Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:Aan een boom hangen is ook leuk, kroko's kunnen hoog springen en dan nemen ze een hapje en dan komt de volgende...
Siggislief schreef:Daarna reed hij met haar dochter naar de Everglades, een gebied dat bekend is om zijn krokodillen.
Hij gooide het waarschijnlijk doodsbange meisje in het water.
De politie vond haar twee dagen later gruwelijk verminkt.
Dniesjj117 schreef:Ik hoop dat ze de spons vergeten nat te maken (the green mile).
DianneF schreef:ik zeg het niet graag, maar ik vind dat deze man gemarteld moet worden! dit is toch niet normaal?!?!?!
en anders idd aan de krokodillen voeren! levend!!! dat hij door heeft wat ie gedaan heeft... doodstraf is ie in mijn ogen ook te snel ervanaf.. (al doet de elektrische stoel wel zeer denk ik)
tamorka schreef:Die man had een moord begaan waarvan dat kleintje getuige was. (alsof die dat door kon vertellen...). En dat was de reden dat hij haar in een moeras met krokodillen achter liet. Het kind is dood teruggevonden met 1 armpje er af. Arm ding.
Ik vraag me af of haar ouders dit overleven....
Jus_dOrange schreef:Ze kunnen 'm beter levenslang laten wegrotten in een cel ofzo, met de doodstraf is hij er imo wat te snel vanaf.