Nouja, dan is er nu wat meer keuze in ras he

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yamcha schreef:Letsdunit schreef:Prettig, mag ie in een rijtjeshuisje met 6 andere poezen zich gaan zitten vervelen. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat het huis te klein is voor zo'n dier.
Die mensen schijnen (volgens mijn echtgenoot, die heeft het ook ergens gelezen, met wat meer achtergrond-informatie) een gigantisch landgoed te hebben, en een grote buitenren...
Beest komt dus niet in een rijtjeshuisje terecht
xDramaQueen schreef:vind het nog stommer dat het in de krant staat
IKbenEllen schreef:Dat geld kan me echt geen donder schelen, dat moet iedereen maar voor zichzelf bepalen waar ie dat aan uitgeeft. Alleen het in mijn ogen nutteloos kruisen en wilde dieren thuis houden, nee, dat is niet mijn ding.
IKbenEllen schreef:Dat geld kan me echt geen donder schelen, dat moet iedereen maar voor zichzelf bepalen waar ie dat aan uitgeeft. Alleen het in mijn ogen nutteloos kruisen en wilde dieren thuis houden, nee, dat is niet mijn ding.
xDramaQueen schreef:je hoeft maar iets te ruw te spelen hap slik weg vingers, nee vind dit geen huisdier