Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xFioon schreef:ik ben tegen.
het is 1x per jaar, als je dan op oud & nieuw, waar je gezellig thuis met je familie hoort te zitten om champagne te drinken en daarna naar buiten te gtaan om vuurwerk af te steken, je nog helemaal ergens naar een plek in de gemeente toe moet om vuurwerk te kunnen zien, waar ook nog eens de hele gemeente naar toe komt zodat het een enorme drukte wordt en iedereen moet er natuurlijk heen dus dan komen ze met de auto en dat is weer slecht voor het milieu
_LoutJ_ schreef:xFioon schreef:ik ben tegen.
het is 1x per jaar, als je dan op oud & nieuw, waar je gezellig thuis met je familie hoort te zitten om champagne te drinken en daarna naar buiten te gtaan om vuurwerk af te steken, je nog helemaal ergens naar een plek in de gemeente toe moet om vuurwerk te kunnen zien, waar ook nog eens de hele gemeente naar toe komt zodat het een enorme drukte wordt en iedereen moet er natuurlijk heen dus dan komen ze met de auto en dat is weer slecht voor het milieu
Hier ben ik het totaal niet mee eens, het is hier nu al een kleine twee maanden bezig en het gaat ook zo ongeveer nog 2 maanden door, dus ik ben het er niet mee eens dat het maar 1x is
xFioon schreef:oh hihi dan moet je in een dorp gaan wonen :p
hier begonnen ze pas gister.. en dan een paar kindjes met rotjes, heb er niet zoveel last van, heel af en toe hoor ik paf. en mrogen is het weer afgelopen