L_iek schreef:HILVERSUM - Als Rita Verdonk besluit een eigen partij op te richten, dan zou ze kunnen rekenen op 27 zetels. Haar partij zou daarmee in een klap groter zijn dan de VVD, blijkt vrijdag uit een onderzoek van TNS NIPO in opdracht van RTL Nieuws.
De VVD zou volgens de peiling zeven zetels kwijtraken aan de voormalige VVD-minister. Ook Geert Wilders (PVV) lijkt dan veel stemmen te verliezen aan Verdonk (van dertien in de laatste peiling naar zeven zetels). De PVV heeft nu negen Kamerzetels.
Het grappige is dat dit soort berichtjes de geniale planning van de VVD alleen maar bevestigen.
Tegen de tijd dat er verkiezingen zijn, heeft de VVD tijd genoeg gehad om zich te bewijzen in de oppostie en Rita tijd genoeg om op haar bek te gaan...
Ik heb ook weinig met de VVD, zal er niet snel op stemmen, maar heb ooit stage gelopen daar en was best onder de indruk van de kennis en kunde van een aantal mensen die daar zaten. Ik heb ook wel begrip voor een aantal van hun standpunten, ik deel ze alleen niet