'Verdonk uit VVD fractie gezet'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ronja

Re: 'Verdonk uit VVD fractie gezet'

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 14:17

faye schreef:
De VVd is wel wat meer dan alleen Verdonk Clown

Sja als ze dat niet waren dan mogen ze nu als de bliksem zorgen dat ze het zijn Haha! Nagelbijten / Gniffelen
Anders kunnen ze inpakken.

Ik ben niet voor de VVD maar in vergelijking met Wilders en Verdonk zijn de VVD-ers brave engeltjes Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 14:26

Ach welke politieke partij is geen soap?

Nu is er een linkse regering en tada! het ontslagrecht wordt versoepeld Clown

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 14:45

Tuurlijk, het is allemaal een soap en nu 'volgen' we de soap bij de rechtse partijen weer....
Joh, nogmaals, ik lig er niet wakker van. Vertrekt Rita, komt er wel weer een ander. Zo gaat dat jaar in, jaar uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 14:59

De soap bij de PvdA sleept anders al jaren voort. En zo is er bij elke partij iedere keer wat. eerlijk gezegd vind ik dit niet zo'n soap. Rita is eruit, nu Rutte nog, gewoon orde op zaken stellen heet dat Haha!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 15:18

De soap bij de PvdA vind ik behoorlijk saai trouwens. Ik vind het allemaal maar een hoop geblaat bij al die partijen. Ok, bij de een nog meer als bij de ander. En deze week staat de VVD en alles er om heen weer in de schijnwerpers. Boeiend, hoor.....

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 16:28

HILVERSUM - Als Rita Verdonk besluit een eigen partij op te richten, dan zou ze kunnen rekenen op 27 zetels. Haar partij zou daarmee in een klap groter zijn dan de VVD, blijkt vrijdag uit een onderzoek van TNS NIPO in opdracht van RTL Nieuws.

De VVD zou volgens de peiling zeven zetels kwijtraken aan de voormalige VVD-minister. Ook Geert Wilders (PVV) lijkt dan veel stemmen te verliezen aan Verdonk (van dertien in de laatste peiling naar zeven zetels). De PVV heeft nu negen Kamerzetels.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 16:32

L_iek schreef:
HILVERSUM - Als Rita Verdonk besluit een eigen partij op te richten, dan zou ze kunnen rekenen op 27 zetels. Haar partij zou daarmee in een klap groter zijn dan de VVD, blijkt vrijdag uit een onderzoek van TNS NIPO in opdracht van RTL Nieuws.

De VVD zou volgens de peiling zeven zetels kwijtraken aan de voormalige VVD-minister. Ook Geert Wilders (PVV) lijkt dan veel stemmen te verliezen aan Verdonk (van dertien in de laatste peiling naar zeven zetels). De PVV heeft nu negen Kamerzetels.

Het grappige is dat dit soort berichtjes de geniale planning van de VVD alleen maar bevestigen.
Tegen de tijd dat er verkiezingen zijn, heeft de VVD tijd genoeg gehad om zich te bewijzen in de oppostie en Rita tijd genoeg om op haar bek te gaan...

Ik heb ook weinig met de VVD, zal er niet snel op stemmen, maar heb ooit stage gelopen daar en was best onder de indruk van de kennis en kunde van een aantal mensen die daar zaten. Ik heb ook wel begrip voor een aantal van hun standpunten, ik deel ze alleen niet Haha!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:31

Iemand Vonhoff gezien in DWDD, die vertelde dat Rita al weken bezig is haar eigen partij op te richten.
Ik begrijp niet dat de partij Rutte, die zich voortdurend staande moest houden, op gaat offeren voor dat achterbakse mens

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 21:16

Wendy schreef:
Heb jij toevallig gisteren de vroege editie van hart van nederland gezien?

Daar stond dus letterlijk in beeld 'Verdonk uitgezet' Clown

Gezien en me er kapot aan geïrriteerd. Ze vonden het waarschijnlijk een briljante grap, maar ik zie een actualiteitenprogramma graag op een zo objectoef mogelijke wijze nieuws brengen, hun eigen politieke overtuigingen mogen ze voor zichzelf houden. Ik kan zoiets niet serieus nemen.

Nee, ik heb al een tijdje niks van Kamp gezien. Maar ik vond hem een fantastisch minister van Defensie. Lachen

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 21:17

L_iek schreef:

Ach, dit soort "hypepeilingen" zeggen helemaal niks. Het is nog lang geen verkiezingstijd, tegen die tijd is alles alweer anders. Eerst maar eens zien of er uberhaupt een Verdonk partij komt.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 21:24

Dat er een Verdonk partij komt lijkt me vrijwel zeker, alhoewel ze nog steeds blijkt te denken dat de partij morgen Rutte dumpt en haar smeekt om zijn baan over te nemen Ach gut .
Overigens ik heb het verkeerd neergezet, niet Vonhoof, maar de columist van de bevriende Telegraaf was door Rita benaderd voor haar nieuwe partij.
Vonhoff gaf daar commentaar, hij had weinig vriendelijke woorden voor het gedrag van Rita.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 21:28

sarabande schreef:
Dat er een Verdonk partij komt lijkt me vrijwel zeker, alhoewel ze nog steeds blijkt te denken dat de partij morgen Rutte dumpt en haar smeekt om zijn baan over te nemen Ach gut .
Overigens ik heb het verkeerd neergezet, niet Vonhoof, maar de columist van de bevriende Telegraaf was door Rita benaderd voor haar nieuwe partij.
Vonhoff gaf daar commentaar, hij had weinig vriendelijke woorden voor het gedrag van Rita.

Dan misschien even je eerdere bericht aanpassen, aangezien je iemand onterecht beschuldigd? Knipoog

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 21:34

MissJ schreef:
Dan misschien even je eerdere bericht aanpassen, aangezien je iemand onterecht beschuldigd? Knipoog

Deze aanvulling lijkt me voldoende, het was een video tijdens het gesprek met Vonhoff, maakte deel uit van het geheel. En Vonhoff stak niet onder stoelen of banken dat hij nogal kwaad was over het feit dat iemand zich niet aan de regels hield. Dat men binnen een fractie solidair met elkaar is, dingen binnenskamers uitpraat en niet over de rug van je team de media in gaat.

En dat Rutte nooit had moeten zeggen dat Rita 2e man/vrouw zou worden als hij het leiderschap zou winnen, maar gewoon ik heb gewonnen, dus ik ben de baas en opzouten jij Haha! (of wat nettere woorden van die strekking Haha! )

Westenwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 21:35

Dat werd tijd Haha!

tamorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 22:51

Rita Verdonk had op de eerste plaats allang fractie voorzitter moeten zijn van de VVD. Mark Rutten is te jong, te onervaren. Hij had nog een en ander van haar kunnen leren.
Ook had de VVD meer kiezers gehad als Rita voorzitter was geweest. Gemiste kans.

er werd geopperd dat het een idee was om over te stappen naar de partij van Wilders. Forget it. Ze wil VOORZiTTER zijn. En niet onder iemand werken. Ik denk overigens wel dat ze geschikter zou zijn dan Wilders, want lg. houdt zich maar met 1 ding bezig, en dat is de islam. Al zijn andere agendapunten hoor ik hem nooit meer over.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 23:16

Rutte heeft voor mijn gevoel een voordeel hij brengt een standpunt zonder te blaten en houdt zich bij zijn standpunt. Voor de verkiezingen heb ik veel debatten gevolgd, omdat ik nu eens echt gefundeerd wilde stemmen en daar waar veel partijen steeds met de wind mee waaide en met mooie loze woorden kwamen bleef de VVD duidelijk en een beleid verkondigen. Ik denk dat het goed is dat Verdonk nu gaat, maar ik baal wel dat de VVD niet in het kabinet zit. De sociale partijen hebben namelijk nog steeds niet begrepen dat je economische problemen en dergelijke niet aanpakt door het verhogen van uitkeringen. Ik werk dagelijks met mensen uit de bijstand en de meeste willen niet gaan werken want dan houden ze minder over, dan wanneer ze niets doen, ik blijf me erover verbazen dat zo weinig mensen dat door hebben.

Sorry als ik mensen kwetst, maar dit stoort je als je het dagelijks ziet, en de mensen het zelf ook zeggen.

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 23:21

Gelukkig.
Ik heb zo het idee, bij alle 2 (Wilders, en Verdonk) dat ze er alles aan doen om de angst van verschillende culturen/rassen naar elkaar toe te vergroten.

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 23:26

Dit is geen goede zet van de VVD!! Ze had meer stemmen dan Rutte, maar toch bleef Rutte voorzitter!Waarvoor denk je dat we stemmen??
Ik denk dat ze het goed gaat doen in haar eigen partij! En denk dat de VVD flink gaat zakken dan straks...Rita kan me stem krijgen!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 14:37

Zit inmiddels al de hele ochtend/middag naar het congres te kijken. Zeer interessant!!!
Ik denk dat het een groot verlies is voor de VVD.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:15

Princess schreef:
Dit is geen goede zet van de VVD!! Ze had meer stemmen dan Rutte, maar toch bleef Rutte voorzitter!Waarvoor denk je dat we stemmen??
Ik denk dat ze het goed gaat doen in haar eigen partij! En denk dat de VVD flink gaat zakken dan straks...Rita kan me stem krijgen!

Helemaal mee eens.

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:16

Nou Rutte wordt gesteund voorlopig. Dus Rita... bubye Doei!

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:16

Die laatste motie Bloos!

Dat zegt heel veel...........

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:17

Meneer Rutte heeft zijn eigen strop opgehangen op deze manier.

Zelfs leden uit zijn eigen partij hebben moties tegen hem ingediend. Erg domme zet. Go Verdonk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:17

Rutte wordt vanzelf de acherdeur uitgezet, maar dat zullen ze niet direct doen. Zolang Rutte daar zit, zullen er een hoop mensen niet meer op de VVD stemmen. Dus ze gaan echt eieren voor hun geld kiezen Haha!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:37

Adriana schreef:
Die laatste motie Bloos!

Dat zegt heel veel...........

Ja Ik zou me als partijbestuur toch eens beraden op mijn functioneren wanneer 47% van de aanwezige leden mijn aftreden wenst