Vermist jongetje dood gevonden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

polly2

Re: Vermist jongetje dood gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 20:35

Wie zei dat het 's avonds laat was? Het is nu toch al vroeg donker.

Rashja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 20:37

Chiqa schreef:
Nog een bron
http://www.nu.nl/news/1340645/14/Vrouw_ ... d_aan.html

En dan nog een vraag aan welk onderdeel onder de auto is dat jongetje dan blijven
hangen? Verward 10 kilometer lang, dan laat het toch los?

Je weet niet hoe het jongetje vast zat.
Ik heb eerlijk gezegt ook mijn vraag tekens er bij.
Maar al als ik dat van die motor rijder zag.
Die was dwars met zijn hoofd door de ander kant van de vracht wagen gereden.
En zo mee gesleurt.
Maar ja van die auto blijft het maar raar vinden.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 20:38

nou ik vind het gewoon vreemd dat je je kind laten buiten spelen als het al donker is.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 20:39

Okay bij een vrachtwagen heb je nog eenenorm front en grill waar val alles in kan blijven 'hangen' om het zo maar even plat te zeggen, maar een personenauto? imo onmogelijk om daar 10 kilometer onder te blijven hangen

Tien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 20:47

Misschien is t jongetje eerst door een andere auto aangereden en heeft de vrouw aan de knoppen van de radio gezeten en is het jongetje wat op straat lag toen onder haar auto mee gesleurd.

Het verhaal kan alle kanten op.
Bovendien heb ik al heel vaak meegemaakt dat de berichtgeving van de media vaak nooit helemaal klopt of helemaal niet. Helemaal nu met alle verschillende verhalen rond dit gebeuren.
Wat niet wil zeggen dat geen 1 het deze keer goed heeft.

Sterkte voor de nabestaanden. Vriendjes zijn?
Maar ook voor de bestuurster, want geloof nooit dat je expres een kind aanrijdt om er vervolgens 10 km mee rond te "scheuren"

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 20:51

alja schreef:
nou ik vind het gewoon vreemd dat je je kind laten buiten spelen als het al donker is.....

Hier in Rotterdam is het niet ongebruikelijk dat jonge kinderen van met name allochtonen tot zeer laat 's avonds buiten rondhangen. Zo ken ik iemand die in een complex woont waar een kind van zes regelmatig tot 11 uur 's avonds buiten rondloopt. De opvoeding gaat bij veel allochtone groeperingen toch een beetje anders dan wij gewend zijn...

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 20:53

Brr, hier krijg ik echt rillingen van.. Scheve mond vreselijk zeg.

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 20:55

Isegrim schreef:
alja schreef:

Hier in Rotterdam is het niet ongebruikelijk dat jonge kinderen van met name allochtonen tot zeer laat 's avonds buiten rondhangen. Zo ken ik iemand die in een complex woont waar een kind van zes regelmatig tot 11 uur 's avonds buiten rondloopt. De opvoeding gaat bij veel allochtone groeperingen toch een beetje anders dan wij gewend zijn...

Dat klopt. Als je in het buitenland bent, zie je kinderen ook vaak nog tot heel laat op straat. Wij Nederlanders zijn dat niet gewend.

Lottejulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 20:59

Afschuwelijk verhaal. Moet er niet aan denken hoe dat voor het jongentje geweest moet zijn, stel dat hij nog leefde toen hij onder de auto lag om dan 10 km meegesleurd te worden en zo een hele pijnlijke dood te sterven.. Jakkes. Huilen

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 21:08

alja schreef:

Daar moest ik ook gelijk aan denken, maar las dat het jongetje door ruzie weg gelopen was... Maar nu lees ik dat hij buiten aan het spelen was...
Chiqa schreef:
Okay bij een vrachtwagen heb je nog eenenorm front en grill waar val alles in kan blijven 'hangen' om het zo maar even plat te zeggen, maar een personenauto? imo onmogelijk om daar 10 kilometer onder te blijven hangen

Onze hond is ook wel eens aangeren, die auto had voor een lage bumper wat net "boven" de grond hangt. Hij is toen wel meteen gestopt, maar weet niet of dit komt omdat hij onze hond zag, of dat hij iets hoorde. (hond levende trouwens nog, is ook paar meter mee genomen)
Maar om daar 10 KM onder te blijven hangen is apart.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 22:31

mischien stel ik nu een hele domme vraag.. maar die vrouw wist toch niet dat ze het jongetje had aangereden? daar kwam ze in de garage toch pas achter? hoe weet ze dan dat het op het zebrapad gebeurd is?

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 22:33

bloedsporen denk ik!

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 22:51

Dit is een bizar verhaal maar helaas berust dit wel op de werkelijkheid! Ten eerste wil ik de nabestaanden sterkte wensen met dit ongelooflijke verlies!

Deze vrouw kan mogelijk onder invloed zijn geweest van.. drank drugs.. wie zou het zeggen? en het jongentje zou aan de uitlaatbeugel zijn kunnen blijven steken...

Maar al met al is dit vreselijk nieuws! Hoop dat ze meer duidelijkheid in deze zaak zullen krijgen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 22:55

dees_daan schreef:
mischien stel ik nu een hele domme vraag.. maar die vrouw wist toch niet dat ze het jongetje had aangereden?

Ja dat vraag ik em ook af

priscilla schreef:
en het jongentje zou aan de uitlaatbeugel zijn kunnen blijven steken...

Lijkt me stug daar hangt de uitlaat namelijk in

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 10:41

wat ik niet begrijp is dat er kennelijk getuigen zijn geweest [staat vandaag in de telegraaf] die verklaard hebben dat er van twee kanten auto's aan kwamen en dat zij het jongetje geschept heeft maar die dat kennelijk op dat ogenblik niet gemeld hebben.
tenminste, dat kan ik nergens uit de berichtgeving opmaken, de avond ervoor was de politie gewoon aan het zoeken en het lijkt mij dat als zoiets gemeld word en dat in de buurt van waar het jongetje woonde gebeurd is 1 en 1 2 is, en dat dat vervolgens in de media zou verschijnen.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 12:42

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-07 13:09

Citaat:
De 61-jarige Josephine van A. uit Eijsden zegt zich niet schuldig te voelen aan de dood van de 8-jarige Amir

Dussssssssssss....

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 13:17

priscilla schreef:
en het jongentje zou aan de uitlaatbeugel zijn kunnen blijven steken...

Lijkt me stug daar hangt de uitlaat namelijk in[/quote]

Ook dan zou het kunnen dat er een kledingstuk is blijven steken ergens onder de auto..

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 13:34

Ik heb een tijd terug een kat geschept en dat merkte ik toch echt. Ik geloof echt niet dat je niet voelt dat je een kind van 8 schept.

Solide schreef:
Ik zie als mogelijkheid dat het jongetje misschien onder de auto verstoppertje heeft gespeeld. Dat is voor mij de enige reden (op vreselijk onder invloed zijn na) om niet in de gaten te hebben gehad dat er een kind onder je auto hing.

Daar dacht ik ook aan....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 13:42

Toch denk ik dat die vrouw niet liegt, zoiets raars verzin je toch niet?

Maar stel dat het jongetje al lag? Door die andere auto? Dan is ze daar ook niet met de wielen over gereden en heeft ze hem ook niet als klap op de bumper gehad. Dus voel je ook niet snel dat je wat hebt geraakt. En dat hij toen met zijn muts of iets is blijven hangen aan iets aan de onderkant van de auto?
Een tak heb je soms ook een paar KM eronder zitten, dus een sterke nylon jas ofzo moet ook kunnen.

Ik hoop echt dat het kindje al dood of minstens buiten bewustzijn was voordat hij onder die auto hing. Kippenvel bij het idee, verschrikkelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 14:51

Wat ik dan ook niet snap he...Is er dan helemaal niemand die heeft gezien dat het kind werd meegesleurd door die auto? Is niemand haar onderweg tegen gekomen met iets wat ze meesleurd??

Wel fijn dat we op de hoogteworden gehouden, ik vidn wel dat die vrouw een rijvaardigheidtest moet ondergaan dat mens is een gevaar op de weg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 15:43

Nu ken ik daar de weg natuurlijk niet.
Maar waar ik woon, rij ik veel op binnenweggetjes.
daar zie je dat in het donker niet hoor Lachen
En kan best zijn dat ik op 7 km maar 4 auto's tegen kom rond een uur of 6. S avonds laat vaak geen Lachen

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-07 16:15

runningkawa schreef:
Toch denk ik dat die vrouw niet liegt, zoiets raars verzin je toch niet?

Maar stel dat het jongetje al lag? Door die andere auto? Dan is ze daar ook niet met de wielen over gereden en heeft ze hem ook niet als klap op de bumper gehad. Dus voel je ook niet snel dat je wat hebt geraakt. En dat hij toen met zijn muts of iets is blijven hangen aan iets aan de onderkant van de auto?
Een tak heb je soms ook een paar KM eronder zitten, dus een sterke nylon jas ofzo moet ook kunnen.

Ik hoop echt dat het kindje al dood of minstens buiten bewustzijn was voordat hij onder die auto hing. Kippenvel bij het idee, verschrikkelijk.

Maar dan nog...als jij een auto passeert die een kind aanrijdt, dan stop je toch? Of als je een kind op straat ziet liggen? En stel nou dat dit allemaal niet het geval is geweest, je hoort toch wel dat je iets mee sleept?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 16:19

Dan moet je dat dus gezien hebben Ja
Stel dat ze zat te bellen? Haar haren aan het kammen, met de radio prutsen, weet ik veel wat mensen allemaal doen onder het rijden en dus totaal niet opletten.

Geen idee of je dat hoort?
Om het cru te zeggen, vlees is zacht, zou dat zoveel herrie maken?
Echt niet lomp bedoeld, maar dat vraag ik me echt af. Radio wat aan?

Ik vind het verhaal zo raar dat ik bijna niet kan bedenken dat je dat verzint.

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 16:27

MissJ schreef:
Vreselijk tragisch, zo'n kind. Ik kan me er alleen echt niks bij voorstellen dat je een kind overrijdt zonder dat door te hebben?

Een kat ofzo merk je ook dus lijkt me echt heel bizar als je niks merkt!?
Wel heel tragisch. Vreselijk voor zijn familie zeg, echt veel te jong nog!

edit: speelde hij helemaal alleen op straat? Dat vind ik ook al beetje vreemd eigenlijk