Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jessix schreef:Nou ik heb er anders al weer aardig wat minder respectvolle opmerkingen tussen zien staan. Maar goed..
Jessix schreef:Nou ik heb er anders al weer aardig wat minder respectvolle opmerkingen tussen zien staan. Maar goed..
daniella74 schreef:Jessix schreef:Nou ik heb er anders al weer aardig wat minder respectvolle opmerkingen tussen zien staan. Maar goed..
Dat houd je altijd en die opmerkingen worden ook weer door anderen weerlegd. Sommige mensen zijn soms wat kort door de bocht en hebben wellicht niet de brede kijk op de wereld die een ander wel misschien heeft.
debje18 schreef:Hoe bedoel je ? Dat we gewoon heel veel nederlandse dingen doen?
Kion99 schreef:Ik zie ook niet echt vaak donkere mensen die paardrijden.
Maar de meeste donkere mensen hier in Nederland zitten in een opvangcentra en hebben daar gaan geld voor.
Dus ik denk dat het daar aan ligt.
Sorry als ik nu iemand heel erg beledigd heb..![]()
sarabande schreef:Wat Albert zegt lijkt me meer hout snijden, men heeft een achtergrond waar dit soort manieren van ontspanning geen gemeengoed zijn.
Zal over tientallen jaren wel anders zijn, zoals in Amerika bijvoorbeeld.
Kion99 schreef:Ik zie ook niet echt vaak donkere mensen die paardrijden.
Maar de meeste donkere mensen hier in Nederland zitten in een opvangcentra en hebben daar gaan geld voor.
Dus ik denk dat het daar aan ligt.
Sorry als ik nu iemand heel erg beledigd heb..![]()
Albert schreef:Het is natuurlijk ook voor een groot deel cultuur historisch bepaald.
In Europa is het paard altijd heel erg veel ingezet, niet alleen voor de cavalerie maar ook voor transport en in de landbouw.
Door de vruchtbare grond was/is het ook nog eens veel makkelijker/relatief goedkoper om paarden te houden.
In Arabië, Azië en Afrika is dat toch een heel stuk minder.
grauwman schreef:@ Kion99: kan wel merken dat je uit één of ander gehucht komt.
Hier in het westen zie je vaker getinte mensen paardrijden. Ook in de wedstrijdsport.
inge_0rland0 schreef:ja klopt, er zijn maar weinig donkere mensen die paardrijden
komt omdat heel veel donkere mensen bang voor dieren zijn.. ik zag er bij ons wel vaak een meisje met een hoofddoek rijden, dat is ook het enige donkere meisje die ik ooit heb zien rijden