Iets te dichtbij...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suus__

Re: Iets te dichtbij...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 13:14

Lara_Silver schreef:
Suus__ schreef:
Nogal dom dat iedereen zegt "waar is het veerdovingsgeweer" dit is al 4x gezegd Verward , en het zou geen nut hebben want een verdovingsgeweer duurt wel even voor de verdoving werkt...

En waarom is dat nu weer dom? Waarom laat je mensen niet rustig over dat onderwerp filosoferen? Lachen
Want zoals iloveyah87 zegt er zijn ook opties voor een verhoogde dosis/sterker spul dus eigenlijk is verdoven nog niet zo gek dom! Wij voegen ten minste iets nuttigs en ontopics toe dus waarom kun je je commentaar niet voor je houden, dat levert niks nuttigs op namenlijk.
Omdat ze een reactie plaatsen zonder het een beetje door te lezen...

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 18:51

Haha, djeez het is maar waar je allemaal over wil klagen meid. Knipoog

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 19:00

Jeetje, wat afschuwelijk voor die man zeg. Je kunt wel zeggen eigen schuld, maar hij zal wel geleden hebben. Niet leuk.

Manon_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 19:04

Vreselijk voor die man natuurlijk...
Maar het is en blijft een dier, de dierentuin moet de bezoekers wel beschermen vindt ik, bijvoorbeeld door een meter voor het hek nog iets te plaatsen waardoor de bezoekers niet dichterbij kunnen komen

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 20:22

vind het verschrikkelijk voor de man,
maar nog veel meer voor de tijger want die gaat/is ook dood heb ik begrepen?
ik bedoel dat beest kan er vrij weinig aan doen.
en die man tsja, als je je arm erdoorheen steekt kan je zulke dingen verwachten.

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 11:53

Dat is wel echt verschrikkelijk voor die man...
Het is niet alleen zijn eigen schuld, maar vooral ook die van de dierentuin. Die is immers verantwoordelijk voor de veiligheid van de bezoekers dunkt me. Ze zouden maatregelen moeten hebben zodat dit niet kon gebeuren. Kinderen zijn vaak impulsief, dus het ook net zo goed een kind kunnen gebeuren... En dan zouden er vrij weinig mensen zijn die het kind de schuld gaven.. nee dan was het in eens wel helemaal de fout van de dierentuin Knipoog

Het beest hiervoor afschieten zou ik erg oneerlijk vinden. Het is gewoon zijn instinct. Het blijven wilde beesten.

_Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 14:25

Tja, hoe je het ook draaid of keert, de man treft zeker schuld
Maar foto's maken TIJDENS dat 'gevecht' ?! En dan nog zo plaatsen? Vind ik mensonwaardig en erg voor de familie

Essiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 14:30

Ik snap niet dat die man niet even heeft nagedacht dat het wel om een tijger ging... Maar goed daar is het nu te laat voor. Ik vind het eerlijk gezegt echt dom van die man hoor, als je een beetje slim na denkt kun je wel na gaan dat die tijger je gaat aanvallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 16:13

Het kan wel oh-zo-verschrikkelijk zijn voor die man,
maar het gaat hier om een tijger.
En die gaat heus niet voor de grap zo'n vent aanvallen toch?
Uiteraard wel een verlies voor zijn familie en vrienden etc., maar het blijft (deels in ieder geval) zijn eigen schuld.

Jennylicious

Re: IETS TE DICHT BIJ....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 18:49

Aranel schreef:
Can't blaim it on the tiger zal ik maar zeggen.
Typisch gevalletje van natuurlijk gedrag uitlokken. Eigen schuld dikke bult Nagelbijten / Gniffelen
Zielig voor de nabestaanden is het wel natuurlijk...

Echt erg hoor, en tja wel beetje hard om nu 'eigen schuld, dikke bult.' te zeggen...

Misz_J

Re: IETS TE DICHT BIJ....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 02:40

Jennylicious schreef:
Aranel schreef:
Can't blaim it on the tiger zal ik maar zeggen.
Typisch gevalletje van natuurlijk gedrag uitlokken. Eigen schuld dikke bult Nagelbijten / Gniffelen
Zielig voor de nabestaanden is het wel natuurlijk...

Echt erg hoor, en tja wel beetje hard om nu 'eigen schuld, dikke bult.' te zeggen...

Ik vind het niet hard, het is waar (in mijn ogen).
De man had verantwoordelijker moeten handelen, iedereen weet dat tijgers gevaarlijk zijn (uitzondering van kinderen en verstandelijk gehandicapten ed.) dus wat deed hij bij dat hek? Tja, ik vind het ook zieliger voor het dier dan voor de man. De tijger word afgemaakt omdat hij bloed van een mens geproeft heeft, terwijl de mens hem in een hok opsluit en dan ook nog bij zijn terretorium komt..
Not fair if you ask me..