11 jarig zwanger meisje in Spanje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eknein

Re: 11 jarig zwanger meisje in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 09:18

Echt raar idee. Ik was echt nog niet met die dingen bezig toen ik 11 was.

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 13:27

@ Lusitana:
als je bevalt, komt een kind door het geboortkanaal( duidelijk)!
Als je de lichaamsbouw ziet van n meisje van 11 of n wechte volwassen vrouw, zie je al duidelijk verschil ten hoogte van de heupen e.d.
Als hier de boel te smal is, en t kindje kan dr neit op n natuurljike manier uit ( zoals bij mn 1e) dan komt er een pomp bij te pas, de hechtingen waren bij mij ook niet te tellen!
Wat een impact heeft dat op n kind denk je!
Dan over de hygienische toestanden in sommige landen dan nog maar niet te spreken, en hebben ze uberhaupt pompen en verlossingstangen!
Stel je voor dat door zo'n rampbevalling kindje sterft, verwerk het maar als 11 jarige!
Gaat hier dus ook niet alleen om t lichamelijke, maar neem hier het geestelijke ook maar es mee!
Zelfs voor mij, en bij mn tweede, maakt n bevalling een enorme impact hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 13:30

Echt ziek..
Op die leeftijd hoor je met hele andere dingen bezig te zijn. En het gebeurt idd steeds vaker.. Misselijk

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 17:08

peetje82 schreef:
@ Lusitana:
als je bevalt, komt een kind door het geboortkanaal( duidelijk)!
Als je de lichaamsbouw ziet van n meisje van 11 of n wechte volwassen vrouw, zie je al duidelijk verschil ten hoogte van de heupen e.d.
Als hier de boel te smal is, en t kindje kan dr neit op n natuurljike manier uit ( zoals bij mn 1e) dan komt er een pomp bij te pas, de hechtingen waren bij mij ook niet te tellen!
Wat een impact heeft dat op n kind denk je!
Dan over de hygienische toestanden in sommige landen dan nog maar niet te spreken, en hebben ze uberhaupt pompen en verlossingstangen!
Stel je voor dat door zo'n rampbevalling kindje sterft, verwerk het maar als 11 jarige!
Gaat hier dus ook niet alleen om t lichamelijke, maar neem hier het geestelijke ook maar es mee!
Zelfs voor mij, en bij mn tweede, maakt n bevalling een enorme impact hoor!

In dit geval wordt het kind gewoon met de keizersnee gehaald. Dit is in andere rijke landen ook zo (in amerika schijnen trouwens regelmatig gevallen te zijn van zwangerschappen te zijn van meiden vanaf tien jaar).

In de andere landen waar tienerzwangerscappen voorkomen, zijn de meisjes ook gewoon eerder ontwikkeld, ze worden ook veel minder oud, dus de vruchtbare leeftij ligt gewoon anders.
En ja er gaan kinderen en vrouwen dood bij de bevalling. Maar zwanger zijn is geen ziekte. Dat is wat ik gezegd heb.
Ik weet ook niet waarom men maar uitgaat van risicos. Tegenover elke bevalling die misgaat, gaan er miljoenen goed en ze gaan ook mis bij vrouwen boven de tienerleeftijd.
Begrijp me niet verkeerd, ik zit geen tienerzwangerschappen te promoten (sterker nog, ik zou willen dat het menselijk ras uitstierf), maar ik snap de heftige reacties niet als iemand wat leest over een zwangerschap van een meisje in een leeftijd die HEN niet juist lijkt.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 01:31

peetje82 schreef:

Dat geldt voor een meisje dat nog niet onder invloed van de hormonen die er ook voor zorgen dat ze zwanger kan raken, is uitgedeid. Met andere woorden, zo'n te smal meisje zal ook niet zwanger kunnen raken en eentje die het wel wordt, is al breder.... in normale omstandigheden.
Zet een groep meisjes van elf naast elkaar en je zult heel wat verschillen zien in breedte van de heupen.
wat vind jij een echte volwassen vrouw? Die elf jarige met bredere heupen, een vijftien jarige met dezelfde maat heupen of een twintigjarige met diezelfde maat of smallere heupen.....
Volwassen is relatief en er is vaak een groot verschil tussen lichamelijk en geestelijk volwassen.
Ik denk niet dat alle jonge meiden goede moeders zijn, maar ik vind wel dat ze gewoon sex mogen hebben. Er is blijkbaar geen bescherming geweest en dat heeft zijn gevolg. Maar er zijn oplossingen denkbaar.
Maar laat het een waarschuwing zijn voor die met sex bezig zijn, maar het is niet nodig om weet ik het wat van zo'n meisje te denken/vinden.

k4tink4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 01:36

Toen ik 11 was schreef ik dolverliefd in mn dagboek dat een jongetje uit mijn klas mn armbandje had vastgemaakt na de gymles. Voor de rest ging het alleen maar over op welke pony ik gereden had met paardrijles Nagelbijten / Gniffelen
Vind dat bij haar dan ook behoorlijk vroeg de eerste rode feest is begonnen. Ik was bijna 15 met mn eerste rode feest.. Clown

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 09:33

Lusitana schreef:
peetje82 schreef:

Dat geldt voor een meisje dat nog niet onder invloed van de hormonen die er ook voor zorgen dat ze zwanger kan raken, is uitgedeid. Met andere woorden, zo'n te smal meisje zal ook niet zwanger kunnen raken en eentje die het wel wordt, is al breder.... in normale omstandigheden.
Zet een groep meisjes van elf naast elkaar en je zult heel wat verschillen zien in breedte van de heupen.
wat vind jij een echte volwassen vrouw? Die elf jarige met bredere heupen, een vijftien jarige met dezelfde maat heupen of een twintigjarige met diezelfde maat of smallere heupen.....
Volwassen is relatief en er is vaak een groot verschil tussen lichamelijk en geestelijk volwassen.
Ik denk niet dat alle jonge meiden goede moeders zijn, maar ik vind wel dat ze gewoon sex mogen hebben. Er is blijkbaar geen bescherming geweest en dat heeft zijn gevolg. Maar er zijn oplossingen denkbaar.
Maar laat het een waarschuwing zijn voor die met sex bezig zijn, maar het is niet nodig om weet ik het wat van zo'n meisje te denken/vinden.

zeker de 20 jarige, die is wel uitgegroeid!

ja sex mogen ze zeker hebben, maar kinderen baren en opvoeden is heel wat anders hoor geloof me!

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 00:32

Tellie schreef:
Armani88 schreef:
dat lijkt me toch wel anders doet ze het geen meerdere malen Knipoog

Hoe weet jij dat het meerdere malen is gebeurt? Misschien was het wel in 1x raak. Lachen

Verder ga ik mee met tamorka

Nou, ze moet het wel meerdere malen hebben gedaan met verschillende mensen, want anders wist ze ook direct wie de vader was Knipoog