Joran van der Sloot weer gearresteerd (Natalee Holloway)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lyonesse

Re: Joran van der Sloot weer gearresteerd (Natalee Holloway)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 01:26

Ze hebben geen bloed van haar gevonden, net als dat ze niet weten of ze dood is. Ze gaan er gewoon vanuit dat ze dood is, en Joran heeft het gedaan. Als het niet expres was ( moord) dan wel per ongeluk ( zware mishandeling met dood tot gevolg) En tja, Joran is gewoon een gore viezerik dus ongetwijfeld heeft hij haar ook nog verkracht. Gestoord

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 09:06

Of hij er iets mee te maken heeft zal vanzelf duidelijk worden. Hij zit niet voor niets op dit moment in een arubaanse gevangenis. Ik vind dat hij een hele nare blik in zijn ogen heeft, maar dat zegt natuurlijk niets. Dat vader niet zuiver is, is ook duidelijk, je moet niet zomaar bij justitie weg....

toverpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 09:37

Tja, ik neem aan dat ze in elk geval iets gevonden hebben, ze zullen hem toch niet voor niks weer aangehouden hebben?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 13:07

Citaat:
Joran van der Sloot, verdachte van betrokkenheid bij de verdwijning en dood van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway, is zaterdagochtend rond vier uur Nederlandse tijd aangekomen op Aruba.
Novum Nieuws

Dat melden ooggetuigen op het vliegveld. De jongen is direct naar de gevangenis vervoerd.

Vlak na vier uur verlieten drie geblindeerde personenauto's met hoge snelheid de poorten van het vliegveld. Volgens beveiligingsmensen ter plaatse zat Van der Sloot in één van de wagens.

Journalisten op de Antillen melden dat de Nederlander twee uur vertraging had opgelopen doordat hij op Curacao van vliegtuig is gewisseld.

Het Openbaar Ministerie (OM) op Aruba was niet bereikbaar voor commentaar. Naar verwachting wordt Van der Sloot maandag aan de rechter-commissaris op Aruba voorgeleid, die hem verder zal verhoren. Mogelijk komt dan ook de verlenging van de voorlopige hechtenis aan de orde.

www.nu.nl

Hmm, hij moet dus direct de gevangenis al in Scheve mond Lijkt me toch dat ze al wat hebben gevonden.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 13:09

Ja idd dat werd gister ook op het nieuws verteld!
Als hij arriveerde werd hij gelijk ingerekend.

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 16:30

LindyH schreef:
Jij gaat er vanuit dat Natalee dood is en dat Joran dat gedaan heeft. Dan kijk je er met hele andere ogen naar.

Ik zie Joran als onschuldig totdat het tegendeel bewezen is. Ik denk ook dat er een reële kans is dat Natalee nog leeft. Er loopt een verdenking tegen de moeder dat zij Natalee met een vliegtuigje terug naar Amerika heeft laten vliegen. Daar zijn ook getuigen van.

En hoe overstuur je ook bent (al dan niet gespeeld), je hebt nooit het recht om een verdachte zo zwart te maken terwijl je er zelf ook niet bij bent geweest. Dat je zulke gevoelens hebt is begrijpelijk, maar uit die dan niet zo op TV.

De ouders van Madeleine McCann waren ook emotioneel, maar wel op een integere manier. In die zaak zijn ook verdachten geweest, maar die zijn nooit zo door de ouders in een kwaad daglicht gesteld. Alles wat zij doen is mensen oproepen om informatie te geven. De moeder van Natalee doet dat niet. Die creëert zelf een waarheid. En wij moeten daar niet met open ogen intuinen, maar haar verhaal net zo goed kritisch bekijken.

Ik ben bang dat er in dit geval ook sprake is van een tunnelvisie, zoals bij Lucia de B. en de Deventer moordzaak. Als je puur en alleen naar Joran kijkt, zal het wel lukken om hem veroordeeld te krijgen.

Ik kan me hier wel in vinden. Toch stinkt de zaak naar de misdaad en klopt er gewoon iets niet. Ik kan mijn vinger er niet op leggen wat. Het feit dat Johan v.d S. nu vast zit zal wel inhouden dat hij wat uitgespookt heeft en dat ze wel bewijs zullen hebben, echter of het bewijs correct is e.d. moet nog blijken.

Hmmmm... ik ben benieuwd waar dit eindigt....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 10:54

Hij mag geen contact met de buitenwereld en alleen zijn advocaat spreken. Geen tv, geen krant, niks. Echt eenzame opsluiting dus. Het lijkt me dan dat ze wel degelijk iets hebben.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-07 12:10

ja ik las het ook al op www.nu.nl Faye. Als dat soort dingen aan de orde zijn, moet ik aan een Holleeder denken en dan is er meestal wel degelijk aan de hand. Of het kan ook zijn in hun geval omdat er best al wat dingen gefaald zijn, het nu echt goed aan hopen te pakken op deze manier.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:12

Ik vind dit ook wel erg streng, maar het lijkt me wel dat ze er dan een goede reden voor hebben. Ze zullen idd wel iets op het spoor zijn.

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 15:37

Het is idd wel streng maar ieder soort contact met de buiten weereld kan hem weer wijzer maken. Hij kan dan ze verhaal aan gaan passen enz en dat maakt de zaak weer moeilijker. Ik denk ook wel dat ze echt achter iets aan zijn anders werd ie niet zo opgesloten

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 15:38

ik denk dat hij het gedaan heeft....... gut instinct

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 16:04

ik weet niet of hij het wel of niet gedaan heft maar vroeg me iets af..
Natalee was met 3 vriendinnen op aruba, waar waren hun toen zij alleen met 1,2 of 3 mannen/jongens op het strand was?

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:26

Dat vraag ik me ook af. Ik zou mijn vriendin iig niet alleen op het strand achter laten met 2/3 jongens.

Voor mij is er niks bewezen en dat er gepraat wordt over dood/mishandeling is voor mij veel te voorbarig. No body no case.

Daarnaast hoorde ik laatste dat die Natalee zelf ook niet zo'n fijne dame was, ze schijnt voor haar vakantie ook in rehab gezeten te hebben.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 11:49

Ik las in de krant vanochtend dat ze nieuwe bewijzen hebben, ze hebben Joran en die 2 broers de afgelopen jaren afgeluisterd en ze hebben dingen gezegd die er op wijzen dat ze wel degelijk iets te maken hebben met de 'verdwijning' van Natalee.

Als ze geen sterke nieuwe bewijzen hadden zouden ze ook hem ook niet zo streng vast zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 11:55

Of ze zelf geen bravertje was vind ik hier los van staan. Want dan zou je eigenlijk zeggen, je bent niet aardig dus mag je wel vermist en zelfs misschien wel dood zijn omdat je niet zo lief was Lachen

Ik hoop echt voor de ouders dat er eindelijk eens duidelijkheid gaat komen en ze misschien ene lichaam gaan krijgen om te begraven, zodat ze een plek hebben om te rouwen en het af te sluiten Lachen

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 11:57

Denk dat ze na 1 1/5 jaar geen lichaam meer zullen vinden, al hoop ik dat ook voor de familie, hun leven is constant 1 groot vraagteken, lijkt me afschuwelijk!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 12:01

faye schreef:
Hij mag geen contact met de buitenwereld en alleen zijn advocaat spreken. Geen tv, geen krant, niks. Echt eenzame opsluiting dus. Het lijkt me dan dat ze wel degelijk iets hebben.

ja inderdaad, wel vreemd zo streng, ben benieuwd wat er uit gaat komen

als hij daar veroordeeld word, mag je dan je straf in nederland uitzitten, of mag dat niet altijd?

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 12:10

Als ze echt keiharde bewijzen hebben, had de media dit al wel geweten. Alles is nog zo vaag.

Ik denk dat ze die jongen voornamelijk jongen afgesloten houden van de buitenwereld, om te voorkomen dat hij weer iets verzint om er onderuit te kunnen komen.
Volgens mij is die jongen verschrikkelijk slim en kan mooie spelletjes spelen..
Dit probleem hebben ze nu o.a. met Holleeder ook.

Maar ben benieuwd, volgens mij komt Joran er dit keer wat minder mooi vanaf Clown

Kelpla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 14:02

@Kyralovertje, dat is dus precies wat ik ook denk.

Denk dat ze hem nu een soort van isoleren van anderen.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:48

Citaat:
'Geen nieuw bewijs over dood Holloway'

Het dossier dat het Openbaar Ministerie (OM) naar de advocaten van de verdachten van de moord op Natalee Holloway hebben gestuurd, bevat vooral oud materiaal en is "ridicuul".

De advocaten David Kock en Ronald Wix, die de verdachte broers Deepak en Satish K. verdedigen, hebben dat gezegd tijdens een persconferentie op het eiland die massaal door Amerikaanse pers werd bezocht.

Geschud

"Het nieuwe bewijs is een uitwerking van het oude materiaal wat 2,5 jaar geleden niet goed gedaan is. Het is door elkaar geschud en als nieuw gepresenteerd", meent advocaat David Kock die van Justitie een twaalf pagina's tellend document heeft ontvangen.

"Achterin, weggemoffeld, zitten wat tapverslagen, maar 97 procent is oud. Het nieuwe alleen is niet goed genoeg."

http://www.nu.nl

Nou, nog niet veel duidelijkheid dus Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 23:05

Ik denk dat hij beperkingen heeft, doen ze wel vaker bij zware criminelen en hij wordt misschien nu wel gezien als taai. Ik vind het joch niet sympathiek als ik hem zie, maar dat is natuurlijk niet eerlijk en mag niet in zijn nadeel werken. Wellicht gaan ze in Aruba anders met verdachten om dan hier, maar volgens mij zit hij in voorarrest. Afzonderen maakt verhoor vaak makkelijker. Voorarrest in bv een huis van bewaring kan ook zijn dat ze geen kontakt met medegevangenen hebben, sowieso niet met zijn vrienden, dat is normaal.

3 verdachten moet toch wel makkelijker zijn om 1 bekenende verklaring te krijgen? Maar als Joran niet breekt als hij dader is van mogelijke dood van Nathalee, denk ik dat ze nooit achter de waarheid komen. Ik heb het gevoel dat hij het gewoon niet gaat zeggen.
Vraag mij af of hij wel een gezond geweten heeft, die ogen vind ik naar.., maar nogmaals mag je niet mee laten wegen.

Kelpla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 10:03

Hoorde net dat hij nog 8 dagen langer vast moet zitten...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 10:05

Ik snap eigenlijk niet waarom het oude bewijs ridicuul is ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 10:25

Zo iets zeggen advokaten altijd. Die doen altijd zo zeker van hun zaak, is cultuur denk ik dan maar.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 11:06

faye schreef:
Of hij er iets mee te maken heeft zal vanzelf duidelijk worden. Hij zit niet voor niets op dit moment in een arubaanse gevangenis. Ik vind dat hij een hele nare blik in zijn ogen heeft, maar dat zegt natuurlijk niets. Dat vader niet zuiver is, is ook duidelijk, je moet niet zomaar bij justitie weg....

Ik vind ook dat hij een hele nare blik in zijn ogen heeft, vind het geen sympathieke jongen om te zien. Ik denk ook dat hij het gedaan heeft. Verhaal klopt van geen kanten, er is te veel gelogen. Het klopt gewoon niet. En over de moeder van Natalee, ik zou ook hysterisch worden als mijn dochter vermist zou zijn!
Ik hoorde trouwens gisteren op tv dat Joran en zijn 2 vrienden er om bekend staan stiekem partydrugs te geven aan meisjes in het uitgaansleven, ze denken dus dat Natalee daarom zo 'straalbezopen' was.... misschien een uit de hand gelopen verkrachtig Verward Geen idee het blijft speculeren.... Ik hoop dat de zaak ooit wordt opgelost en dat Natalee gevonden wordt zodat de ouders van Natalee ook eindelijk rust kunnen vinden. Ik denk zelf dat ze dood is.