LiNdA1986 schreef:Ik Hillary Clinton, omdat ze gewoon hele goede plannen heeft en ik vind Bill Clinton ook altijd goed geweest.
Bill is geweldig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiNdA1986 schreef:Ik Hillary Clinton, omdat ze gewoon hele goede plannen heeft en ik vind Bill Clinton ook altijd goed geweest.
Tieneke schreef:Al heeft Hillary 5 miljoen dollar geleend om haar campagne te houden... Ik heb dan zoiets van: als je echt met je land/wereld inzit, leen je dat geld om iets voor anderen te doen, niet voor een campagne waarbij je nog niet eens weet of je die wel zal winnen.
Jennylicious schreef:Hilary!Hilary!Hilary!Hilary!Hilary!Hilary!Hilary!Hilary!Hilary!Hilary!Hilary!Hilary!Hilary!Hilary!
Myukii schreef:Jennylicious schreef:Hilary!Hilary!Hilary!Hilary!Hilary!Hilary!Hilary!Hilary!Hilary!Hilary!Hilary!Hilary!Hilary!Hilary!
Dat is toch wel de best onderbouwde post in dit hele topic
essie79 schreef:Laatste zei een collega dat het hem opviel dat er ook heel veel vrouwen op Obama stemmen, terwijl hij zou denken dat die steun naar Hilary zou gaan.
En dat klopt volgens mij ook wel een beetje als je naar dit topic kijkt, terwijl ik toch van te voren zou denken dat vrouwen op Hilary kiezen, eindelijk eens een vrouw aan de macht.
De reden daarvan was volgens hem dat Obama nogal goed spreekt, charmant is en dat vrouwen voor dat romantische beeld gaan en niet voor de zakelijkheid van Hilary.
Menino schreef:essie79 schreef:Laatste zei een collega dat het hem opviel dat er ook heel veel vrouwen op Obama stemmen, terwijl hij zou denken dat die steun naar Hilary zou gaan.
En dat klopt volgens mij ook wel een beetje als je naar dit topic kijkt, terwijl ik toch van te voren zou denken dat vrouwen op Hilary kiezen, eindelijk eens een vrouw aan de macht.
De reden daarvan was volgens hem dat Obama nogal goed spreekt, charmant is en dat vrouwen voor dat romantische beeld gaan en niet voor de zakelijkheid van Hilary.
ja maar je schiet ook niets op als je op hillary stemt omdat het een vrouw is, of op Obama omdat het een charmant persoon is.
Ik bedoel; dat is niet iets waarmee je een land als Amerika kan besturen, dus ik vind het altijd zo vreemd dat mensen dat zo zwaar laten meetellen...
Nt als mijn tante ' ik stem op Rita Verdonk; Ben het wel niet met haar eens... Maar ze doet wel waar ze vooor staat '
Vind ik een beetje triest
Maarja uit mijn kieswijzer kwam john edwards... Maar die heeft zich al terug getrokken...
Heb er verder geen verstand van
essie79 schreef:Je zou nog verbaasd staan wat voor redenen mensen aangeven
Miryamk schreef:Hilary omdat zij volgens mij veel meer oog heeft voor de arme bevolking en ik Obama te arrogant vind. Ik weet niet hij lijkt mij meer een 'rechtse rakker'
Myukii schreef:Miryamk schreef:Hilary omdat zij volgens mij veel meer oog heeft voor de arme bevolking en ik Obama te arrogant vind. Ik weet niet hij lijkt mij meer een 'rechtse rakker'
Als er eentje wel niet rechts is, is het Obama welIk neem toch aan dat je niet bij de democraten gaat als je enkel rechtse ideeën hebt