikkelen tot jonge volwassenen...heb hier echt geen woorden voor. Als ik zulke dingen zie hoop ik altijd zo dat meerdere mensen dit hebben gezien er hopelijk wat aan gedaan kan worden..je bent toch geneigd om wat van die kinderen te adopteren voor een fijne toekomst.
Ja inderdaad, volgens mij hebben die kids nog nooit een knuffel of echt plezier gehad ....
Kanelly schreef:Ik wil er heen ( niet per sé dat tehuis, want de kinderen zijn inmiddels overgeplaatst ) maar ik wil daar helpen.
Ik heb ook niet alle kennis van de wereld, maar ik kan allicht mijn bijdrage leveren.