Man raast over A4 met 280 kilometer per uur

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karamell

Re: Man raast over A4 met 280 kilometer per uur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 15:33

Bienotje, ik heb geen aanvallen gezien hoor Knipoog

En ik heb nergens gezegd dat iemand precies die snelheden op 't circuit moet gaan doen, maar als je wilt bewijzen dat je echt kunt rijden dan moet je daar moet zijn. Knipoog
Wat mij betreft sluiten ze om de zoveel tijd een stuk snelweg om mensen die eens snel willen de kans te geven, maar zolang de weg openbaar is en ook door niet-snelheidsduivels bevolkt kan worden, blijf ik het ongepast vinden om daar even alles uit je super motor te gaan halen. Lachen

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 15:34

ja maar toch knal ik uuh nee rij ik rustig naar duitsland om daar te knallen.
waarom?omdat het mag en omdat de meeste daar niet aan de 120 km houden die gaan wel war sneller.
Dus ja iedereen zegt hier A4 is fout,omdat het gevaarlijk is,maar duitsland is goed omdat het mag,dus niet gevaarlijk?

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 15:35

Yuna schreef:

En ik heb nergens gezegd dat iemand precies die snelheden op 't circuit moet gaan doen, maar als je wilt bewijzen dat je echt kunt rijden dan moet je daar moet zijn. Knipoog
Wat mij betreft sluiten ze om de zoveel tijd een stuk snelweg om mensen die eens snel willen de kans te geven, maar zolang de weg openbaar is en ook door niet-snelheidsduivels bevolkt kan worden, blijf ik het ongepast vinden om daar even alles uit je super motor te gaan halen. Lachen

hoeze bewijzen dat je goed kan rijden?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 15:35

Ik vind het nergens goed, snap dat het leuk is, maar het blijft gevaarlijk waar dan ook.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 15:37

Deze meneer die stijf van de drugs stond heeft niets willen bewijzen..

Karamell

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 15:38

Ik heb niets gezegd over Duitsland, daar nog nooit zelf gereden dus ken de situatie daar niet echt dus daar zwijg ik gewoon over. Lachen

Je laatste vraag begrijp ik niet helemaal Moniek?

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 15:39

Fiffill schreef:
Ik vind het nergens goed, snap dat het leuk is, maar het blijft gevaarlijk waar dan ook.

Ook niet op het circuit? En in Duitsland is het toegestaan om harder te rijden dan 120, maar dan moet toch maar iedereen 120 blijven rijden?

Ja het is gevaarlijk om op een openbare weg met 280km er over heen te razen maar om te zeggen dat het nergens goed zou zijn/kunnen Knipoog

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 15:40

Citaat:
maar als je wilt bewijzen dat je echt kunt rijden dan moet je daar moet zijn.

Waarschijnlijk reactie daarop.. Wat overigens hier dus totaal niet van toepassing is, aangezien deze meneer totaal niets hoefde te bewijzen (behalve dan dat te weinig slaap en drugs gekke dingen met je doen achter het stuur Knipoog )

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 15:42

Moniek schreef:
Yuna schreef:

hoeze bewijzen dat je goed kan rijden?

nou je schrijft als je wilt bewijzen dat je goed kan rijden.
maar als ik het goed begrijp wil je dat het nergens word toegestaan om zo hard te rijden?
ook niet op een circuit?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 15:43

sronnie schreef:
Fiffill schreef:

Ook niet op het circuit? En in Duitsland is het toegestaan om harder te rijden dan 120, maar dan moet toch maar iedereen 120 blijven rijden?

Ja het is gevaarlijk om op een openbare weg met 280km er over heen te razen maar om te zeggen dat het nergens goed zou zijn/kunnen Knipoog

Wel op het circuit natuurlijk, maar niet op een normale snelweg. Dat bedoelde ik Knipoog

Karamell

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 15:45

@Bienotje
Dat is toch wel een beetje uit context getrokken denk ik Knipoog
Daarmee refereerde ik naar een eerder mening van mij, over hoe ik in het algemeen denk over mensen die te snel rijden.

Het heerschap in het artikel dacht echter waarschijnlijk wel stoer te wezen, en heeft inderdaad alleen bewezen dat hij niet over gezond verstand beschikt (of het allesinds niet weet te gebruiken). Maar dat bewijzen, zal inderdaad niet zijn bedoeling geweest zijn, dat geef ik je na. Knipoog

@Moniek
Eh? Waar lees je dat? Ik zeg net dat ze wat mij betreft juist gerust om de zoveel tijd een stuk snelweg mogen afzetten om mensen veilig de kans te geven een spurtje te trekken zonder anderen in gevaar te brengen. Op het circuit mag iedereen van mij gerust zo snel rijden, al moet ik zeggen dat ik ze het liefst zie doen in een auto die daarvoor geschikt is zodat ze zichzelf niet bezeren. Clown
Laatst bijgewerkt door Karamell op 17-10-07 15:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 15:46

ooh ok mijn auto zakte zonet even in elkaar omdat de pktjes een hartaanval kregen,maar gelukig gaat het weer goed Haha! Clown

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 15:47

Moniek schreef:
Yuna schreef:

nou je schrijft als je wilt bewijzen dat je goed kan rijden.
maar als ik het goed begrijp wil je dat het nergens word toegestaan om zo hard te rijden?
ook niet op een circuit?

hier

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 15:49

Yuna schreef:
@Bienotje
Dat is toch wel een beetje uit context getrokken denk ik Knipoog
Daarmee refereerde ik naar een eerder mening van mij, over hoe ik in het algemeen denk over mensen die te snel rijden.

Het heerschap in het artikel dacht echter waarschijnlijk wel stoer te wezen, en heeft inderdaad alleen bewezen dat hij niet over gezond verstand beschikt (of het allesinds niet weet te gebruiken). Maar dat bewijzen, zal inderdaad niet zijn bedoeling geweest zijn, dat geef ik je na. Knipoog

@Moniek
Eh? Waar lees je dat? Ik zeg net dat ze wat mij betreft juist gerust om de zoveel tijd een stuk snelweg mogen afzetten om mensen veilig de kans te geven een spurtje te trekken zonder anderen in gevaar te brengen. Op het circuit mag iedereen van mij gerust zo snel rijden, al moet ik zeggen dat ik ze het liefst zie doen in een auto die daarvoor geschikt is zodat ze zichzelf niet bezeren. Clown

even daar op terug komen ,,hoe zie jij die auto dan voor.?
Er bestaat geen auto die een klap van over de 300km per uur kan opvangen.
Als je het over de f1 hebt is eigelijk de veiligste auto sport ter wereld maar toch als het fout gaat dan gaat het goed fout.
De rally heeft de meeste risico's

Karamell

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 15:53

Dat was als antwoord op Bienotje die opmerkte dat je met een snelheid van 280, een 'gewone' auto en de bochten van een circuit wel eens in de problemen zou kunnen komen. Haha!
Ik wou duidelijk maken dat ik ook niet wou dat mensen zich daar bezeren door persé die snelheid met een gewone auto in de bochten te gaan doen. Van mij mogen ze trager, maar ook sneller (maar dan liefst met een geschikte auto) Clown
Ik zag er niet echt in dat ik wil dat de mensen traag rondjes gaan tuffen op het circuit, want dat is helemaal mijn mening niet, maar sorry als het zo overkwam. Knipoog

En die auto? Tja, 100% veiligheid bestaat inderdaad niet met zulke snelheden he. Knipoog
Maar dan verplaatst het gesprek zich, want ging hier niet over veiligheid op het circuit, maar over te snel rijden op de openbare weg. Lachen

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 16:02

ok dan snap ik je nu Haha! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 18:47

Moniek schreef:
vraag me af of hier iemand ooit in een dergelijke vergelijkbare wagen heeft gereden.

Ik IK! Haha! Ik had alleen 100 PK meer, is dat ook goed?

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 08:50

Oei, leuk detail hier Lachen

Vanmorgen op de radio hoorde ik dat de bestuurder de politie was opgevallen. En dat de bestuurder met deze snelheid op de vlucht is geslagen om uit handen van de politie te blijven Knipoog

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 09:02

Moniek schreef:
nee de a4 had ik er ook niet voor uitgekozen en zal zeker naar duitsland gaan.
Maar wat me hier opvalt de a4 is niet goed gevaarlijk teveel mensen maar duitsland is wel goed omdat het dus mag.
beetje rare redenatie vind ik.

Duitsland is veel uitgestrekter en de stukken waar je dus met onbeperkte snelheid mag rijden, zijn lang zo druk niet als de snelwegen in Nederland.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 11:23

Diablo schreef:
Moniek schreef:
nee de a4 had ik er ook niet voor uitgekozen en zal zeker naar duitsland gaan.
Maar wat me hier opvalt de a4 is niet goed gevaarlijk teveel mensen maar duitsland is wel goed omdat het dus mag.
beetje rare redenatie vind ik.

Duitsland is veel uitgestrekter en de stukken waar je dus met onbeperkte snelheid mag rijden, zijn lang zo druk niet als de snelwegen in Nederland.

nee klopt maar er rijden toch mensen en het is geen circuit,maar wat ik ook alzei gelukig rijd de gemiddelde bestuurder zelf ook al harder.
ik was gewoon benieuwd naar de reactie hier.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 11:24

Chiqa schreef:
Moniek schreef:
vraag me af of hier iemand ooit in een dergelijke vergelijkbare wagen heeft gereden.

Ik IK! Haha! Ik had alleen 100 PK meer, is dat ook goed?

In welke auto van over de 600pk heb je gereden ?een f1? haha

Guuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 13:20

Aangezien deze meneer aan de Cocaïne zat is het niet zo heel vreemd dat hij zo hard reed...

Cocaïne stimuleert namelijk het centrale zenuwstelsel, versnelt de hartslag en ademhaling en verhoogt de bloeddruk.
De effecten zijn als volgt;
Het uithoudingsvermogen wordt groter, hongergevoel en vermoeidheid verdwijnen. Pijn wordt minder snel voelbaar. De gebruiker wordt opgewekt en vrolijk, voelt meer energie en denkt de hele wereld aan te kunnen. De effecten zijn binnen een half uur verdwenen. Als de gebruiker het gevoel terug wil krijgen, moet hij opnieuw nemen.
Zwaardere gebruikers worden vaak rusteloos en raken snel geïrriteerd. Zelfvertrouwen kan doorslaan tot overmoed. En de zware gebruiker gaat in een schijnwereld leven. De contacten met anderen zijn oppervlakkig, alle drukte gaat om niets en ook intieme gevoelens blijken achteraf schijn.

Als je coke gebruikt raak je compleet op je eigen eilandje en hou je geen rekening meer met andere mensen. Het staat daarom ook wel bekend als de ego drug. Je overziet de gevolgen van je daden niet meer. En je houdt geen rekening met andere mensen of de gevolgen die voortvloeien uit je daden.

Gelukkig zijn er geen ongelukken gebeurd en is hij uiteindelijk aangehouden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 13:22

Ik hoorde het gister op de radio en ik dacht 180 km, dat is toch niet zo hard, maar is dus 280, tja, dat is wel nieuws.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 22:14

Moniek schreef:
In welke auto van over de 600pk heb je gereden ?een f1? haha

Een SLR Mclaren special edition, weet je wel die auto waar de vlammen van de remblokken afkomen. Pling

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 23:07

haha echt bizar, lijkt me overigens wel gaaf om een keer zo hard te gaan (maar niet op deze manier)

mijn 2 collega's zijn 2 weken geleden gepakt. De motoragent kon ze niet bijhouden zo hard reden ze. uiteindelijk zijn ze geklokt op 214, rijbewijs en motor inleveren... tja en als dan je beroep vrachtwagenchauffeur is..