Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieneke schreef:Ik vind persoonlijk het Belgische koningshuis heeeeeeel humoristisch, maar ik denk niet dat dat hun bedoeling is
Eva1975 schreef:Op het moment dat Duitsland zoiets zegt wordt er gelijk weer aan de oorlog gedacht. (zelf zou ik ook liever bij belgie horen, wij wonen in zeeuws vlaanderen en de regeling mbt kinderopvang en zijn daar veel beter als hier)
Tieneke schreef:Ik vind persoonlijk het Belgische koningshuis heeeeeeel humoristisch, maar ik denk niet dat dat hun bedoeling is
Kyle schreef:Dit even voor al die die zeggen dat Walen alleen Frans spreken)
kjoetie schreef:Van mij mogen de vlamingen er gezellig bij hoorAls ze die vervelende fransozenbelgen dan maar niet meenemen
Ligt dat nu aan mijn ervaringen, of zijn franstalige belgen gewoon veel onvriendelijker tegen buitenlanders? Op vakantie altijd hetzelfde verhaal, nederlandstalige belgen altijd supervriendelijk, franstaligen lomp en bot, zelfs als je je in het frans verstaanbaar probeert te maken..
Dus Alle vlamingen verzamelen over het metje, komen wij zuiderlingen eindelijk weer eens in de meerderheid
kjoetie schreef:alleen daarom zou ik al willen fuserendat is pas vooruitstrevend!!
katleentje, je hebt nog niet verteld waarom je geen nederlanders in je zwembad wilt vinden?
Tieneke schreef:Hier in Hasselt hebt je zelfs heeeeeel veel Franstaligen. Dat zijn oudere vrouwtjes die nog steeds met het idee zitten dat ze dan tot een "betere" klasse behoren.