Meisje raakt beide voeten kwijt in attractie.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Meisje raakt beide voeten kwijt in attractie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 19:06

Auw.. arm kind..
Lijkt me ook doodeng om dat mee te maken Nagelbijten / Gniffelen
Hoop dat het naar omstandigheden goed met dr af loopt..

JJJose

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 19:10

Maar nu las ik ook dat de vliegende hollander in de Efteling ook problemen heeft gehad..
Wordt met al deze berichten toch wat achtbaan schuw.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 01:28

Afschuwelijk ongeluk. Was benieuwd of er wat bekend was over de verdere afloop en vond dit nog:

it was a 13 year old girl and they are going to atempt to reatach both of her feet, but the family or anyone else has released anythingelse to the public. I hope everything turns out for the best for her and her family! -- Reported on June 25, 2007 by erin smith.

Officials say 13-year-old Kaitlyn Lasitter from Lake County, Illinois is now in a stable condition. -- Reported on June 27, 2007 by Kelly Perazzolo.

ninja2Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 01:46

wat erg zeg!! Het lijkt me gruwelijk om zoiets te zien gebeuren. Wij gaan maandag naar disney toe en daar is maandag een 15 jaarig meisje overleden in de RnRc in studio,s. Ze was bewusteloos geraakt en overleden in de achtbaan. Ik heb toch ook wel wat schrik dat zoiets bij mij zal overkomen. Tewijl ik er zeker 5x per jaar in ga en er is nog nooit wat gebeurd

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 10:25

Idd nu ook al iemand overleden in de aerosmith, terwijl dat echt de meest vloeiende achtbaan is waar ik ooit in heb gezeten.. ben benieuwd wat daar de oorzaak van is..

ninja2Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 13:36

Yessy schreef:
Idd nu ook al iemand overleden in de aerosmith, terwijl dat echt de meest vloeiende achtbaan is waar ik ooit in heb gezeten.. ben benieuwd wat daar de oorzaak van is..

Ja waarschijnlijk haar gezondheid ofzo. Er zal wel een bloedpropje naar haar hersenen geschoten zijn. Aan de achtbaan heeft het niet gelegen zeiden ze in de krant. Ze hebben daar uitgebreid onderzoek gedaan

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 13:41

ninja2 schreef:
wat erg zeg!! Het lijkt me gruwelijk om zoiets te zien gebeuren. Wij gaan maandag naar disney toe en daar is maandag een 15 jaarig meisje overleden in de RnRc in studio,s. Ze was bewusteloos geraakt en overleden in de achtbaan. Ik heb toch ook wel wat schrik dat zoiets bij mij zal overkomen. Tewijl ik er zeker 5x per jaar in ga en er is nog nooit wat gebeurd

Ik geloof dat ze al eerder hartklachten had voordat ze in de achtbaan ging hoor.En dat toen de achtbaan bijna begon ze overleed.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 14:58

bowena_84 schreef:
Het meisje is idd 13, en is niet haar voeten kwijt maar allebei haar benen volgens deze link http://www.liveleak.com/view?i=40b_1182507832 Nagelbijten / Gniffelen Echt heftig, arme meid... ze zat daar gewoon doodkalm waarschijnlijk helemaal in schok. Heel veel kinderen zijn compleet geshockeert...
Echt erg, weet niet of ik ooit nog zomaar in een zo'n ding stap.

Begrijp ik het nou goed dat dat ene meisje wat in beeld komt haar stoel had afgestaan aan het slachtoffer?

Maar damn, dat meisje gaat het nog zwaar krijgen (revalidatie enzo).... voor zover ze het nog niet ontzettend zwaar heeft nu.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 20:08

Pff jeetje dat is schrikken zeg.. echt heel zielig voor dat meisje

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 20:10

is er ergens te vinden hoe het nu met dat meisje gaat?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 20:48

Bah wat een naar verhaal zeg.