Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:Nog een bron
http://www.nu.nl/news/1340645/14/Vrouw_ ... d_aan.html
En dan nog een vraag aan welk onderdeel onder de auto is dat jongetje dan blijven
hangen?10 kilometer lang, dan laat het toch los?
alja schreef:nou ik vind het gewoon vreemd dat je je kind laten buiten spelen als het al donker is.....
Isegrim schreef:alja schreef:nou ik vind het gewoon vreemd dat je je kind laten buiten spelen als het al donker is.....
Hier in Rotterdam is het niet ongebruikelijk dat jonge kinderen van met name allochtonen tot zeer laat 's avonds buiten rondhangen. Zo ken ik iemand die in een complex woont waar een kind van zes regelmatig tot 11 uur 's avonds buiten rondloopt. De opvoeding gaat bij veel allochtone groeperingen toch een beetje anders dan wij gewend zijn...
alja schreef:nou ik vind het gewoon vreemd dat je je kind laten buiten spelen als het al donker is.....
Chiqa schreef:Okay bij een vrachtwagen heb je nog eenenorm front en grill waar val alles in kan blijven 'hangen' om het zo maar even plat te zeggen, maar een personenauto? imo onmogelijk om daar 10 kilometer onder te blijven hangen
dees_daan schreef:mischien stel ik nu een hele domme vraag.. maar die vrouw wist toch niet dat ze het jongetje had aangereden?
priscilla schreef:en het jongentje zou aan de uitlaatbeugel zijn kunnen blijven steken...
Citaat:De 61-jarige Josephine van A. uit Eijsden zegt zich niet schuldig te voelen aan de dood van de 8-jarige Amir
priscilla schreef:en het jongentje zou aan de uitlaatbeugel zijn kunnen blijven steken...
Solide schreef:Ik zie als mogelijkheid dat het jongetje misschien onder de auto verstoppertje heeft gespeeld. Dat is voor mij de enige reden (op vreselijk onder invloed zijn na) om niet in de gaten te hebben gehad dat er een kind onder je auto hing.
runningkawa schreef:Toch denk ik dat die vrouw niet liegt, zoiets raars verzin je toch niet?
Maar stel dat het jongetje al lag? Door die andere auto? Dan is ze daar ook niet met de wielen over gereden en heeft ze hem ook niet als klap op de bumper gehad. Dus voel je ook niet snel dat je wat hebt geraakt. En dat hij toen met zijn muts of iets is blijven hangen aan iets aan de onderkant van de auto?
Een tak heb je soms ook een paar KM eronder zitten, dus een sterke nylon jas ofzo moet ook kunnen.
Ik hoop echt dat het kindje al dood of minstens buiten bewustzijn was voordat hij onder die auto hing. Kippenvel bij het idee, verschrikkelijk.
MissJ schreef:Vreselijk tragisch, zo'n kind. Ik kan me er alleen echt niks bij voorstellen dat je een kind overrijdt zonder dat door te hebben?