Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anneM_Ajax schreef:dat van series als CSI was een jaar of wat geleden nog in het nieuws. Dat ze die drastisch moetsen aanpassen want de criminelen/moordenaars werden er slimmer van en ontdekten steeds meer manieren om toch overal onderuit te komen.
Ik neem aan dat ze die series ook werkelijk aangepakt hebben. Naja dat mag ik hopen.
Wat bij mij onder een perfecte moord valt, is zoals meerdere hier al hebben gezegd, een onvindbaar lijk. En daarbij een stalen gevoel om het zo maar te zeggen. Want als je ook maar enige link hebt met 'de vermiste' dan zullen ze je flink ondervragen. Dan moet je niet gaan bekennen wegens schuldgevoelens.
Nou ja zou wel handig zijn voor de familie en NL enz. Maar voor de moordenaar niet echt.
Farouche schreef:Ja,ik heb het eens gelezen en ja dat is wel waar. Ik denk dat als je een lijk midden in de grote oceaan dump het ook moeilijk is om te vinden.
Mistic schreef:Dan zou je eerst moeten verbranden en de resten uitgooien over zee. Alleen de verbrandingslucht zal dan niet te harden zijn.