Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esmeralda schreef:**even ontopic nu we het toch over oppas hebben**even heel wat anders, mijn man en ik gaan voor het eerst sinds eeuwen samen naar een concert. Mijn kids zijn 12 en 10. Ik wilde ze voor het eerst alleen thuis laten s,avonds. Met in de gedachte als er wat is kunnen ze naar de buren. We zijn niet later dan 12 uur thuis. Maar het houdt wel in aleen naar bed. ( hihi welke tijd dat dan word) Ze mogen in ons bed gaan slapen, en weten dus wanneer we thuis komen ( dan kiepen we ze weer terug in hun eige bed).Telefoonnummers liggen klaar. Of zal ik maar gewoon de oppas bellen, maar aan de andere kant ze zijn zelfstandig genoeg. Lastig
Esmeralda schreef:**even ontopic nu we het toch over oppas hebben**even heel wat anders, mijn man en ik gaan voor het eerst sinds eeuwen samen naar een concert. Mijn kids zijn 12 en 10. Ik wilde ze voor het eerst alleen thuis laten s,avonds. Met in de gedachte als er wat is kunnen ze naar de buren. We zijn niet later dan 12 uur thuis. Maar het houdt wel in aleen naar bed. ( hihi welke tijd dat dan word) Ze mogen in ons bed gaan slapen, en weten dus wanneer we thuis komen ( dan kiepen we ze weer terug in hun eige bed).Telefoonnummers liggen klaar. Of zal ik maar gewoon de oppas bellen, maar aan de andere kant ze zijn zelfstandig genoeg. Lastig
Lynn_x schreef:Esmeralda schreef:**even ontopic nu we het toch over oppas hebben**even heel wat anders, mijn man en ik gaan voor het eerst sinds eeuwen samen naar een concert. Mijn kids zijn 12 en 10. Ik wilde ze voor het eerst alleen thuis laten s,avonds. Met in de gedachte als er wat is kunnen ze naar de buren. We zijn niet later dan 12 uur thuis. Maar het houdt wel in aleen naar bed. ( hihi welke tijd dat dan word) Ze mogen in ons bed gaan slapen, en weten dus wanneer we thuis komen ( dan kiepen we ze weer terug in hun eige bed).Telefoonnummers liggen klaar. Of zal ik maar gewoon de oppas bellen, maar aan de andere kant ze zijn zelfstandig genoeg. Lastig
zelf ben ik 13 en mijn zusje is 10mijn moeder vond het in het begin ook lastig...
Misschien moet je het er met je dochter van 12 over hebben! Zij kan vast wel zelf aangeven wat ze fijner vind
Esmeralda schreef:hihi me zoon is 12 en me dochter 10![]()
zal het idd eens met ze bespreken
Esmeralda schreef:hihi me zoon is 12 en me dochter 10![]()
zal het idd eens met ze bespreken
faye schreef:KiWiKo schreef:mijn buren kosten ook gewoon geld hoor![]()
![]()
In je bedrijf bedoel ik