Ik geloof zeker dat het kan. Dieren hebben vaak hier gewoon een beter gevoel voor. Misschien een raar voorbeeld, maar mijn kat zit een halfuur van te voren altijd op de mat als ik ga thuiskomen. Altijd. Hoe kan dat beestje nou weten dat ik net op de fiets stap en over 30 minuten thuis kom? Ik weet niet of dit verhaal klopt maar ik geloof zeker dat dieren hier vaak een speciaal gevoel voor hebben.
Wel vreemd zeg, maar ik geloof het wel dat het kan. Wil niet zeggen dat het in dat geval waar is maar ik zou er niet van opkijken in ieder geval. Wat in dit topic ook al eerder vermeld staat is dat het denk ik wel een beetje therapeutisch werkt voor die oudjes en misschien dat ze gewoon wel heel erg tot rust komen door dat katje.
Pff ik zou me toch niet erg fijn voelen als die kat in mijn verzorgingtehuis zou rondlopen. Zou al een hartaanval krijgen bij het feit dat ie opeens naast me zou liggen.
wauw wat mooi , ja het is bizar, maar wel heel mooi, ik zie het zo : de kat begeleid de mensen naar het hiernamaals...
of oke de kat vermoord de mensen met zijn thelepatische gave... ghehe
nee ik vind het iets moois, katten zijn zowiezo aparte beesten
misschien dat readers deze kat kunnen readen? wie weet is de kat ook flink paranormaal? ik weet wel dat dieren precies weten wanneer hun baasje thuiskomt,zodra baasje richting huis gaat,schijnen dieren al onrustig te worden, dit is ooit gefilmt ( hond en baasje apart)
woow ik vind het echt raar, maar inprincipe geloof ik het wel, of de kat vermoord ze zelf , ik zou het wel eng vinden! Ik hoef die kat niet in huis, juk,, ik zou me al dood schrikken als die kat bij me in bed kroop. Het zou voor mij geen fijne dood zijn denk ik, dat je al een paar uur vantevoren weet dat je dood gaat lijkt me echt een akelig gevoel.
Ik geloof hier zeker in ( ik vind het alleen wel apart dat er een kat in het verzorgingshuis loopt, ik dacht dat dat niet mocht ). Dieren voelen gewoon dingen aan.
Off topic, toen ik in verwachting was was mijn kat net zo aanhankelijk als anders alleen op een bepaald moment deed ze heel raar, ze wilde niet meer bij mij komen en ze viel zelfs aan. Ik zei toen tegen mijn man deze week komt de baby kijk maar hoe ze reageert, en het klopte dus ook. Op het moment dat mijn vliezen gebroken waren deed ze overigens weer normaal ( nu had ik alleen even geen tijd en was ik wat minder vriendelijk, haha ). Dit is off topic maar ik wil er maar mee aangeven dat dieren zeker dingen aanvoelen.