Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chantal86 schreef:Ik kreeg afgelopen week te horen dat bij de geldersedijk waar mijn paardje staat,, een wijfie is aangerand.
Mijn instructeur zei dus, weet je wie het is, niet schrikken maar een goede vriendin van jullie.
Ze zit zelf hier ook op bokt.
Maar ze heeft mazzel gehad dat er een brommer voorbij reed. Anders was ze misschien wel verkracht, of wie weet vermoord.
3x raden, het was een buitenlander.
Ik snap het echt niet
het lijkt wel een hype aan het worden
gohya schreef:Kijk dat bedoel ik nou met "je mag nix over de buitenlanders zeggen".Gelijk ben je een rascist.En ja,het hád ook een nederlander kúnnnen zijn,maar is het niet.Van de 10 delicten hádden het ook 9 nederlanders kúnnen zijn,maar is het óók niet.Er zitten idd.ook criminelen onder de nederlanders,maar lang niet zoveel als de buitenlanders.En of ik nou racist word genoemd of niet,het is en blijft MIJN mening.
"Ladygiroc" ik sta volkomen achter je,je heb helemaal gelijk!
Ladygiroc schreef:sorry hoor ik ben niet rasistisch maar als ik ergens buiten loopt, wordt altijd nagefloten door ... de zelfde lui.
Moorden en verkrachtingen ook. zijn meestal buitenlanders! En buiten de criminaliteit..
waarom rijden bijna alle buitelanders in een dikke auto terwijl ze niet eens werken?!
had laastst een nieuwe collega, had een uitkering dus moest werken voor zn centen (goede zaak) maar meneer had daar geen zin in en is dus weggetrapt,
wat hoor je achteraf?
ja hij wilde niet werken want hij rijdt 3 of 4 keer per maand naar marokko om daar spullen te brengen en daar krijg hij zo';n 3000 euro voor. Maar die vent zit wel MET uitkering!!
Moet jij als arme bruger maar eens een uitkering aanvragen
Dagie schreef:Ladygiroc schreef:sorry hoor ik ben niet rasistisch maar als ik ergens buiten loopt, wordt altijd nagefloten door ... de zelfde lui.
Moorden en verkrachtingen ook. zijn meestal buitenlanders! En buiten de criminaliteit..
waarom rijden bijna alle buitelanders in een dikke auto terwijl ze niet eens werken?!
had laastst een nieuwe collega, had een uitkering dus moest werken voor zn centen (goede zaak) maar meneer had daar geen zin in en is dus weggetrapt,
wat hoor je achteraf?
ja hij wilde niet werken want hij rijdt 3 of 4 keer per maand naar marokko om daar spullen te brengen en daar krijg hij zo';n 3000 euro voor. Maar die vent zit wel MET uitkering!!
Moet jij als arme bruger maar eens een uitkering aanvragen
nagefloten worden, daar zijn nederlanders net zo goed in let maar is op van die vieze mannentjes in de auto etc ( thuis vrouw en kinderen )
En dat ze in dikke auto rijden klopt maar hoeveel nederlanders rijden in een dikke auto? dat zijn er nog veeeel meer!
gohya schreef:De grenzen zijn open gesteld in Europa,dus iedereen mag hier komen werken.Voorheen moest je een of andere werk vergunning hebben of zoiets?In ieder geval zijn de Polen nu vrij om hier te gaan werken.Ik heb daar ook geen moeite mee,het zijn harde werkers en je hoort er bijna nooit iets negatiefs over.
gohya schreef:Ja maar ik heb het hier over de Polen in ons land he.
ad0rey0u schreef:Weet niet meer waar het was, maar ik las er laatst een artikel over waar dat dus instond.
Ik heb er verder weinig verstand van, maar er zit een bepaalde logica in.
Waarom zou je anders Polen hierheen halen?
Het zal toch om werk/klusjes gaan die Nederlanders niet willen doen.
Nezzie schreef:Ik ontken niet dat er een probleem is, maar Nederland is niet vol. Twee jaar geleden las ik een onderzoek dat als je de hele bevolking van Nederland bij elkaar zou zetten, waarbij iedereen 0.75 m2 heeft (kun je dus staan zonder anderen te raken), dan passen we met zijn allen op Urk. Geen idee of het waar is, ik kan het onderzoek niet terug vinden.