Lusitana schreef:en ben er heel slecht aan toe geweest door een morning afterpil (moest het onderbreken op advies van de dokter. Voor die het niet weten, de morning after pil is niet 1 pil, maar een serie), dus ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Gelukkig had ik een gestereliseerde vriend, en in die tijd is ook mijnbaarmoeder er uit gegaan, aar anders had ik ook niet geweten wat ik moest. Je hebt ook niet altijd condooms bij de hand als je jarenlang als de vaste vriend hebt, want dat is ook een kostbare zaak, hoor.
Instanties grijpen niet in als iemand legale abortus pleegt, want het hele idee erachter was toch baas in eigen buik?
Da is het waarschijnlijk lang geleden dat jij ee MAP hebt gehad, want een echte serie is het niet meer.
het zijn nu 2 pilletjes die je TEGELIJK inneemd.
en ze zijn nu ook niet meer zo misselijk makend als eerder.
Die MAPs zijn enorm verbeterd!
Instatie's die ingrijpen bedoel ik anders..
Ik bedoel meer dat er gekeken word bij die mensen waar het telkens misgaat, waarom dat gebeurt.
Dat ze dus oorzaken gaan bekijken van het zo vaak zwanger worden.
Er zullen namelijk inderdaad mensen tussen zitten die tegen hun zin sex hebben en mischien fout voorgelicht zijn, psygisch niet in orde zijn!
Die mensen moeten gewoon begleiding krijgen zodat ze niet weer voor de keuze abortus komen te staan.
(met andere woorden, de abortus niet verbieden, maar zorgen dat die mensen niet zwanger worden.)