Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolandaa_ schreef:ik vind een aap net iets belangrijker als een rat. een rat word daarvoor speciaal gefokt en een aap word gewoon uit het wild gehaald.
jody87 schreef:ja ze vielen goed in de smaak
Anoniem schreef:Verder ben ik er ook tegen. Er kunnen best alternatieve methoden gevonden worden volgens mij..
Cootjuh schreef:Cosmetische dierenproeven zijn VERBODEN in Nederland, het mag al een aantal jaar niet meer (Ik geloof dat het 2 jaar geleden afgeschaft is
Cootjuh schreef:dierproefvrije make-up houdt trouwens in dat het eindproduct niet is getest op dieren, de bestanddelen zijn wel getest op dieren. Dus echt dierproefvrij is het ook weer niet
Kimonoo schreef:zijn dermatalogisch geteste producten dierproeven?
jody87 schreef:ik hoop niet van alle kanten aangevallen te worden, maar ik doe een studie voor biotechnicus, en ben op dit moment werkzaam op een dierenlab. wat ik jammer vind is dat mensen vaak een verkeerd beeld hebben van proefdieren...
...maar ik snap best dat er mensen tegen proefdieren zijn. ik hoop alleen (wat al vaker is gezegt) dat ze dan wel 2 keer nadenken voordat ze een paracetamol slikken.
Anoniem schreef:Verder ben ik er ook tegen. Er kunnen best alternatieve methoden gevonden worden volgens mij..