Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
splash1999 schreef:vreselijk zeg. en dat dan doodleuk tegen haar kinderen zeggen. tis wel de waarheid maar toch
katiavl schreef:Plus dat ze ook denken dat die mannen toch nooit hun straf gaan krijgen, mijn vroegere beste vriendin werd aangerand door haar vader. Tot haar moeder op een dag binnenkwam. Die man heeft amper straf gekregen, en nog erger was dat ze verplicht van de rechter hem elke zondag moest zien. Dus elke zondag pijn en verdriet voor haar
Echwel schreef:splash1999 schreef:vreselijk zeg. en dat dan doodleuk tegen haar kinderen zeggen. tis wel de waarheid maar toch
A niet echt gepast in het kader van het onderwerp
B hoe weet je dat ze hel leuk verteld heeft, dat staat nergens..
Moniek schreef:dan zal ik een voorbeeld schetsen.
man mishandeld vrouw al jaren vrou heeft geprobeerd met politie en andere instanties te praten en voor hulp.
ze doen niks.
vrouw ziet kans naar zoveel vernederingen en slaag om man te vermoorden.
vrouw word opgepakt voor moord want dan is de politie er wel.
ik zeg niet dat in dit topic het geval is,maar ik denk dat vele van jullie onderschatten hoe het is om opgejaagd te zijn en bij niemand terecht te kunnen.
bang en angst is het enige wat je kent en bij sommige slaat dat om in woede en zeggen genoeg is genoeg.
iemand die jou mishandeld kan je niet mee om de tafel zitten en praten en vragen of hij ermee wilt ophouden.
je bent pas veilig en hij stopt pas als hij niet meer leefd of levenslang krijgt.
esperance schreef:
Als dat zo is, vind ik het nog raar dat je hem in mootjes hakt en door de WC spoelt.. Dat is ook niet leuk voor de familie van hem, en zijn kinderen. Die willen misschien wel een normaal afscheid van hem nemen. Wat nu niet echt gaat lukken..
Kortom vind dat ze veel te ver is gegaan.. Je kunt toch niet iemand zo in mootjes hakken??
Echwel schreef:Zou in Amerika heel makkelijk zijn
Daar heb je maalmachines in de gootsteen...
esperance schreef:Dat niet nee, maar er zit tijd tussen de moord en slachten.. Je snijd niet iemand in zn klein stukjes dat hij door de WC past. Dat is wel ff werk lijkt mij zo..
Echwel schreef:Er staat in het berichtje dat het een moslimechtpaar is
Die cultuur richting vrouwen is toch heel anders, denk dat je als vrouw zo behandeld
wordt je miss inderdaad doorslaat
Zaina schreef:Echwel schreef:Er staat in het berichtje dat het een moslimechtpaar is
Die cultuur richting vrouwen is toch heel anders, denk dat je als vrouw zo behandeld
wordt je miss inderdaad doorslaat
wát???
dat is zó niet waar... ik snap niet dat je zomaar zulke uitspraken doet.
ik vind het ook idioot dat het in het bericht staat uberhaubt.