Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
peetje82 schreef:@ Lusitana:
als je bevalt, komt een kind door het geboortkanaal( duidelijk)!
Als je de lichaamsbouw ziet van n meisje van 11 of n wechte volwassen vrouw, zie je al duidelijk verschil ten hoogte van de heupen e.d.
Als hier de boel te smal is, en t kindje kan dr neit op n natuurljike manier uit ( zoals bij mn 1e) dan komt er een pomp bij te pas, de hechtingen waren bij mij ook niet te tellen!
Wat een impact heeft dat op n kind denk je!
Dan over de hygienische toestanden in sommige landen dan nog maar niet te spreken, en hebben ze uberhaupt pompen en verlossingstangen!
Stel je voor dat door zo'n rampbevalling kindje sterft, verwerk het maar als 11 jarige!
Gaat hier dus ook niet alleen om t lichamelijke, maar neem hier het geestelijke ook maar es mee!
Zelfs voor mij, en bij mn tweede, maakt n bevalling een enorme impact hoor!
peetje82 schreef:Als je de lichaamsbouw ziet van n meisje van 11 of n wechte volwassen vrouw, zie je al duidelijk verschil ten hoogte van de heupen e.d.
Lusitana schreef:peetje82 schreef:Als je de lichaamsbouw ziet van n meisje van 11 of n wechte volwassen vrouw, zie je al duidelijk verschil ten hoogte van de heupen e.d.
Dat geldt voor een meisje dat nog niet onder invloed van de hormonen die er ook voor zorgen dat ze zwanger kan raken, is uitgedeid. Met andere woorden, zo'n te smal meisje zal ook niet zwanger kunnen raken en eentje die het wel wordt, is al breder.... in normale omstandigheden.
Zet een groep meisjes van elf naast elkaar en je zult heel wat verschillen zien in breedte van de heupen.
wat vind jij een echte volwassen vrouw? Die elf jarige met bredere heupen, een vijftien jarige met dezelfde maat heupen of een twintigjarige met diezelfde maat of smallere heupen.....
Volwassen is relatief en er is vaak een groot verschil tussen lichamelijk en geestelijk volwassen.
Ik denk niet dat alle jonge meiden goede moeders zijn, maar ik vind wel dat ze gewoon sex mogen hebben. Er is blijkbaar geen bescherming geweest en dat heeft zijn gevolg. Maar er zijn oplossingen denkbaar.
Maar laat het een waarschuwing zijn voor die met sex bezig zijn, maar het is niet nodig om weet ik het wat van zo'n meisje te denken/vinden.
Tellie schreef:Armani88 schreef:dat lijkt me toch wel anders doet ze het geen meerdere malen
Hoe weet jij dat het meerdere malen is gebeurt? Misschien was het wel in 1x raak.
Verder ga ik mee met tamorka