Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
coydog schreef:@ Mireille Als je per week 1000 km rijdt voel je dat verschil wel.
Citaat:Mijn situatie is dat ik een autootje nodig heb om naar Josie te kunnen.
Mireille schreef:Naast het feit dat ik hoogst waarschijnlijk ook nooit zou lenen bij de bank voor iets als een auto, vraag ik me eigenlijk af wat er mis is met een 'brikje uit 1992'?
coydog schreef:@ Mireille Als je per week 1000 km rijdt voel je dat verschil wel.
Chiqa schreef:Mireille schreef:Naast het feit dat ik hoogst waarschijnlijk ook nooit zou lenen bij de bank voor iets als een auto, vraag ik me eigenlijk af wat er mis is met een 'brikje uit 1992'?
O heb je even
Mireille schreef:vraag ik me eigenlijk af wat er mis is met een 'brikje uit 1992'?
jwbos schreef:De wil en de intentie om de lening terug te betalen die is er altijd wel MAAR: als er iets veranderd in je persoonlijke situatie, baan verlies,
Randy01 schreef:Even uit het blote hoofd snel uitgerekend: een lening van 10 duizend aan doorlopend krediet kost je zo n 175 euro per maand aan aflossen plús zo n 75 euro aan rente…geloof me, de bank staat te juichen hoor!
coydog schreef:Nee, maar het gaat hier ook een beetje om de discussie wel of niet lenen voor een auto.
benangelique schreef:ik had voor een oudere auto geleend, maar dat ding had om de haverklap wat met allerlei dure reparaties tot gevolg. nu heb ik wat bijgeleend en een splinternieuwe auto. deze vertoont geen mankementen en zit de eerste 4 (!!) jaar in volledige garantie. in die 4 jaar heb ik ook mijn auto afgelost.
Nimmy schreef:benangelique schreef:ik had voor een oudere auto geleend, maar dat ding had om de haverklap wat met allerlei dure reparaties tot gevolg. nu heb ik wat bijgeleend en een splinternieuwe auto. deze vertoont geen mankementen en zit de eerste 4 (!!) jaar in volledige garantie. in die 4 jaar heb ik ook mijn auto afgelost.
maar stel iemand anders rijdt ertegen aan en hij is total loss krijg je toch niet meer dan de dagwaarde en die is alijd minder dan de aanschafprijs...