Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann schreef:Ik vraag me ook af hoe de mensen die hier voor zijn, het uitgevoerd willen zien.
Schimmelig schreef:Hoe zit het dan met mensen die 'dieren mishandelen'? Komen zij ook in aanmerking voor jullie (nogal vreemde) stelling?
Ann schreef:Ik vraag me ook af hoe de mensen die hier voor zijn, het uitgevoerd willen zien.
Ann schreef:Ik ben absoluut tegen proeven op gedetineerden omdat ik het in strijd vind met de universele rechten van de mens. Zo'n recht kan imo niet verspeeld worden door (zware) misdrijven. Waar ligt dan de grens? Ieder land kan daar wel anders mee omgaan/misbruik van maken?
magda_90 schreef:Schimmelig schreef:Hoe zit het dan met mensen die 'dieren mishandelen'? Komen zij ook in aanmerking voor jullie (nogal vreemde) stelling?
Hoezeo vreemde stelling?
Dieren mishandeling in welke mate?
Chiqa schreef:Ongelovelijk dat mensen nog opkomen voor de mensenrechten
van zware criminelen.......
Schaart dwars in tegen het misbruiken van onschuldige dieren die
geen vlieg kwaad hebben gedaan.
Ongelovelijk, maar wel te verwachten op een discussieforum als bokt.
Ik heb dit topic ook op een ander forum zien lopen.
Daar staat 100% voor op gebruik van gedetineerden.
Schimmelig schreef:Staat 20 schapen vermoorden gelijk aan de moord op jouw moeder/vader/broertje? Of test je minder zware middelen 'op mensen die 20 schapen vermoorden', dan op mensen die een mens vermoorden?
Schimmelig schreef:Schimmelig schreef:Hoe zit het dan met mensen die 'dieren mishandelen'? Komen zij ook in aanmerking voor jullie (nogal vreemde) stelling?
Staat 20 schapen vermoorden gelijk aan de moord op jouw moeder/vader/broertje? Of test je minder zware middelen 'op mensen die 20 schapen vermoorden', dan op mensen die een mens vermoorden?
Welke wetenschappers denk je dat er willen experimenteren op mensen welke onvrijwillig voor zo'n project worden aangemeld?
Je kunt wel heel hard 'ja ik ben voor' roepen, maar weet je ook wat dit allemaal teweeg brengt
magda_90 schreef:Schimmelig schreef:Staat 20 schapen vermoorden gelijk aan de moord op jouw moeder/vader/broertje? Of test je minder zware middelen 'op mensen die 20 schapen vermoorden', dan op mensen die een mens vermoorden?
In mijn ogen wel...
Tieneke schreef:Maar dus omdat dieren geen keuze hebben, maakt dat het ok om mensen ook geen keuze te geven? Die indruk krijg ik dus van sommigen hier...
Tieneke schreef:Maar dus omdat dieren geen keuze hebben, maakt dat het ok om mensen ook geen keuze te geven? Die indruk krijg ik dus van sommigen hier...
Schimmelig schreef:Dus of jouw vader/moeder dood voor je ligt, of 20 schapen.. dat maakt voor jou geen verschil? (Ik vind dat erg moeilijk om te geloven)
Schimmelig schreef:Dus of jouw vader/moeder dood voor je ligt, of 20 schapen.. dat maakt voor jou geen verschil? (Ik vind dat erg moeilijk om te geloven)