Nostradamus voorspelt openbaring tussen 17 en 23 september

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Milly_

Re: Nostradamus voorspelt openbaring tussen 17 en 23 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:43

ik vind dat meneer nostradamus wel wat duidelijker mocht zijn Tong uitsteken

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:44

"De einddatum van de huidige kringloop wordt soms weergegeven als 13.0.0.0.0 en dit valt op 21 december 2012. Deze dag is echter 4 Ahau 3 Kankin (niet 4 Ahau 8 Cumku) en is daarmee geen (her-)scheppingsdatum. De Maya zouden deze dag dus niet met angst en vrees begroet hebben. Het huidige pictun komt pas op 15 oktober 4772 ten einde
Volgens de observaties van de Maya komt er eind 2012 een eind aan de Kosmische Disharmonie die ons aardbewoners nu al duizenden jaren parten speelt en breekt er een lange periode aan van Kosmische Harmonie.............."

Al dus de Maya's.........

vinos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:44

God weet wat er allemaal gaat gebeuren, ik denk wel dat wat op 9/11 is gebeurd niet het laatste zal zijn, maar dat riep ik toen ook al, "whats next??"

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:46

vinos schreef:
Ik weet dat nederland MOMENTEEL in code rood zit, dit wil zeggen "enorme terreurdreiging/hoge staat van paraatheid" alleen de burgers weten dat niet....

Heeft dat iets te maken met de tekst die op het Theo van Gogh monument gekalkt was?

vinos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:48

Miryamk schreef:
vinos schreef:
Ik weet dat nederland MOMENTEEL in code rood zit, dit wil zeggen "enorme terreurdreiging/hoge staat van paraatheid" alleen de burgers weten dat niet....

Heeft dat iets te maken met de tekst die op het Theo van Gogh monument gekalkt was?

uuh?? snap ik even niet?? wat stond daarop dan?

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 15:49

Miryamk schreef:
vinos schreef:

Citaat:
AMSTERDAM - Het monument voor Theo van Gogh in het Oosterpark in Amsterdam is door vandalen beklad. Op het beeld De Schreeuw staat met zwarte letters 'Al-Qaeda' geschreven. Dat liet de politie zaterdag weten.
ANP

Onder de tekst stond met zwarte viltstift ook de datum '27-11-2007' geschreven. Het is nog onbekend wie de tekst en datum op het monument heeft gezet.

Hmm, wel veel 7s.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:49

@schimmelig, zoek maar eens op maya's of 2012, dan lees je echt dat we nu in de 4e dimensie zitten, een korte overgangs fase van de 3e naar de 5e
Hier staat dat bijv ook uitgelegd, maar dat kun je echt op veel meer plaatsen terug vinden Lachen

http://www.vijfdedimensie.nl/content/view/90/116/
Citaat:
Volgends de Maya kalender zal na 21 december 2012 de Vijfde Dimensie van start gaan. De mensheid zal overgaan naar het nieuwe bewustzijn.

De jaren van 2012 tot 2017 worden aangeduid als overgangsjaren, waarin elk individu de ontwikkeling naar het nieuwe Vijfde Dimensie bewustzijn kan inzetten, versterken en effectueren in zijn of haar eigen leven

http://www.universalwhitetimehealing.nl/2012.htm

Citaat:
Anderen noemen dit de overgangsperiode van het Vissentijdperk naar het Aquariustijdperk of de vierde dimensie (een tussenliggend of tijdelijk bestaan), de brug die de derde dimensie met de vijfde dimensie verbindt

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:50

Tja maar dat kan ook een gek zijn die de boel wil opjagen door een willekeurige datum er op te kladden Knipoog

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:51

Ik weet wel dat ik het allemaal niet van te voren wil weten. Als ze weten dat deze week er allemaal dood en verderf komt of er een meteor inslag komt waardoor alles uit zal sterven of wat dan ook, ik wil het niet weten. Angst is wat men het ergste vreest.

Ik zou helemaal gek worden als ik al die kennis had. Je kan het toch niet tegen gaan maar je bent wel aan het aftellen.

Wel vind ik de voorspellingen van Nostradamus en de Maya's heel erg intressant

Miryamk

Een of andere datum die AlQaida aanhangers erop hadden geschreven....Dat heeft waarschijnlijk niks met de voorspelling van Nostradamus te maken maar is misschien wel een teken van een op handen zijnde aanslag in Nederland...?
ik zie dat heel veel mensen wel weten wat ik bedoel Bloos

liannes

vinos schreef:

getver,weer een dreiging!!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 15:52

runningkawa schreef:
@schimmelig, zoek maar eens op maya's of 2012, dan lees je echt dat we nu in de 4e dimensie zitten, een korte overgangs fase van de 3e naar de 5e
Hier staat dat bijv ook uitgelegd, maar dat kun je echt op veel meer plaatsen terug vinden Lachen

http://www.vijfdedimensie.nl/content/view/90/116/
Citaat:
Volgends de Maya kalender zal na 21 december 2012 de Vijfde Dimensie van start gaan. De mensheid zal overgaan naar het nieuwe bewustzijn.

De jaren van 2012 tot 2017 worden aangeduid als overgangsjaren, waarin elk individu de ontwikkeling naar het nieuwe Vijfde Dimensie bewustzijn kan inzetten, versterken en effectueren in zijn of haar eigen leven

http://www.universalwhitetimehealing.nl/2012.htm

Citaat:
Anderen noemen dit de overgangsperiode van het Vissentijdperk naar het Aquariustijdperk of de vierde dimensie (een tussenliggend of tijdelijk bestaan), de brug die de derde dimensie met de vijfde dimensie verbindt

Er staat inderdaad dat wij vanaf 2012 de 5e ingaan. De 4e moet dus ook nog komen, gezien wij nu in de derde zijn als ik alle andere bronnen mag geloven. Ik geloof wel dat wij naar de 5e gaan na 2012, maar dat wij nu nog in de boventonen van de 3e zitten. Snapt u? Slim

vinos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:52

Brrr ik krijg de kriebels van al die 'Al-Qaeda' lui....

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:53

runningkawa schreef:
We gaan echt over naar de 5e dimensie Lachen

Klopt kindren kunnen dat allemaal, maar dat wordt verleerd.
Het blijkt dat dan kindren dat niet meer kwijtraken en zelfs meer kunnen dan nu. Zoals bijv telepathie die dan weer normaal is, of dingen verplaatsen met je geest.

Ik ben ook benieuwd hoor Ja

Net zoiets als bij de tvserie 4400 Huilen van het lachen

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:55

Om heel eerlijk te zijn vindt ik dat bericht opruierij en een goede manier om onrust te zaaien... over de terreurdreiging Bloos
Niet gemeen bedoeld ofzo maar als burgers het niet behoren te weten dan kun je het beter voor jezelf houden... ook al snap ik niet als het daadwerkelijk code rood is waarom burgers het dan niet mogen weten Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:55

Schimmelig schreef:
Er staat inderdaad dat wij vanaf 2012 de 5e ingaan. De 4e moet dus ook nog komen, gezien wij nu in de derde zijn als ik alle andere bronnen mag geloven. Ik geloof wel dat wij naar de 5e gaan na 2012, maar dat wij nu nog in de boventonen van de 3e zitten. Snapt u? Slim

ow zo, op die fiets Lachen

Dan denken we hetzelfde. Ja
Maar ik had het idd over 2012 en daarna Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:56

Die tv serie ken ik niet Lachen

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 15:56

@ RK

Citaat:
De mensheid en de planeet Aarde staan op het punt een belangrijke stap te nemen in hun evolutieproces. Volgens velen (Maya's, Inca's, Hopi's, White Time, Steve Rother & de Groep en vele anderen) gaan we van de derde via de vierde naar de vijfde dimensie, van het Vissen- naar het Aquariustijdperk.

Dit komt uit jouw eigen bron en daar staat duidelijk 'van de 3e naar....' Lachen

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 15:57

runningkawa schreef:
Schimmelig schreef:

ow zo, op die fiets Lachen

Dan denken we hetzelfde. Ja
Maar ik had het idd over 2012 en daarna Lachen

Ah, zo. Laat maar hangen. We zijn waar we zijn Clown

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:57

Adriana schreef:
Om heel eerlijk te zijn vindt ik dat bericht opruierij en een goede manier om onrust te zaaien... over de terreurdreiging Bloos
Niet gemeen bedoeld ofzo maar als burgers het niet behoren te weten dan kun je het beter voor jezelf houden... ook al snap ik niet als het daadwerkelijk code rood is waarom burgers het dan niet mogen weten Verward

nee dat snap ik ook niet helemaal. Stel het gaat wel om een aanslag en weer met het openbaar vervoer o.i.d. dan zou je toch zeggen dat de burgers daarvan op de hoogte gesteld worden zodat ze op dit dag juist niet met het OV o.i.d. gaan reizen. Maar ja wie ben ik Clown

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:58

in openbaringen staat als ik het goed begrijp (en uit mn hoofd weet)
dat er een eindtijd komt,
dat we van te voren van oorlogen, overschromingen, en andere rampen zullen horen.
en dat voor de eindtijd veel mensen zullen worden opgenomen,
en anderen moeten blijven, om er door te gaan.. (zoiets)
dan wordt de duivel los gelaten, en heeft een bepaalde periode van vrijheid.
de mensen zouden dood willen, maar dat gebeurd niet.
dan komt Jezus op aarde, en staan alle mensen op.
en dan is er een duizend jarig vredesrijk.

*ik ga vanavond even lezen, tijdje geleden, vind het zo'n eng boek*

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 15:59

Adriana schreef:

Zie ons als een grote groep schapen met een Collie erachter Tong uitsteken
Ik begrijp wel waarom ze ons niks zouden zeggen. Zo geef je terroristen direct al hun zin.

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 16:00

Ja precies!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 16:01

Marigold schreef:
in openbaringen staat als ik het goed begrijp (en uit mn hoofd weet)
dat er een eindtijd komt,
dat we van te voren van oorlogen, overschromingen, en andere rampen zullen horen.
en dat voor de eindtijd veel mensen zullen worden opgenomen,
en anderen moeten blijven, om er door te gaan.. (zoiets)
dan wordt de duivel los gelaten, en heeft een bepaalde periode van vrijheid.
de mensen zouden dood willen, maar dat gebeurd niet.
dan komt Jezus op aarde, en staan alle mensen op.
en dan is er een duizend jarig vredesrijk.

*ik ga vanavond even lezen, tijdje geleden, vind het zo'n eng boek*

Ja, in de Bijbel staat er ook het e.a. over alleen komt daar het hele 'Christelijke Godheid' verhaal bij kijken (waar ikzelf eerlijk gezegd niet zo blij van word) Clown

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 16:02

SAKKIA schreef:
Adriana schreef:

nee dat snap ik ook niet helemaal. Stel het gaat wel om een aanslag en weer met het openbaar vervoer o.i.d. dan zou je toch zeggen dat de burgers daarvan op de hoogte gesteld worden zodat ze op dit dag juist niet met het OV o.i.d. gaan reizen. Maar ja wie ben ik Clown

Daar zouden NS en de busbedrijven niet blij mee zijn!!!! en dan heeft al quida(hoe schrijf je dat?) wel erg zn zin iedereen bang te maken....Eigenlijk hebben ze constant de kans grote aanslagen te plegen, maar dat doen ze toch ook niet